Impreza: stääns või mitte!?
Re: K: 17x8" velgede sobivus classicule
Lahe lugemine, pange aga edasi...
Ilmselt mõistlikult madalamaks lastud Subaru vastu ei ole kellelgi midagi, aga hetkel üritavad stäänsi mehed tõmmata võrdus märki madaldatud ja "maa sisse" lastud autode vahele, lihtsalt selline mulje on jäänud.
Bag-ide peal sõitvaid autosid ei ole mõtet üldse mainida, sest need aetakse sõites "kikki", lihtsalt seistes on lahedad.
Kui siin tõmmati mängu ka võidusõiduks mõeldud autod (ralli, ringrada, kruus, asfalt), siis nendel autodel on silla detailid ja vedrustus ette nähtud sellise nurga all töötamiseks. Kui nüüd lasta tänava auto "maa sisse" või vastupidi "pilvedesse" tõsta, siis ei piisa enam silla stendis rataste otseks keeramisest, sest tänava auto vedrustus ja selle liigendid ei ole mõeldud sellise nurga all töötama.
Ise olen kasutanud BC Racingu tooteid ja hetkel KW V3, teistel aladel Öhlinsit, Reigerit ja Fox-i. Tava hiinakatest hoian heaga kaugemale, sest olen näinud kuidas august läbi sõites on amordi jalal terves pikkuses keerme maha löönud...
Ilmselt mõistlikult madalamaks lastud Subaru vastu ei ole kellelgi midagi, aga hetkel üritavad stäänsi mehed tõmmata võrdus märki madaldatud ja "maa sisse" lastud autode vahele, lihtsalt selline mulje on jäänud.
Bag-ide peal sõitvaid autosid ei ole mõtet üldse mainida, sest need aetakse sõites "kikki", lihtsalt seistes on lahedad.
Kui siin tõmmati mängu ka võidusõiduks mõeldud autod (ralli, ringrada, kruus, asfalt), siis nendel autodel on silla detailid ja vedrustus ette nähtud sellise nurga all töötamiseks. Kui nüüd lasta tänava auto "maa sisse" või vastupidi "pilvedesse" tõsta, siis ei piisa enam silla stendis rataste otseks keeramisest, sest tänava auto vedrustus ja selle liigendid ei ole mõeldud sellise nurga all töötama.
Ise olen kasutanud BC Racingu tooteid ja hetkel KW V3, teistel aladel Öhlinsit, Reigerit ja Fox-i. Tava hiinakatest hoian heaga kaugemale, sest olen näinud kuidas august läbi sõites on amordi jalal terves pikkuses keerme maha löönud...
- Tänavakunstnik
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 207
- Liitunud: K, 22 Okt 2014 18:47:51 +0300
- Asukoht: Pärnumaa
Re: K: 17x8" velgede sobivus classicule
Pressin ka mahla veidi:
Mul on ka koopaääred laiemaks venitatud+ täiesti tavalised amordid, iga mees otsustagu ise, kas Sachs Super touringuga on võimalik rajal/võistlusel sõita?
Fakt on, et olles rajaääres pea igapäevaselt (algab neljas hooaeg) ei mäleta, et oleks näinud asfaldil mõne impreza/Evo vedrustuse purunemist.
Ka minu Ra peab valule vastu ilma Öhlinsi/Reigerita. Jah, olen sõitnud kiiret sõitu rajal, küljetanud rajal, kiiret sõitu kruusal ja kiiret sõitu lumel. Nö SS km on mitu tuhat minu käes selle setupiga ja vahetanud olen ainult pukse ja rattalaagreid. (Olen nõus, et mõni päris hiinakas coilover võib murduda ja nagu Type RA mainib, keermed on neil pehmed) (Olen päri, et kvaliteetsem on parem alati)
41ZMH ei ole teovõimetuks tehtud, nähtud Unimogi kastist Järve viierealisel varakevadel, kuidas lohkus asfaldil teine ja kolmas tühjaks käis ilma stressita, st tigu ei ole ja kere on hoolt saanud, laske elada ja mehel nägemust asjast praktiseerida.
