Impreza: stääns või mitte!?
Re: Impreza: stääns või mitte!?
mida mu silmad nägema peavad... Krdi stäänsijad ja lõuraideri ahvid on tee siia leidnud...
MÄRT, kas sina oled süüdi?!
Ilusat 1 aprilli.
MÄRT, kas sina oled süüdi?!
Ilusat 1 aprilli.
Viimati muutis Sponge, P, 03 Apr 2016 18:09:35 +0300, muudetud 1 kord kokku.
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.
Re: Impreza: stääns või mitte!?
evo ostavad ikka need, kes kiiresti sõita ei oska aga tahaks.
Re: Impreza: stääns või mitte!?
Minuteada peaks EVO igast asendist kiirem ja parem olema kui STI.T.K kirjutas:evo ostavad ikka need, kes kiiresti sõita ei oska aga tahaks.
edit:
siin videos 1 minuti pealt hakkab tõestus ka, aga vb asi selles, et subarul tunduvad koopad rullitud olevat
https://www.youtube.com/watch?v=S1AMN7hBvN4
Re: K: 17x8" velgede sobivus classicule
Tubaru kirjutas:
Või siis:
No see alumine tundub, nagu oleks täitsa katki veermikuga, aga mõnele jällegi meeldib. Andku minna.
See valge. Ei saa aru milleks osta maastur ja siis madalaks lasta.
Ja mida see video nüüd siis tõestas?? Sirgjooneline liikumine asfaldil.T.K kirjutas:
evo ostavad ikka need, kes kiiresti sõita ei oska aga tahaks.
Minuteada peaks EVO igast asendist kiirem ja parem olema kui STI.
edit:
siin videos 1 minuti pealt hakkab tõestus ka, aga vb asi selles, et subarul tunduvad koopad rullitud olevat
https://www.youtube.com/watch?v=S1AMN7hBvN4
Legacy `05
Re: K: 17x8" velgede sobivus classicule
Mis ajast forrester maastur on? Mänguasi nagu honda crv ju
valame veel veidi õli tulle, kes rinkat tahavad kiirelt paugutada ostavad bemari
valame veel veidi õli tulle, kes rinkat tahavad kiirelt paugutada ostavad bemari
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com
Re: Impreza: stääns või mitte!?
Selliseid pilte oskavad tänapäeval 3-4a ka teha, see ei tõesta midagi.
Seeon mingi selline "ma olen mees" värk,et kui on madaldatud ,siis on pask ja kui on ikka mudane ja mõlkis ja kriipsekraapse täis ja kitsa plekkveljega siis on ikka viimasepeal ja ilgelt normaalne?
Eks muidugi kuskil on piir, samas kui auto on funktsionaalne (saab pundiga sõita tallinn-tartuotsa ilma,et midagi ära ei kulu) , siis milles probleem on, ma ei saa aru?
Seeon mingi selline "ma olen mees" värk,et kui on madaldatud ,siis on pask ja kui on ikka mudane ja mõlkis ja kriipsekraapse täis ja kitsa plekkveljega siis on ikka viimasepeal ja ilgelt normaalne?
Eks muidugi kuskil on piir, samas kui auto on funktsionaalne (saab pundiga sõita tallinn-tartuotsa ilma,et midagi ära ei kulu) , siis milles probleem on, ma ei saa aru?
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com
Re: K: 17x8" velgede sobivus classicule
Toivoku kirjutas:Mis ajast forrester maastur on? Mänguasi nagu honda crv ju
valame veel veidi õli tulle, kes rinkat tahavad kiirelt paugutada ostavad bemari
OK, OK, näpukas, milleks osta LINNAmaastur ja siis see madalaks lasta, ikkagi ei näe mõtet. Ja arvan et Forester on ikka CRV-st kordi parem "maastur".
Kas keegi tuleks mõttele madaldada CRV-d, näinud vähemalt pole, samas, igasugu imelikke on olemas.
Legacy `05
Re: K: 17x8" velgede sobivus classicule
Usas on väga popiks läinud CRVde madaldamine, pean tunnistama tõesti ,et jah forrester on rohkem maastur, (kui pole automaat) kui CRV, kuid päris maasturiga endiselt tegemist pole.
