Impreza: stääns või mitte!?
Re: Impreza: stääns või mitte!?
Kerge madaldus parema kurvikäitumise tarbeks on igati ok. Aga see velje koopaääre taha peitmine on lihtsalt masina visuaalsetest proportsioonidest välja viimine (praktilisusest ei hakkaks üldse rääkima, mida see masina juhitavusega teeb)
Märdi masinal on BC coilid all. Mingiks kvaliteedi etaloniks neid küll pidada ei saa (ajavad muidugi asja ära, korralikud coilid algavad 1.5k eur juurest). Kvaliteeti toodavad siiski Tein, Öhlins, KW, Bilstein jne.
Kust otsast on stock audi 80/100 impreza gt'st kiirem?
Marto, ära üle ka pinguta. Toonklaasi taunimist pole siin küll täheldanud. Samuti ka pigimatitamist, võistlusmasinatele ei panda seda, aga tänavapillil on lisa pigimati efekt ainult positiivne.
Märdi masinal on BC coilid all. Mingiks kvaliteedi etaloniks neid küll pidada ei saa (ajavad muidugi asja ära, korralikud coilid algavad 1.5k eur juurest). Kvaliteeti toodavad siiski Tein, Öhlins, KW, Bilstein jne.
Kust otsast on stock audi 80/100 impreza gt'st kiirem?
Marto, ära üle ka pinguta. Toonklaasi taunimist pole siin küll täheldanud. Samuti ka pigimatitamist, võistlusmasinatele ei panda seda, aga tänavapillil on lisa pigimati efekt ainult positiivne.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Impreza: stääns või mitte!?
Etsiis sinu arvates BC coil ei kõlba kuskile? naljamees oled. Tegemist on küll coilide mõttes odava otsa tootega, kuid vägagi asjaliku asjaga ja on samuti oma hinda igastotsast väärt. Aga äkki on ta sitt sest ei kõlba ta kruusakatseteks ja offroadiks?
NO ku isa impreza GT välja tõid ,paneme vastaseks siis 2,2TQ 20v Mina pidasin silmas suvalisi 1,8 ja 2 liitriseid vabalthingvaid , või on need nii mõttetud käsnad ,et ei ole mainimist väärt?
Juhitavusega mis teeb? Sillastend on tehtud siis milles probleem kui rehvi äär veidikene näeb koopaserva, nagu sinisel WRXil.
Hetke seisuga tundub teil kõigil olema hirmus internetist loetud tarkus, aga praktika jaoks pole kellelgi mune vist olnud?
Te siin virisete,et madala autoga on paha sõita jne, reaalselt te pole ju proovinudki
NO ku isa impreza GT välja tõid ,paneme vastaseks siis 2,2TQ 20v Mina pidasin silmas suvalisi 1,8 ja 2 liitriseid vabalthingvaid , või on need nii mõttetud käsnad ,et ei ole mainimist väärt?
Juhitavusega mis teeb? Sillastend on tehtud siis milles probleem kui rehvi äär veidikene näeb koopaserva, nagu sinisel WRXil.
Hetke seisuga tundub teil kõigil olema hirmus internetist loetud tarkus, aga praktika jaoks pole kellelgi mune vist olnud?
Te siin virisete,et madala autoga on paha sõita jne, reaalselt te pole ju proovinudki
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com
Re: Impreza: stääns või mitte!?