Teemasse: 17x7.5 ET48 on klassikul all ja see tundub olevat midagi muutmata viimane piir, taha istub 7.5 lai ET'ga 45-51, ette ET 45-53 (käisin mõõtsin ja jätsin väikse varu), kusjuures rehv peab olema kitsas, mul läks vaja 215/40/17, et kuskil vastu ei käiks üheski asendis. Suure porilapakaga võib eest järsus kurvis natuke kratsida. (Siinöeldu mõõtmised on tehtud tavasuuruses amordipüstakuga, ehk mingitel juhtudel kitsakujulise coiliga võib saada ET-d nihutada mõned mm suuremaks modifikatsioone tegemata)
Ps. Stääns on okei, võtke neid kui skulptuure, millest enamus on praktilises elus kasutatavad, aga ei pruugi. Mõne mehe jaoks lihtsalt ületab kunstiline väärtus praktilise, mõni oskab kombnieerida. Mõni leiab ilu ja praktika foreka vedrustusega impreza all. Kõik on hea millekski ja mitte ükski kõigeks. (Va Reiger, seda keera kuidas tahad, ikka on äge)
Mul on ka koopaääred laiemaks venitatud+ täiesti tavalised amordid, iga mees otsustagu ise, kas Sachs Super touringuga on võimalik rajal/võistlusel sõita?
Fakt on, et olles rajaääres pea igapäevaselt (algab neljas hooaeg) ei mäleta, et oleks näinud asfaldil mõne impreza/Evo vedrustuse purunemist.
Ka minu Ra peab valule vastu ilma Öhlinsi/Reigerita. Jah, olen sõitnud kiiret sõitu rajal, küljetanud rajal, kiiret sõitu kruusal ja kiiret sõitu lumel. Nö SS km on mitu tuhat minu käes selle setupiga ja vahetanud olen ainult pukse ja rattalaagreid. (Olen nõus, et mõni päris hiinakas coilover võib murduda ja nagu Type RA mainib, keermed on neil pehmed) (Olen päri, et kvaliteetsem on parem alati)
41ZMH ei ole teovõimetuks tehtud, nähtud Unimogi kastist Järve viierealisel varakevadel, kuidas lohkus asfaldil teine ja kolmas tühjaks käis ilma stressita, st tigu ei ole ja kere on hoolt saanud, laske elada ja mehel nägemust asjast praktiseerida.
Teemasse: 17x7.5 ET48 on klassikul all ja see tundub olevat midagi muutmata viimane piir, taha istub 7.5 lai ET'ga 45-51, ette ET 45-53 (käisin mõõtsin ja jätsin väikse varu), kusjuures rehv peab olema kitsas, mul läks vaja 215/40/17, et kuskil vastu ei käiks üheski asendis. Suure porilapakaga võib eest järsus kurvis natuke kratsida. (Siinöeldu mõõtmised on tehtud tavasuuruses amordipüstakuga, ehk mingitel juhtudel kitsakujulise coiliga võib saada ET-d nihutada mõned mm suuremaks modifikatsioone tegemata)
Ps. Stääns on okei, võtke neid kui skulptuure, millest enamus on praktilises elus kasutatavad, aga ei pruugi. Mõne mehe jaoks lihtsalt ületab kunstiline väärtus praktilise, mõni oskab kombnieerida. Mõni leiab ilu ja praktika foreka vedrustusega impreza all. Kõik on hea millekski ja mitte ükski kõigeks. (Va Reiger, seda keera kuidas tahad, ikka on äge)
Re: K: 17x8" velgede sobivus classicule
Oot aga miks ei või koopaääred erinevad olla? Enamus Subarute puhul on suur pluss see, et mõlemat külge korraga ei näe.Tubaru kirjutas:Polegi väitnud, et sul mingi "odav hiina pask" seal on. Või on mu mälu tõesti juba eakohaseks muutunud?
Vastu maad lohisev auto ei ole tõesti minu arust ilus ja pigem kaasliiklejatele häirivaks.
Tõesti pole su masinat mõnda aega näinud, viimati olid küll tagumised koopaääred erinevad. Kui nüüdseks korras, siis tubli!
Mind kui kaasliiklejat küll "vastu maad lohisev" auto ei häiri, cool, et inimestel erinevad maitsed on. Äge vaadata aga ise ei sõidaks, sellepärast ka ei vingu nende kallal.
-
- Postitusi: 2
- Liitunud: P, 03 Apr 2016 13:51:36 +0300
Re: Impreza: stääns või mitte!?
Siin on päris normaalne suhtumine, et "kõik mis mulle ei meeldi on vale, halb".
Saage sellest ralliauto värgist üle. Peugeot 206, Ford Focus ja Fiesta, Mini jne jne on ka rallis kasutatud, et siis peaks nendega ka kruusal kuuma andma ja lamavatest pidurdamata üle paugutama? Ja madaldada ka ei tohi, sest need on ralliautod ikkagi.
