Classic GT'l "fuel cut" 3-4-5 käiguga sõites?
Classic GT'l "fuel cut" 3-4-5 käiguga sõites?
Mure järgnev: Sama oli ka nädal tagasi ning nüüd esineb jällegi. Vahepealne nädal antud muret ei olnud. Kiirendades (ei pea gaasi põhja lööma) tekib 3-4-5 käiguga justkui "fuel cut" ehk korraks nagu ei saaks auto kütet ja see ilmneb iga 2 sekundi tagant uuesti kui edasi kiirendada. 1-2 käiguga sõites seda ei ole. Samuti ei ole seda jäärajal sõites (ainult tõsiselt kiiretel sirgetel lõikudel, kurvis kolmanda käiguga võib pööret olla palju tahes aga ei "puterda"), ainult teel kiirendades. Midagi seotud kiirusega? Täpselt nagu jääks korraks nälga kuid iga 2 sekundi tagant.
Võib olla täiesti kokkusattumus aga viga tuli nüüd tagasi koheselt peale Olerexis tankimist
Help?
Võib olla täiesti kokkusattumus aga viga tuli nüüd tagasi koheselt peale Olerexis tankimist
Help?
Re: Classic GT'l "fuel cut" 3-4-5 käiguga sõites?
Mismoodi sul turborõhk kontrollitud on?
Külm õhk on tihedam ja fuel-cut kergem tulema, kui rõhku tõstetud.
Külm õhk on tihedam ja fuel-cut kergem tulema, kui rõhku tõstetud.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Classic GT'l "fuel cut" 3-4-5 käiguga sõites?
Olen 100% kindel, et turborõhk on originaal. Samuti kõik muu peale väljalaske. Avaldus see probleem üle nädala tagasi kui oli -5 ning eile kui oli -25.
Re: Classic GT'l "fuel cut" 3-4-5 käiguga sõites?
Tegu võib olla ka boost creepiga, kui väljalase teine... selle ravimist otsi netist.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Classic GT'l "fuel cut" 3-4-5 käiguga sõites?
Kütusepump kõngemas ehk, ühel kotkasilm WRX-il oli analoogne kamm ja probleem kadus pumba vahetusega.
19' Outback Summit
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
Re: Classic GT'l "fuel cut" 3-4-5 käiguga sõites?
Kas ma saan kuidagi pumpa kontrollida enne vahetamist? Või pääseb ainult vahetamisega ning loota, et viga selles.mart050 kirjutas:Kütusepump kõngemas ehk, ühel kotkasilm WRX-il oli analoogne kamm ja probleem kadus pumba vahetusega.
Uurin ka selle boost creepi kohta.
Re: Classic GT'l "fuel cut" 3-4-5 käiguga sõites?
Olen googeldanud ja youtubenud boost creepi kohta ning sellega kindlasti tegu pole. Pigem auto ei saa mingil hetkel korraks kütet.
Soojast garaazist võttes ja kohe sõitma minnes viga ei esine. Reaalne, et mingis filtris vms niiskus.
Kas GF8 kerel on paagiväline pump? Istme alla vaadates seal kaant ei olnud.
Igatahes võtan lähipäevil asja käsile ning vaatan pumba ja filtrid üle.
Soojast garaazist võttes ja kohe sõitma minnes viga ei esine. Reaalne, et mingis filtris vms niiskus.
Kas GF8 kerel on paagiväline pump? Istme alla vaadates seal kaant ei olnud.
Igatahes võtan lähipäevil asja käsile ning vaatan pumba ja filtrid üle.
Re: Classic GT'l "fuel cut" 3-4-5 käiguga sõites?
Pump on paagis, mina võtsin tagaistme välja ja siis sai luugile ligi. Asus seljatoe taga, teoorias saab pagassi poolt ka ligi aga seest ilmselt mugavam.
Re: Classic GT'l "fuel cut" 3-4-5 käiguga sõites?
Pump surnud, soojenedes läheb asi lihtsalt hullemaks, asi pole ei välis, ega kütuse temperatuuris, vaid pump ise kooleb soojenedes maha. Läbikäidud tee, ära kotti lase ja soovitan walbrotest mööda vaadata, liigapalju odavaid kloone.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.