Hea, et foorumis palju knowhow-d on, mis pärineb ilmselt unenägudest - oled sa proovinud ise BC Coile? Või mõnda muud? Ma usun, et 95% jaoks (minimaalselt) siin foorumis on BC-st rohkem kui küll - eriti vahva on muidugi see, et kui siin käib jutt Imprezast kui ralliautost, siis kõik sinu nimetatud coilid on mõeldud asfaltile. Kui nüüd väita, et auto laiemaks tegemine ja negatiivne rattakalle (muidugi teatud maani) vähendab auto juhitavust, siis on paljud võidusõitjaid on siiamaani kõvasti eksinud. Lõppu ka üks pilt ära rikutud Imprezast, millel on surued koledad rattad, negatiivne kalle, töödeldud koopad ja madaldus - 0 juhitavust ilmselt:Tubaru kirjutas:Kerge madaldus parema kurvikäitumise tarbeks on igati ok. Aga see velje koopaääre taha peitmine on lihtsalt masina visuaalsetest proportsioonidest välja viimine (praktilisusest ei hakkaks üldse rääkima, mida see masina juhitavusega teeb)
Märdi masinal on BC coilid all. Mingiks kvaliteedi etaloniks neid küll pidada ei saa (ajavad muidugi asja ära, korralikud coilid algavad 1.5k eur juurest). Kvaliteeti toodavad siiski Tein, Öhlins, KW, Bilstein jne.
http://www.rallipood.ee
https://www.inspiro.ee - Kodulehed ja veebipoed
https://www.lisatuled.ee - Lai valik lisatulesid
https://www.inspiro.ee - Kodulehed ja veebipoed
https://www.lisatuled.ee - Lai valik lisatulesid
Re: Impreza: stääns või mitte!?
Ma ei ole väitnud, et need ei kõlba kuskile...
Keskklassi nad jäävad. (Kõrgema-) Kvaliteet toodangud loetlesin juba üles (loomulikult pole need ainukesed)
Sellel pildil oleval, ei ole ju velg koopa taha ära peidetud.
Mine selle lowlifer imprezaga sarnase kiirusega kurvi ...ja tule sealt välja ka.. tahaks näha (tegelikult ei taha ka, doonorlus rohkem kaherattaliste teema)
Keskklassi nad jäävad. (Kõrgema-) Kvaliteet toodangud loetlesin juba üles (loomulikult pole need ainukesed)
Sellel pildil oleval, ei ole ju velg koopa taha ära peidetud.
Mine selle lowlifer imprezaga sarnase kiirusega kurvi ...ja tule sealt välja ka.. tahaks näha (tegelikult ei taha ka, doonorlus rohkem kaherattaliste teema)
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Impreza: stääns või mitte!?
Rehvid kenasti näha ju? Samas miks ei peaks siis kurvi saama minna kui rehvid on koopas? See pill on pehmemais seades juba piisavalt jäik,et saaks rada vabalt sõita ja midagi koopasse ka ei käi.
ISegi kui mootor maas oli tõusis auto nina 1,5cm ainult
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com
Re: Impreza: stääns või mitte!?
Miks peaks?Tubaru kirjutas:Mine selle lowlifer imprezaga sarnase kiirusega kurvi ...ja tule sealt välja ka.. tahaks näha (tegelikult ei taha ka, doonorlus rohkem kaherattaliste teema)
http://www.rallipood.ee
https://www.inspiro.ee - Kodulehed ja veebipoed
https://www.lisatuled.ee - Lai valik lisatulesid
https://www.inspiro.ee - Kodulehed ja veebipoed
https://www.lisatuled.ee - Lai valik lisatulesid
Re: Impreza: stääns või mitte!?
Veits vale auto mida eksponeerida siin aga enda masinaga käisin eelmine aasta auto24 ringil, elusesimest korda , sellel on umbes sarnane fitment nagu sinisel ja , matsu ei pand ja juhitavus oli mõnus, kuigi mul odava otsa coilid. Ehk siis jõuame siiani välja kudias kõigil on sedai nternetist loetud tarkust aga oma kogemused on 0 ja sellest haaratakse kinni ja targutatakse, kuidas see ja teine on halb paha ja ei sobi.
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com
Re: Impreza: stääns või mitte!?
Asfaldiseades ralliautode pilte pole siia mõtet toppida. Tagasild pole seal kunagi suure positiivse kaldega muideks.
Toivo, 2,2 TQ peaks olema 169 kw ja JDM impreza 206 kw. Reaalsuses stock pillid peaks suht võrdsed olema. Juhitavusest ma ei hakka siinkohal rääkima.
