STI turbo nõgine

Impreza'ga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
raig0
Ralliäss
Postitusi: 1344
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: STI turbo nõgine

#1 Postitus Postitas raig0 » E, 21 Dets 2015 21:14:04 +0300

Welg.ee
Kas turbo on läbi üldse?
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: STI turbo nõgine

#2 Postitus Postitas Tubaru » E, 21 Dets 2015 22:26:31 +0300

Kui on kuullaagritel IHI turbo, siis taastamine tähendab terve keskmise osa välja vahetamist. Puksidel turbot annab edukalt taastada.

E: lugasin alles nüüd, et sul on Garretti turbo, seda peaks vast saama jah taastada.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: STI turbo nõgine

#3 Postitus Postitas Tubaru » E, 21 Dets 2015 23:30:25 +0300

Lahti-kokku panemine pole jah kosmoseteadus, aga kui tahad, et püsima jääks on vaja pärast tasakaalustada lasta.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Type RA
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 254
Liitunud: P, 09 Dets 2007 23:06:43 +0300
Asukoht: Tartu

Re: STI turbo nõgine

#4 Postitus Postitas Type RA » E, 21 Dets 2015 23:45:03 +0300

Tartu lähedal Tõrvandis teeb ka üks vana ja andis asjale garantii, et kui tema tehtud asi peaks laiali minema, maksab raha tagasi.
Sai hakkama ka laagritel IHI-ga ilma kesk osa vahetamata.

Kasutaja avatar
ToomasV
Guru
Postitusi: 545
Liitunud: K, 01 Jaan 2014 23:19:08 +0300
Asukoht: Viljandi

Re: STI turbo nõgine

#5 Postitus Postitas ToomasV » T, 22 Dets 2015 13:06:59 +0300

Kas siis jaak kuul ei taasta seda turbot?
Mitsubishi Lancer Evolution VI

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: STI turbo nõgine

#6 Postitus Postitas Duster » T, 22 Dets 2015 21:24:35 +0300

Ihisid ehitatakse enamasti puksidepeale ringi, suht lame mõte ausaltöeldes. Selle järgi, et turbo on nõgine, ei ütle tegelt mitte miskit. Võimalik variant on ka see, et turbo korras, lihtsalt asendati ilma õlirestriktori paika ajamiseta ja ajabki õli läbi, kuna on arvestatud väiksema rõhu ja kogusega (laagerturbodel on õlinõue oluliselt väiksem, kui puksturbodel).
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Type RA
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 254
Liitunud: P, 09 Dets 2007 23:06:43 +0300
Asukoht: Tartu

Re: STI turbo nõgine

#7 Postitus Postitas Type RA » T, 22 Dets 2015 23:10:54 +0300

Minu autol sõitis Tõrvandis tehtud VF23 33tuhat kiltsa, siis müüsin auto ära, aga ilmselt puhus see seal edasi ka uue omaniku käes. Mul oli mingi seib kulunud, mis õli kinni hoiab ja ei lase väljalaskesse. Kogu hooldus maksis 200 euri.

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: STI turbo nõgine

#8 Postitus Postitas Tubaru » K, 23 Dets 2015 17:25:30 +0300

Need väikesed praod ei muuda suurt kedagi. Ei muretseks igal kolmandal IHI VFxx turbol on need
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Kasutaja avatar
raks100
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 247
Liitunud: L, 21 Sept 2013 21:53:05 +0300
Asukoht: Aespa(Kohila vald)

Re: STI turbo nõgine

#9 Postitus Postitas raks100 » N, 24 Dets 2015 23:51:09 +0300

turbomotors on ka veel võimalus, minul käis seal vf35 taastuses + billet läks sisse.
Nad teevad Eestis ning kui hakkama ei saa siis saadavad lätti, aga Eestis tasakaalustavad jne.
Niiet võid sealt ka uurida, ning kusjuures defekteerimine ehk kontroll oli turbol tasuta :wink:
Subaru Outback H6 3.0 2004a. /Ex
Subaru Forester S Turbo 2000a./Ex
Subaru Impreza GT 1995a. /Praegune

Kasutaja avatar
presence
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 258
Liitunud: E, 12 Dets 2011 19:51:38 +0300

Re: STI turbo nõgine

#10 Postitus Postitas presence » R, 25 Dets 2015 13:36:58 +0300

raks100 kirjutas:turbomotors on ka veel võimalus, minul käis seal vf35 taastuses + billet läks sisse.
Nad teevad Eestis ning kui hakkama ei saa siis saadavad lätti, aga Eestis tasakaalustavad jne.
Niiet võid sealt ka uurida, ning kusjuures defekteerimine ehk kontroll oli turbol tasuta :wink:
+1

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: STI turbo nõgine

#11 Postitus Postitas Tubaru » R, 25 Dets 2015 15:14:16 +0300

Outback xt'sid on mu teada vähemalt 2 eestis.
Aga üks mõnusamaid kooslusi jah, pane veel kuuene manuaal ka ja elu lill:P
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Kasutaja avatar
presence
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 258
Liitunud: E, 12 Dets 2011 19:51:38 +0300

Re: STI turbo nõgine

#12 Postitus Postitas presence » E, 28 Dets 2015 14:04:47 +0300

Kiire google selle turbo kohta andis paar vastust, et non serviceable ja tuleb osta uus keskosa ehk siis CRHA.

Type RA
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 254
Liitunud: P, 09 Dets 2007 23:06:43 +0300
Asukoht: Tartu

Re: STI turbo nõgine

#13 Postitus Postitas Type RA » T, 05 Jaan 2016 02:38:22 +0300

Ise ei ole kasutanud, aga kahel tuttaval on selline asi kasutusel, ka klubilisel Subie:
http://www.ebay.co.uk/itm/Competition-C ... SwpDdU822g
650+ jõudu ja üle 700 väänet kestis küll...

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: STI turbo nõgine

#14 Postitus Postitas Tubaru » T, 05 Jaan 2016 10:52:11 +0300

See soovitatud sidur on väga hea. Muidugi on ka negatiivset kuulda, aga üldiselt peetakse üheks paremaks, mida saab.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Kasutaja avatar
sulapekk
Guru
Postitusi: 1078
Liitunud: K, 17 Mai 2006 16:08:48 +0300
Asukoht: Tartu

Re: STI turbo nõgine

#15 Postitus Postitas sulapekk » T, 05 Jaan 2016 19:40:50 +0300

karsson15 kirjutas:Hetkel ootan neilt vastust, mis väänet stage 2 kannatab.
Ole hea anna siis siia ka teada.
MY09 STi

Vasta