Probleem tagurpidikäiguga.. LUKKU!
-
- Postitusi: 25
- Liitunud: N, 19 Juun 2014 16:09:54 +0300
- Asukoht: Kohila
Probleem tagurpidikäiguga.. LUKKU!
Tere, mureks selline asi, et sai maantee peal 5. käik rauas sõidetud, samalajal lollist harjumusest mängisin selle kõriga mida tagurpidi käiku sisse pannes tuleb ülesse tõmmata ja jutu käigus hakkasingni 6'ndat sisse panema (kõri samalajal üleval) ja käis väike krigin ja kragin nagu ikka kui käik sisse minna ei taha ja nii ta jäigi.
Poodi jõudes oli vaja tagurpidi parkimiskohale parkida ja mis ime, käik läheb hoovastikus sisse aga lahutama hakates peksab välja kohe, isegi kinni hoides ei õnnestu.
Seega olen nüüd käigutu, oskab keegi öelda miks see enam sees ei püsi? Sest tegelikkuses kui peaksid hoo pealt tahtma tagurpidi käiku sisse panna siis ei tohiks see üldse võimalikki olla
Autoks 2009 Impreza D, suvel vahetatud sidur/hooratas/õlid ja muu sinna kuuluv.
Poodi jõudes oli vaja tagurpidi parkimiskohale parkida ja mis ime, käik läheb hoovastikus sisse aga lahutama hakates peksab välja kohe, isegi kinni hoides ei õnnestu.
Seega olen nüüd käigutu, oskab keegi öelda miks see enam sees ei püsi? Sest tegelikkuses kui peaksid hoo pealt tahtma tagurpidi käiku sisse panna siis ei tohiks see üldse võimalikki olla
Autoks 2009 Impreza D, suvel vahetatud sidur/hooratas/õlid ja muu sinna kuuluv.
Viimati muutis part1cular, N, 05 Mai 2016 21:57:42 +0300, muudetud 1 kord kokku.
Re: Probleem tagurpidikäiguga..
Ilmselt tagus mingi lülitusmuhvi või kahvli kõveraks, jääb veel ka variant, et käiguvahetus tross sai sutsu kannatada (diislitel on seal trossid).
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Probleem tagurpidikäiguga..
Pigem ikka muhv ja sünkronisaator on vaja vahetada.
Tross ei hoia käiku sees.
Tross ei hoia käiku sees.
Re: Probleem tagurpidikäiguga..
Tagurpidi käikudel ei ole japsidel ma veel sünkrot näinud...
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Probleem tagurpidikäiguga..
Kui kast on pooleks võetud, siis paistab, kas muhv ja kahvel on korras.
Arvan, et R- käigu hammasratas ja sünkronisaator seda ei ole
Muidugi kui tellid jupid enne lahtivõtmist, siis soovitan tellida kõik neli asja.
Arvan, et R- käigu hammasratas ja sünkronisaator seda ei ole
Muidugi kui tellid jupid enne lahtivõtmist, siis soovitan tellida kõik neli asja.
-
- Postitusi: 25
- Liitunud: N, 19 Juun 2014 16:09:54 +0300
- Asukoht: Kohila
Re: Probleem tagurpidikäiguga..
Võib teema lukku panna, uus tagurpidikäigu komplekt juba installeeritud
Re: Probleem tagurpidikäiguga..
Sportlikust huvist - mis siis lõpuks katki oli ja mis see vahetuse lõbu maksma läks?
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
-
- Postitusi: 25
- Liitunud: N, 19 Juun 2014 16:09:54 +0300
- Asukoht: Kohila
Re: Probleem tagurpidikäiguga.. LUKKU!
Hammasrattal olid nuudid maas ja muhv puruks. Ja ca 800€, et saaks jälle tagurpidi ka sõita vahel.
Kindlasti oleks saanud ka jupitada ja tervenisti poleks pidanud välja vahetama, aga noh kui juba siis juba. Ma nii tark ka sel alal pole
Kindlasti oleks saanud ka jupitada ja tervenisti poleks pidanud välja vahetama, aga noh kui juba siis juba. Ma nii tark ka sel alal pole