Muidu väga lõbus teema, andke kuuma aga.
Toivo, 2,2 TQ peaks olema 169 kw ja JDM impreza 206 kw. Reaalsuses stock pillid peaks suht võrdsed olema. Juhitavusest ma ei hakka siinkohal rääkima.
Muidu väga lõbus teema, andke kuuma aga.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Impreza: stääns või mitte!?
võimsuse näitajatest nagu üptlesin pidasin silmas rohkem võrdseid autosid ehk siis kui 98kw audi siis noh see 92 kw forekas jne. kui impreza GT millel ka ju mingi 160+ midagi KW siis 2,2tq sellele JDM subarule paras kõrvale RS4 panna .
AGa vähemalt foorum elab
AGa vähemalt foorum elab
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com
Re: Impreza: stääns või mitte!?
õigel subarul on suzuki vm pidurikettad, escorti tiivakaared ja plekkveljed, siis on reissing
Re: Impreza: stääns või mitte!?
Huvitav, miks siis tõsisemad rinka sõitjad (ei pea siin silmas "aasta jooksul kord-paar rajal kiireim mees") kõik odava otsa coilovereid ei kasuta, kui nad sama head on? Sponsorid taga ja raha üleliiast?
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Impreza: stääns või mitte!?
Nii ma olen seda teemat ja eelmist teemat pikalt nüüdseks jälginud. 99% ajast lihtsalt itsitanud omaette, kui kitsa silmaringiga inimesed on.
Nüüd on isu täis saanud sellest, et kogu see arutelu minu auto ümber tiirleb. Kuna Teie olete läinud isiklikuks, siis ka mina lähen isiklikuks sellisel juhul.
Kõik argumenteerivad millegi üle millest neil pole vähimatki arusaamu ja teadmisi.
Kõige rohkem paneb muidugi imestama Sponge, kes 1,5 aastat tagasi kirjutas minu auto teemasse et ilgelt lahe on, ja nüüd on kõige rõvedam ja mõtetum pill maailmas. (võimendatult)
Järgmine asi mis mulle meelt mööda ei ole, on 95% Tubaru jutust. Esiteks mees sa pole seda autot üle aasta näinud, ja rääkida selle tehnilisest seisukorrast oma vanade andmetega... kas ei tundub natukene lapsik?
Tubaru, sulle teadmiseks siis, pill on korras kerega, ei ole nn. rõvedaid erinevalt rullituid koopaääri, nagu siin räägid. (ka need pildid mis siin läbi käisid mu auto kohta on uued)
Kuna sa oled seda autot näinud ka Marguse juures, siis peaks sul ka meeles olema millise vedrustusega tegemist on. Või ei saanud aru? Eks kõige lihtsam on ikka öelda et mingi odav hiina pask on alla kruvitud ja pill madlaks lastud ja ära rikutud.
Teadmiseks siis sulle Tubaru, jah tegemist pole mingi über kalliste coiloveritega, kuid pole ka mingi "odav hiina pask". Boyz CST Zero-1. Eks teadjamad mehed oskavad öelda kui hirmus hiinas pask see on või ei ole.
Nii et no offence, aga mehed, enne kui argumenteerite iganenud külajuttudega või siis veel parem lambist võetud teabega, püüdke kasvõi korraks enne valeinformatisooni levitamist leida oma argumendile tõepõhi alla.
Nüüd on isu täis saanud sellest, et kogu see arutelu minu auto ümber tiirleb. Kuna Teie olete läinud isiklikuks, siis ka mina lähen isiklikuks sellisel juhul.
Kõik argumenteerivad millegi üle millest neil pole vähimatki arusaamu ja teadmisi.
Kõige rohkem paneb muidugi imestama Sponge, kes 1,5 aastat tagasi kirjutas minu auto teemasse et ilgelt lahe on, ja nüüd on kõige rõvedam ja mõtetum pill maailmas. (võimendatult)
Järgmine asi mis mulle meelt mööda ei ole, on 95% Tubaru jutust. Esiteks mees sa pole seda autot üle aasta näinud, ja rääkida selle tehnilisest seisukorrast oma vanade andmetega... kas ei tundub natukene lapsik?