Siin ju mehed käisid subarutega männikul ja seal videos kenasti näha kuidas automaat kastiga forrester, ei saa laugest mäest ülesse.
Paljud siinsed stance vastased oma imprezadega üldse mingit offroadi on teinud või kuskil muda ja kruusapeal rallitamas käinud mingi ürituse raames? Pakun välja,et enamus sõidavad lihtsalt linnavahel nendega.
Miks alati asjad, mis on muud moodi tehtud kui "normaalne" on alati räige xxx ja halb ja paha? MIks ei võiks aksepteerida kellegi pingutusi. Auto millest kogu diskussioon alguse sai ei ole kõverate tiivaäärtega enam juba varsti aastake. Näeb siis tõesti nii halb välja? :O
Eks ta veider ole aga veidrused ongi vahel ägedad. CRV siis kellel googlet ei ole
http://www.sub5zero.com/sites/default/f ... CRV_01.jpg
Siin ju mehed käisid subarutega männikul ja seal videos kenasti näha kuidas automaat kastiga forrester, ei saa laugest mäest ülesse.
Paljud siinsed stance vastased oma imprezadega üldse mingit offroadi on teinud või kuskil muda ja kruusapeal rallitamas käinud mingi ürituse raames? Pakun välja,et enamus sõidavad lihtsalt linnavahel nendega.
Miks alati asjad, mis on muud moodi tehtud kui "normaalne" on alati räige xxx ja halb ja paha? MIks ei võiks aksepteerida kellegi pingutusi. Auto millest kogu diskussioon alguse sai ei ole kõverate tiivaäärtega enam juba varsti aastake. Näeb siis tõesti nii halb välja? :O
Eks ta veider ole aga veidrused ongi vahel ägedad. CRV siis kellel googlet ei ole
http://www.sub5zero.com/sites/default/f ... CRV_01.jpg
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com
Re: Impreza: stääns või mitte!?
See viimane ei teinud isegi crv'd ilusamaks.
Esimene asi, mis tuleb enamusel mõttesse turbo-impreza/sti'ga on ikkagi wrc.
MOTT.
Esimene asi, mis tuleb enamusel mõttesse turbo-impreza/sti'ga on ikkagi wrc.
MOTT.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Impreza: stääns või mitte!?
absoluutselt, ja esimene asi mis paljudel pähe tuleb kui öelda BMW on "ainult tellitud post" ja rullnokad ning ylemistel kummi vilistamine. Edasi? Mõelge veidikene raamidest välja,et subaru ei ole ainult wrcs hea ,vaid madaldatuna näeb ka üsna hea väljaTubaru kirjutas:See viimane ei teinud isegi crv'd ilusamaks.
Esimene asi, mis tuleb enamusel mõttesse turbo-impreza/sti'ga on ikkagi wrc.
MOTT.
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com
Re: Impreza: stääns või mitte!?
Valame õli tulle või mitte teema on see, mitte stääns või mitte Mina tõstan talvel oma imprezat ja suvel sõidan originaaliga. Offroadi saab nii tahtlikult kui mittetahtlikult. Stääns võib välja näha popp ja kui selle taga on ka kiirus näiteks mõnel ringrajal või kardirajal, siis mind see ei sega, reaalne pilt on kahjuks see, et ei suudeta tallinnas 50km/h'gi sõita ja ollakse "lahedad", eelmine aasta vihastasin seaks ennast, ootasin annateed märgiall parempöörde võimalust, vaatasin, rullikas tuleb, lasen läbi-see vähemalt liigub, härral oli normaalne stääns, põrkas 15km/h ja ma pidin tema pärast terve fooritsükli uuesti ootama....P.S ärge enam forekat ja crv'd võrrelge maasturluses, sest seal ei ole võrdlust, üks on kohmakas sõiduauto, millest jõuab offroadis ford sirerraga ka kaugemale, ei saa viimane jaole ei teel ega teelt maas, isegi kütusekulu on foreka kasuks, stäänsige ära kõik crv'd, mitte midagi ei kao, nagunii on aeglane ja kehv, igalpool
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Impreza: stääns või mitte!?
päris hirmus ikka on elu kui fooritsykklipärast ärritutakse Oleksid vähem närvis olnud, kui ei oleks madaldatud bemariga tegemist olnud? Isegi oma legacyga praegustel sittadel teedel sõitsin 20kmh ja lasti signaali,et venisin.
