STI turbo nõgine
Re: STI turbo nõgine
Kus teil need selliste väänetega ja võimsustega subarud on? Pisut üle ei dimensioneeri äkki? 650hp ja 700 Nmsubaru boxerit tahaks ise ka näha, hetkel julgeks kahelda kas sellist reaalselt Eestiski olemas on. http://www.advancedclutch.com/sb9-xtg6 -kestab 600Nm ja 450hp kenasti.
Re: STI turbo nõgine
No ühel rallisubarul oli küll enne saaremaa rallit 635 Nm rattast. Sidur on muidugi AP racingu 2 kettaline.
Aga minu teada N rühmas kasutatakse ka 1 kettalist täita edukalt. Teadmata on mul see, et mis firma toodanuga on tegu.
Aga minu teada N rühmas kasutatakse ka 1 kettalist täita edukalt. Teadmata on mul see, et mis firma toodanuga on tegu.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: STI turbo nõgine
Jah, aga samal ajal sel subarul ei olnud kindlasti 650+ hpd.raig0 kirjutas:No ühel rallisubarul oli küll enne saaremaa rallit 635 Nm rattast. Sidur on muidugi AP racingu 2 kettaline.
Aga minu teada N rühmas kasutatakse ka 1 kettalist täita edukalt. Teadmata on mul see, et mis firma toodanuga on tegu.
Re: STI turbo nõgine
Ma arvan et see kestab sul praeguse turboga ilma probleemideta.
Re: STI turbo nõgine
Kellegil siin oli see samune exedy 3-labaga (Sponge äkki)
...ja no ei saanud tänaval inimese moodi hakkama...
...ja no ei saanud tänaval inimese moodi hakkama...
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: STI turbo nõgine
Juba minu omaga ma igapäevaliiklusesse ei sukelduks, rääkimata kolme labaga kettast, aga eks valulävi ole erinev inimestel.
- t6nis1234
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 371
- Liitunud: T, 07 Sept 2010 15:07:50 +0300
- Asukoht: Harjumaa
Re: STI turbo nõgine
Mul oli see kolme labaga Exedy stg 2. Ikka suht fucked up on tänaval. Sinu asemel vōtaks ACT SB9-XTSS või mingi muu orgaanilise. Lisaks exedy eluiga pigem lühike. Mul kestis ca 15k km.
Re: STI turbo nõgine
Hobujõud ei tõmba sidurit üle, vääne tõmbab. Muidu hobusied oli jah ainult 332.K24 kirjutas:Jah, aga samal ajal sel subarul ei olnud kindlasti 650+ hpd.raig0 kirjutas:No ühel rallisubarul oli küll enne saaremaa rallit 635 Nm rattast. Sidur on muidugi AP racingu 2 kettaline.
Aga minu teada N rühmas kasutatakse ka 1 kettalist täita edukalt. Teadmata on mul see, et mis firma toodanuga on tegu.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: STI turbo nõgine
Ei juhtu su seadistusega midagi, kui päris ilma vooluta seisab, siis unustab aju oma õpitud väärtused ära (väikesed süüte ja kütuse korrektsioonid), need väärtused õpib ta ära uuesti ja võib algul veidi pööret kõigutada või veidi teisiti käituda, kuid ei miskit erilist ega hirmutavat. Mida parem on seade, seda vähem aju üldse õppima peab ja väiksemaid muutusi teeb, ideaalses maailmas pole neid muutusi üldse.
Starteri kohapealt tuleks esimese asjana vaadata üle väike otsalükatava klemmiga ergutusjuhe tõmbereleel, kipuvad klemmid pehmeks põlema või muidu väsima, nats kokku pigistada ja pinnad puhtaks võiks aidata.
Starteri kohapealt tuleks esimese asjana vaadata üle väike otsalükatava klemmiga ergutusjuhe tõmbereleel, kipuvad klemmid pehmeks põlema või muidu väsima, nats kokku pigistada ja pinnad puhtaks võiks aidata.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.