Tubaru, sulle teadmiseks siis, pill on korras kerega, ei ole nn. rõvedaid erinevalt rullituid koopaääri, nagu siin räägid. (ka need pildid mis siin läbi käisid mu auto kohta on uued)
Kuna sa oled seda autot näinud ka Marguse juures, siis peaks sul ka meeles olema millise vedrustusega tegemist on. Või ei saanud aru? Eks kõige lihtsam on ikka öelda et mingi odav hiina pask on alla kruvitud ja pill madlaks lastud ja ära rikutud.
Teadmiseks siis sulle Tubaru, jah tegemist pole mingi über kalliste coiloveritega, kuid pole ka mingi "odav hiina pask". Boyz CST Zero-1. Eks teadjamad mehed oskavad öelda kui hirmus hiinas pask see on või ei ole.
Nii et no offence, aga mehed, enne kui argumenteerite iganenud külajuttudega või siis veel parem lambist võetud teabega, püüdke kasvõi korraks enne valeinformatisooni levitamist leida oma argumendile tõepõhi alla.
Re: K: 17x8" velgede sobivus classicule
Polegi väitnud, et sul mingi "odav hiina pask" seal on. Või on mu mälu tõesti juba eakohaseks muutunud?
Vastu maad lohisev auto ei ole tõesti minu arust ilus ja pigem kaasliiklejatele häirivaks.
Tõesti pole su masinat mõnda aega näinud, viimati olid küll tagumised koopaääred erinevad. Kui nüüdseks korras, siis tubli!
Vastu maad lohisev auto ei ole tõesti minu arust ilus ja pigem kaasliiklejatele häirivaks.
Tõesti pole su masinat mõnda aega näinud, viimati olid küll tagumised koopaääred erinevad. Kui nüüdseks korras, siis tubli!
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Impreza: stääns või mitte!?
Palju siin neid tõsiseid rinkamehi on, Sponge ja Tubaru, kui kõvad rinkamehed te olete,et nii aplalt sõnavõtate,et mis on pask ja mis mitte? Tõsised rinkamehed ei kirjuta siin kui halb on madaldatud auto ,sest internetitarkus on õpetanud, vaid istuvad garaazis ja vahetavad oma saalekolinaga mootoreid. Milleks see kallis coil kui reaalselt seda ei kasutata ja vaja ei ole? Sama hästi võiks mul olla ju garaazis siis mingi estonia vormel, aga milleks kui see kunagi kasutust ei leiaks.Tubaru kirjutas:Huvitav, miks siis tõsisemad rinka sõitjad (ei pea siin silmas "aasta jooksul kord-paar rajal kiireim mees") kõik odava otsa coilovereid ei kasuta, kui nad sama head on? Sponsorid taga ja raha üleliiast?
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com
Re: K: 17x8" velgede sobivus classicule
Ilmselgelt mu vananenud ja aegunud väärtushinnangud ei jõua tänapäeva normidele järgi. Edu teile oma tegemistes.
Kas mõni mu point on siis tõesti nii vale?
1) Impreza on üldsuse silmis siiski pigem ralli auto.
2) rajal/võistlustel on mõistlik/otstarbekam kasutada kvaliteetseid osi vedrustuses
3) vastu maad lastud masin pole enam kuskilt otsast praktiline
4) isiklik arvamus, mille kohaselt see stäänsimine asja ilusamaks ei tee.
Kas mõni mu point on siis tõesti nii vale?
1) Impreza on üldsuse silmis siiski pigem ralli auto.
2) rajal/võistlustel on mõistlik/otstarbekam kasutada kvaliteetseid osi vedrustuses
3) vastu maad lastud masin pole enam kuskilt otsast praktiline
4) isiklik arvamus, mille kohaselt see stäänsimine asja ilusamaks ei tee.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI