STI turbo nõgine

Impreza'ga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
K24
Rallisportlane
Postitusi: 482
Liitunud: P, 24 Juul 2005 19:54:45 +0300

Re: STI turbo nõgine

#16 Postitus Postitas K24 » K, 06 Jaan 2016 23:16:09 +0300

Kus teil need selliste väänetega ja võimsustega subarud on? Pisut üle ei dimensioneeri äkki? 650hp ja 700 Nmsubaru boxerit tahaks ise ka näha, hetkel julgeks kahelda kas sellist reaalselt Eestiski olemas on. http://www.advancedclutch.com/sb9-xtg6 -kestab 600Nm ja 450hp kenasti.

Kasutaja avatar
raig0
Ralliäss
Postitusi: 1344
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: STI turbo nõgine

#17 Postitus Postitas raig0 » N, 07 Jaan 2016 21:59:23 +0300

No ühel rallisubarul oli küll enne saaremaa rallit 635 Nm rattast. Sidur on muidugi AP racingu 2 kettaline.
Aga minu teada N rühmas kasutatakse ka 1 kettalist täita edukalt. Teadmata on mul see, et mis firma toodanuga on tegu.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B

K24
Rallisportlane
Postitusi: 482
Liitunud: P, 24 Juul 2005 19:54:45 +0300

Re: STI turbo nõgine

#18 Postitus Postitas K24 » R, 08 Jaan 2016 00:16:16 +0300

raig0 kirjutas:No ühel rallisubarul oli küll enne saaremaa rallit 635 Nm rattast. Sidur on muidugi AP racingu 2 kettaline.
Aga minu teada N rühmas kasutatakse ka 1 kettalist täita edukalt. Teadmata on mul see, et mis firma toodanuga on tegu.
Jah, aga samal ajal sel subarul ei olnud kindlasti 650+ hpd. :)

K24
Rallisportlane
Postitusi: 482
Liitunud: P, 24 Juul 2005 19:54:45 +0300

Re: STI turbo nõgine

#19 Postitus Postitas K24 » R, 08 Jaan 2016 00:50:40 +0300

Ma arvan et see kestab sul praeguse turboga ilma probleemideta.

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: STI turbo nõgine

#20 Postitus Postitas Tubaru » R, 08 Jaan 2016 01:19:07 +0300

Kellegil siin oli see samune exedy 3-labaga (Sponge äkki)
...ja no ei saanud tänaval inimese moodi hakkama...
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

K24
Rallisportlane
Postitusi: 482
Liitunud: P, 24 Juul 2005 19:54:45 +0300

Re: STI turbo nõgine

#21 Postitus Postitas K24 » R, 08 Jaan 2016 01:54:20 +0300

Juba minu omaga ma igapäevaliiklusesse ei sukelduks, rääkimata kolme labaga kettast, aga eks valulävi ole erinev inimestel. :)

Kasutaja avatar
t6nis1234
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 371
Liitunud: T, 07 Sept 2010 15:07:50 +0300
Asukoht: Harjumaa

Re: STI turbo nõgine

#22 Postitus Postitas t6nis1234 » R, 08 Jaan 2016 09:21:07 +0300

Mul oli see kolme labaga Exedy stg 2. Ikka suht fucked up on tänaval. Sinu asemel vōtaks ACT SB9-XTSS või mingi muu orgaanilise. Lisaks exedy eluiga pigem lühike. Mul kestis ca 15k km.

Kasutaja avatar
raig0
Ralliäss
Postitusi: 1344
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: STI turbo nõgine

#23 Postitus Postitas raig0 » R, 08 Jaan 2016 10:10:25 +0300

K24 kirjutas:
raig0 kirjutas:No ühel rallisubarul oli küll enne saaremaa rallit 635 Nm rattast. Sidur on muidugi AP racingu 2 kettaline.
Aga minu teada N rühmas kasutatakse ka 1 kettalist täita edukalt. Teadmata on mul see, et mis firma toodanuga on tegu.
Jah, aga samal ajal sel subarul ei olnud kindlasti 650+ hpd. :)
Hobujõud ei tõmba sidurit üle, vääne tõmbab. Muidu hobusied oli jah ainult 332.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: STI turbo nõgine

#24 Postitus Postitas Duster » T, 02 Veebr 2016 21:38:11 +0300

Ei juhtu su seadistusega midagi, kui päris ilma vooluta seisab, siis unustab aju oma õpitud väärtused ära (väikesed süüte ja kütuse korrektsioonid), need väärtused õpib ta ära uuesti ja võib algul veidi pööret kõigutada või veidi teisiti käituda, kuid ei miskit erilist ega hirmutavat. Mida parem on seade, seda vähem aju üldse õppima peab ja väiksemaid muutusi teeb, ideaalses maailmas pole neid muutusi üldse.
Starteri kohapealt tuleks esimese asjana vaadata üle väike otsalükatava klemmiga ergutusjuhe tõmbereleel, kipuvad klemmid pehmeks põlema või muidu väsima, nats kokku pigistada ja pinnad puhtaks võiks aidata.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Vasta