Classic GT'l "fuel cut" 3-4-5 käiguga sõites?

Impreza'ga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
cccve
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 222
Liitunud: P, 21 Juul 2013 22:21:38 +0300

Classic GT'l "fuel cut" 3-4-5 käiguga sõites?

#1 Postitus Postitas cccve » N, 07 Jaan 2016 21:48:43 +0300

Mure järgnev: Sama oli ka nädal tagasi ning nüüd esineb jällegi. Vahepealne nädal antud muret ei olnud. Kiirendades (ei pea gaasi põhja lööma) tekib 3-4-5 käiguga justkui "fuel cut" ehk korraks nagu ei saaks auto kütet ja see ilmneb iga 2 sekundi tagant uuesti kui edasi kiirendada. 1-2 käiguga sõites seda ei ole. Samuti ei ole seda jäärajal sõites (ainult tõsiselt kiiretel sirgetel lõikudel, kurvis kolmanda käiguga võib pööret olla palju tahes aga ei "puterda"), ainult teel kiirendades. Midagi seotud kiirusega? Täpselt nagu jääks korraks nälga kuid iga 2 sekundi tagant.

Võib olla täiesti kokkusattumus aga viga tuli nüüd tagasi koheselt peale Olerexis tankimist :mrgreen:

Help?

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Classic GT'l "fuel cut" 3-4-5 käiguga sõites?

#2 Postitus Postitas Tubaru » R, 08 Jaan 2016 01:16:02 +0300

Mismoodi sul turborõhk kontrollitud on?
Külm õhk on tihedam ja fuel-cut kergem tulema, kui rõhku tõstetud.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Kasutaja avatar
cccve
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 222
Liitunud: P, 21 Juul 2013 22:21:38 +0300

Re: Classic GT'l "fuel cut" 3-4-5 käiguga sõites?

#3 Postitus Postitas cccve » R, 08 Jaan 2016 12:03:24 +0300

Olen 100% kindel, et turborõhk on originaal. Samuti kõik muu peale väljalaske. Avaldus see probleem üle nädala tagasi kui oli -5 ning eile kui oli -25.

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Classic GT'l "fuel cut" 3-4-5 käiguga sõites?

#4 Postitus Postitas Tubaru » R, 08 Jaan 2016 12:08:39 +0300

Tegu võib olla ka boost creepiga, kui väljalase teine... selle ravimist otsi netist.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Kasutaja avatar
mart050
Guru
Postitusi: 528
Liitunud: E, 27 Okt 2008 15:07:59 +0300

Re: Classic GT'l "fuel cut" 3-4-5 käiguga sõites?

#5 Postitus Postitas mart050 » R, 08 Jaan 2016 14:24:38 +0300

Kütusepump kõngemas ehk, ühel kotkasilm WRX-il oli analoogne kamm ja probleem kadus pumba vahetusega.
19' Outback Summit
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited

Kasutaja avatar
cccve
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 222
Liitunud: P, 21 Juul 2013 22:21:38 +0300

Re: Classic GT'l "fuel cut" 3-4-5 käiguga sõites?

#6 Postitus Postitas cccve » R, 08 Jaan 2016 23:56:06 +0300

mart050 kirjutas:Kütusepump kõngemas ehk, ühel kotkasilm WRX-il oli analoogne kamm ja probleem kadus pumba vahetusega.
Kas ma saan kuidagi pumpa kontrollida enne vahetamist? Või pääseb ainult vahetamisega ning loota, et viga selles.

Uurin ka selle boost creepi kohta.

Kasutaja avatar
cccve
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 222
Liitunud: P, 21 Juul 2013 22:21:38 +0300

Re: Classic GT'l "fuel cut" 3-4-5 käiguga sõites?

#7 Postitus Postitas cccve » T, 12 Jaan 2016 20:55:55 +0300

Olen googeldanud ja youtubenud boost creepi kohta ning sellega kindlasti tegu pole. Pigem auto ei saa mingil hetkel korraks kütet.
Soojast garaazist võttes ja kohe sõitma minnes viga ei esine. Reaalne, et mingis filtris vms niiskus.
Kas GF8 kerel on paagiväline pump? Istme alla vaadates seal kaant ei olnud.

Igatahes võtan lähipäevil asja käsile ning vaatan pumba ja filtrid üle.

Põder
Subaruaff
Postitusi: 53
Liitunud: K, 09 Jaan 2013 14:07:19 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Classic GT'l "fuel cut" 3-4-5 käiguga sõites?

#8 Postitus Postitas Põder » K, 13 Jaan 2016 07:50:00 +0300

Pump on paagis, mina võtsin tagaistme välja ja siis sai luugile ligi. Asus seljatoe taga, teoorias saab pagassi poolt ka ligi aga seest ilmselt mugavam.

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Classic GT'l "fuel cut" 3-4-5 käiguga sõites?

#9 Postitus Postitas Duster » K, 13 Jaan 2016 20:25:37 +0300

Pump surnud, soojenedes läheb asi lihtsalt hullemaks, asi pole ei välis, ega kütuse temperatuuris, vaid pump ise kooleb soojenedes maha. Läbikäidud tee, ära kotti lase ja soovitan walbrotest mööda vaadata, liigapalju odavaid kloone.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Vasta