Lisaks tundub, et siinsete kasutajate jaoks on praktilisus see, et saaks kruusa künda ja lamavatest 50 üle sõita.
Samas see sininse subaru ka sõidab ju ja pidurdab ja kiirendab? Miks ta vähem praktiline on? Igalpool kus vaja saab käidud. Sest sellega peab enne lamavat hoo maha võtma? Ma sõidan oma kõrge daily driveriga ka kehvadel teelõikudel aeglaselt ja enne lamavaid võtan hoo maha, sest mulle ei meeldi oma autot lõhkuda. Või siis kui kruusa kündmine ei huvitagi ja tahaks niisama sõita, siis ei tohi imbrezat osta, sest see on raiskamine ja ostetakse nende eest ära, kes tahaksid kruusal kuuma anda?
Poes saab käia selle autoga, sõprade juures saab käia, saab mööda Eestit ringreisile ka minna, niiet asjad pagaasnikusse mahuvad. No kust otsast ta praktiline pole enam?
Minul enda madala autoga pole mitte kuskil käimata jäänud. Neljakesi sai ilusti sõita, pagasnik oli kraami täis, mõnda kohta saamine võib lihtsalt kauem aega võtta, aga nagu ma ütlesin siis ma oma dailyga ei kihuta ka augulist kruusateed pidi nagunii sotiga.
Tehke silmad lahti ja vaadake oma nina otsast veidi kaugemale. Mõelge kastist väheke välja, kõik mis teile ei meeldi, pole alati halb ja ei pea seda igahinna eest maalla tampima ja oma "maailma kõige õigemat" arvamust peale suruma, sest "minu arvamus on selline ja nii on".
Saage sellest ralliauto värgist üle. Peugeot 206, Ford Focus ja Fiesta, Mini jne jne on ka rallis kasutatud, et siis peaks nendega ka kruusal kuuma andma ja lamavatest pidurdamata üle paugutama? Ja madaldada ka ei tohi, sest need on ralliautod ikkagi.
Lisaks tundub, et siinsete kasutajate jaoks on praktilisus see, et saaks kruusa künda ja lamavatest 50 üle sõita.
Samas see sininse subaru ka sõidab ju ja pidurdab ja kiirendab? Miks ta vähem praktiline on? Igalpool kus vaja saab käidud. Sest sellega peab enne lamavat hoo maha võtma? Ma sõidan oma kõrge daily driveriga ka kehvadel teelõikudel aeglaselt ja enne lamavaid võtan hoo maha, sest mulle ei meeldi oma autot lõhkuda. Või siis kui kruusa kündmine ei huvitagi ja tahaks niisama sõita, siis ei tohi imbrezat osta, sest see on raiskamine ja ostetakse nende eest ära, kes tahaksid kruusal kuuma anda?
Poes saab käia selle autoga, sõprade juures saab käia, saab mööda Eestit ringreisile ka minna, niiet asjad pagaasnikusse mahuvad. No kust otsast ta praktiline pole enam?
Minul enda madala autoga pole mitte kuskil käimata jäänud. Neljakesi sai ilusti sõita, pagasnik oli kraami täis, mõnda kohta saamine võib lihtsalt kauem aega võtta, aga nagu ma ütlesin siis ma oma dailyga ei kihuta ka augulist kruusateed pidi nagunii sotiga.
Tehke silmad lahti ja vaadake oma nina otsast veidi kaugemale. Mõelge kastist väheke välja, kõik mis teile ei meeldi, pole alati halb ja ei pea seda igahinna eest maalla tampima ja oma "maailma kõige õigemat" arvamust peale suruma, sest "minu arvamus on selline ja nii on".
Sa võid asjad kokku pakkida, su pill on mõttetu risu ja pann nüüd, sest koopaääred on ära rikutud.Tänavakunstnik kirjutas:Pressin ka mahla veidi:
Mul on ka koopaääred laiemaks venitatud+ täiesti tavalised amordid, iga mees otsustagu ise, kas Sachs Super touringuga on võimalik rajal/võistlusel sõita?
Re: Impreza: stääns või mitte!?
Liikluses häirib see, kui mingi põhjalohistaja 25-30kmh ees kriibib ja liiklust pidurdab.
"Eestis ringreisile"
Sõprade pealt tean küll kuidas see välja näeb. Valitakse ainult asfalt teed, soovitatavalt needki võimalikult siledad.
Pooltesse mere-/järve randadesse minna ei saa, kuna teelõigul võib mõni lohk olla. (See oli elust enesest, mitte mõeldis).
