STI turbo nõgine
Re: STI turbo nõgine
Kui on kuullaagritel IHI turbo, siis taastamine tähendab terve keskmise osa välja vahetamist. Puksidel turbot annab edukalt taastada.
E: lugasin alles nüüd, et sul on Garretti turbo, seda peaks vast saama jah taastada.
E: lugasin alles nüüd, et sul on Garretti turbo, seda peaks vast saama jah taastada.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: STI turbo nõgine
Lahti-kokku panemine pole jah kosmoseteadus, aga kui tahad, et püsima jääks on vaja pärast tasakaalustada lasta.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: STI turbo nõgine
Tartu lähedal Tõrvandis teeb ka üks vana ja andis asjale garantii, et kui tema tehtud asi peaks laiali minema, maksab raha tagasi.
Sai hakkama ka laagritel IHI-ga ilma kesk osa vahetamata.
Sai hakkama ka laagritel IHI-ga ilma kesk osa vahetamata.
Re: STI turbo nõgine
Ihisid ehitatakse enamasti puksidepeale ringi, suht lame mõte ausaltöeldes. Selle järgi, et turbo on nõgine, ei ütle tegelt mitte miskit. Võimalik variant on ka see, et turbo korras, lihtsalt asendati ilma õlirestriktori paika ajamiseta ja ajabki õli läbi, kuna on arvestatud väiksema rõhu ja kogusega (laagerturbodel on õlinõue oluliselt väiksem, kui puksturbodel).
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: STI turbo nõgine
Minu autol sõitis Tõrvandis tehtud VF23 33tuhat kiltsa, siis müüsin auto ära, aga ilmselt puhus see seal edasi ka uue omaniku käes. Mul oli mingi seib kulunud, mis õli kinni hoiab ja ei lase väljalaskesse. Kogu hooldus maksis 200 euri.
Re: STI turbo nõgine
Need väikesed praod ei muuda suurt kedagi. Ei muretseks igal kolmandal IHI VFxx turbol on need
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
- raks100
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 247
- Liitunud: L, 21 Sept 2013 21:53:05 +0300
- Asukoht: Aespa(Kohila vald)
Re: STI turbo nõgine
turbomotors on ka veel võimalus, minul käis seal vf35 taastuses + billet läks sisse.
Nad teevad Eestis ning kui hakkama ei saa siis saadavad lätti, aga Eestis tasakaalustavad jne.
Niiet võid sealt ka uurida, ning kusjuures defekteerimine ehk kontroll oli turbol tasuta
Nad teevad Eestis ning kui hakkama ei saa siis saadavad lätti, aga Eestis tasakaalustavad jne.
Niiet võid sealt ka uurida, ning kusjuures defekteerimine ehk kontroll oli turbol tasuta
Subaru Outback H6 3.0 2004a. /Ex
Subaru Forester S Turbo 2000a./Ex
Subaru Impreza GT 1995a. /Praegune
Subaru Forester S Turbo 2000a./Ex
Subaru Impreza GT 1995a. /Praegune
Re: STI turbo nõgine
+1raks100 kirjutas:turbomotors on ka veel võimalus, minul käis seal vf35 taastuses + billet läks sisse.
Nad teevad Eestis ning kui hakkama ei saa siis saadavad lätti, aga Eestis tasakaalustavad jne.
Niiet võid sealt ka uurida, ning kusjuures defekteerimine ehk kontroll oli turbol tasuta
Re: STI turbo nõgine
Outback xt'sid on mu teada vähemalt 2 eestis.
Aga üks mõnusamaid kooslusi jah, pane veel kuuene manuaal ka ja elu lill:P
Aga üks mõnusamaid kooslusi jah, pane veel kuuene manuaal ka ja elu lill:P
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: STI turbo nõgine
Kiire google selle turbo kohta andis paar vastust, et non serviceable ja tuleb osta uus keskosa ehk siis CRHA.
Re: STI turbo nõgine
Ise ei ole kasutanud, aga kahel tuttaval on selline asi kasutusel, ka klubilisel Subie:
http://www.ebay.co.uk/itm/Competition-C ... SwpDdU822g
650+ jõudu ja üle 700 väänet kestis küll...
http://www.ebay.co.uk/itm/Competition-C ... SwpDdU822g
650+ jõudu ja üle 700 väänet kestis küll...
Re: STI turbo nõgine
See soovitatud sidur on väga hea. Muidugi on ka negatiivset kuulda, aga üldiselt peetakse üheks paremaks, mida saab.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: STI turbo nõgine
Ole hea anna siis siia ka teada.karsson15 kirjutas:Hetkel ootan neilt vastust, mis väänet stage 2 kannatab.
MY09 STi