"Eestis ringreisile"
Sõprade pealt tean küll kuidas see välja näeb. Valitakse ainult asfalt teed, soovitatavalt needki võimalikult siledad.
Pooltesse mere-/järve randadesse minna ei saa, kuna teelõigul võib mõni lohk olla. (See oli elust enesest, mitte mõeldis).
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
-
- Postitusi: 2
- Liitunud: P, 03 Apr 2016 13:51:36 +0300
Re: Impreza: stääns või mitte!?
Aga see ei häiri kui sitt tee on ja tehase seades autoga keegi oma autot hoida tahab ja ei küta löökaukudest 50-ga läbi?
Samamoodi eelistan tehase seades autoga pigem asfaldit mööda sõita kui kruusa pidi. Ja on madala autoga ka randades käidud, metsas, mööda metsa sihti sõidetud kui vaja, igalpool saab käidud.
Te toote mingeid pseudo probleeme välja, et oma arvamust põhjendada.
Samamoodi eelistan tehase seades autoga pigem asfaldit mööda sõita kui kruusa pidi. Ja on madala autoga ka randades käidud, metsas, mööda metsa sihti sõidetud kui vaja, igalpool saab käidud.
Te toote mingeid pseudo probleeme välja, et oma arvamust põhjendada.
Re: Impreza: stääns või mitte!?
Valan veel juurde õli: pics, or didn't happen!Kõikvastumaad kirjutas:Samamoodi eelistan tehase seades autoga pigem asfaldit mööda sõita kui kruusa pidi. Ja on madala autoga ka randades käidud, metsas, mööda metsa sihti sõidetud kui vaja, igalpool saab käidud.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Impreza: stääns või mitte!?
Selleks ei pea löökaugud olema, et kõik vastu maad autod oma mugavustsoonist väljas oleks.
Ära tule mulle väitma, et suitsupakikaliibri kliirensiga masina funktsionaalsus on täielikult säilinud.
Oma foresteriga ringreise tehes valisin just kõik teed kruusateed, et näeks rohkem loodust/külaelu ja et sõit ka lõbusam oleks
Ära tule mulle väitma, et suitsupakikaliibri kliirensiga masina funktsionaalsus on täielikult säilinud.
Oma foresteriga ringreise tehes valisin just kõik teed kruusateed, et näeks rohkem loodust/külaelu ja et sõit ka lõbusam oleks
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Impreza: stääns või mitte!?
Härrad stäänsijad, kas te sellest aru ei saa, et kui te argumenteerite ründavas stiilis (paugutate punn põhjas üle lamavate, ei tea mitte midagi madaldamisest ega selle hüvedest, coile pole lähedalt näinudki jne) ning isegi peale seda, kui inimene on öeldnud, et kui sellega üle võlli ei minda, siis ei häiri, aga hakatakse sõnasabast kinni ja vaieldakse edasi crv vs forekas, lõpuks jõuate üldse neegrijuttudeni, siis astute te ise ju vägagi sügavasse ämbrisse? Ütlen veel korra, mind ei sega absoluudselt niikaua kuni autot pole ära rikutud, auto on rikutud kui: ei saa sillastendile ilma lauajuppideta, ei pea mõnitama linnamaasturivendi, sest ma ei jõua neile meie banaanias järgi, sest meil ei ole asfalteid, veovõllid on veel ühtlase jämedusega ja need ei ole mu lanserone 3mm õhemaks närinud. P.S teil on harukordne võimalus meid harida, jagage oma kvaliteetcoile, proovime, laseks enda auto ka hea meelega oluliselt madalamaks näiteks audrus ja tõstaks näiteks kehala paarisrajal. Kõike saab teha ilusasti ja ilma asju rikkumata, kui ära rikutud ei ole, pole kellegil ka miskit halba öelda.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Impreza: stääns või mitte!?
põnevam lugemine kui delfi.ee kommentaarium viimati oli sarnane vaidlus BMW vs Audi .
Põhiline on siiski see et igaüks ehitab oma autot enda silmaringi järgi ja valib selleks vahendid. Arvamusi on siiski põnev lugeda .
Kuid enda kogemusest siis kui veel omasin golfi mille poolraami madalaim koht oli 2.4cm maapinnast siis käimata ei jäänud mul kuskil, ka põhja Leedu mereäärsed kruusateed. Mis puutub rallilegendi madaldamisse siis see on jah igaühe oma otsustada mis eesmärgiga ta autot kasutama hakkab.
Põhiline on siiski see et igaüks ehitab oma autot enda silmaringi järgi ja valib selleks vahendid. Arvamusi on siiski põnev lugeda .
Kuid enda kogemusest siis kui veel omasin golfi mille poolraami madalaim koht oli 2.4cm maapinnast siis käimata ei jäänud mul kuskil, ka põhja Leedu mereäärsed kruusateed. Mis puutub rallilegendi madaldamisse siis see on jah igaühe oma otsustada mis eesmärgiga ta autot kasutama hakkab.
Flat Out.
Re: Impreza: stääns või mitte!?
Kokkuvõtteks võib vist öelda, et kõik on subjektiivne. Osadele meeldib maa-sisse lastud auto, osadele aga üldse mitte.
Mina olen seisukohal, et igaüks ehitab oma auto nagunii oma soovide järgi.
Mulle isiklikult need maa- sisse lastud autod samuti ei meeldi ja eesti kuumaastikul on neid naljakas liiklemas vaadata. Eesti vabariigis puudub minu meelest nii madalatel autodel igasugune otstarve ja visuaalselt ei ole nad ilusad.
Aga see on minu arvamus ja mind isegi huvita mingid vastuväited.
Mina ei kavatse oma autot elu sees nii madalaks lasta, sest Impreza ei vaja minu arust selliseid muudatusi. Ta on palju ilusam sellisena nagu ta on originaalis! Ja veelgi ilusam on ta ralliradadel kas siis kruusa, asfaldi või lumeseades! Aga see on hoopis teine teema!
Ah jaa lisaks EVO vs Impreza teemale tahtsin ma lisada, et mõlemad on head autod. Kumb on kiirem sõltub vaid sellest, kes on rooli taga!
(Näitena vaadake kasvõi Markko Märtini viimatist rallistarti Otago rallil. Historykute kindel võit ja Kaotus esimeseks tulnud Paddonile WRC autol ralli kokkuvõttes vaid 13.44.1. Pole ju kalender arvestades tehnika üüratut erinevust)
Mina olen seisukohal, et igaüks ehitab oma auto nagunii oma soovide järgi.
Mulle isiklikult need maa- sisse lastud autod samuti ei meeldi ja eesti kuumaastikul on neid naljakas liiklemas vaadata. Eesti vabariigis puudub minu meelest nii madalatel autodel igasugune otstarve ja visuaalselt ei ole nad ilusad.
Aga see on minu arvamus ja mind isegi huvita mingid vastuväited.
Mina ei kavatse oma autot elu sees nii madalaks lasta, sest Impreza ei vaja minu arust selliseid muudatusi. Ta on palju ilusam sellisena nagu ta on originaalis! Ja veelgi ilusam on ta ralliradadel kas siis kruusa, asfaldi või lumeseades! Aga see on hoopis teine teema!
Ah jaa lisaks EVO vs Impreza teemale tahtsin ma lisada, et mõlemad on head autod. Kumb on kiirem sõltub vaid sellest, kes on rooli taga!
(Näitena vaadake kasvõi Markko Märtini viimatist rallistarti Otago rallil. Historykute kindel võit ja Kaotus esimeseks tulnud Paddonile WRC autol ralli kokkuvõttes vaid 13.44.1. Pole ju kalender arvestades tehnika üüratut erinevust)
Re: Impreza: stääns või mitte!?
Loe kokku, mitu Eesti meistritiitlit autorallis on võidetud Subarutega, mitu EVO-dega?cccve kirjutas:Kollektsionääride jaoks on maailmas väga palju teisi autosid kui selleks vana Impreza.
Enivei kes kiiresti ja vastupidavalt sõita tahavad ostavad nagunii EVO
Kui Ott viimati N rühma Subaarikuga sõitis, siis loe kokku need sekundid, kui kaugel järgmine EVO oli...
Linnalegendid on toredad asjad.....
Re: Impreza: stääns või mitte!?
1.Aprill veel toredamsst123 kirjutas:Loe kokku, mitu Eesti meistritiitlit autorallis on võidetud Subarutega, mitu EVO-dega?cccve kirjutas:Kollektsionääride jaoks on maailmas väga palju teisi autosid kui selleks vana Impreza.
Enivei kes kiiresti ja vastupidavalt sõita tahavad ostavad nagunii EVO
Kui Ott viimati N rühma Subaarikuga sõitis, siis loe kokku need sekundid, kui kaugel järgmine EVO oli...
Linnalegendid on toredad asjad.....