Endale on jõudnud kohale ,et enamus subaru vendi tuimalt paneb läbi löökaukkude ja ebatasasel teel pigem hoiab kõvasti peal ja hiljem vahetab siis silladetaile, õnneks need kestavad tegelikult suht hästi nendel autodel.
Mis see forekas on siis kiire ja hea igalpool? 92kw 2 liitrine forrester mida on paratamatult vist kõige rohkem meie maal, on aeglasem kui mu 89a 2,4l turbodiisel
Kõlab nüüd küll nagu mingi pederastide erakonna kampaania, aga rohkem tolerantsust, ega mulle ka see jaapani VIP väga ei istu, seeon kohati nii ulme,et ma eisaa üldse aru, aga ma ei käi nendele ütlemas,et maailma halb paha ja xxx jne.
Samas need pillid millest siin vaidlus tekkis, on kõik funktsionaalsed autod ,millega saab igapäev poest saia ja leiba tuua, ilma,et midagi katki ei läheks kui just meelega ära ei lõhu.
Endale on jõudnud kohale ,et enamus subaru vendi tuimalt paneb läbi löökaukkude ja ebatasasel teel pigem hoiab kõvasti peal ja hiljem vahetab siis silladetaile, õnneks need kestavad tegelikult suht hästi nendel autodel.
Mis see forekas on siis kiire ja hea igalpool? 92kw 2 liitrine forrester mida on paratamatult vist kõige rohkem meie maal, on aeglasem kui mu 89a 2,4l turbodiisel
Kõlab nüüd küll nagu mingi pederastide erakonna kampaania, aga rohkem tolerantsust, ega mulle ka see jaapani VIP väga ei istu, seeon kohati nii ulme,et ma eisaa üldse aru, aga ma ei käi nendele ütlemas,et maailma halb paha ja xxx jne.
Samas need pillid millest siin vaidlus tekkis, on kõik funktsionaalsed autod ,millega saab igapäev poest saia ja leiba tuua, ilma,et midagi katki ei läheks kui just meelega ära ei lõhu.
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com
Re: Impreza: stääns või mitte!?
Tolerantsust saab kooseluseadusest. SR-i mingit pläusti pole mõtet üks-ühele siia üle kanda. Sellega mingit silmiavavat šokiteraapiat ei korralda.Toivoku kirjutas:Samas need pillid millest siin vaidlus tekkis, on kõik funktsionaalsed autod ,millega saab igapäev poest saia ja leiba tuua, ilma,et midagi katki ei läheks kui just meelega ära ei lõhu.
<asjast>
Need "madaldatud" asjad on 2/3 juhtudest mingi hiina vedruga, mille sõidetavus kohalikel teedel on pehmelt öeldes sitt.
Leidub ka neid, kes suudavad jdm päris asja osta, aga nagu ikka - ega siin pole eksperti, kes suudaks sitta saiast eraldada ja kogu subaru stäänsi maine on seetõttu kehv. Pole huvilisi, pole ilusaid kohalikke eeskujusid, pole tänavat. Lihtne?
</asjast>
<intriig>
Üldjuhul pole funktsionaalne Subaru selline, mida enne lamavat politseinikut peab blokki pidurdama ja siis millimeeterhaaval kalendrisse vaadates üle selle liigutama. Kui sul see '89 masuudipress nii äge on, pane tavapärase sita suusailmaga foori alla ja naudi etendust, antud ettevõtmisest saadavat tilka näppida võid ka ihuüksi ja pealegi olla igal lollil oma foorum.
Kas sai piisavalt "intrigeerivat möla" või tahad veel maailma parandada?
</intriig>
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Impreza: stääns või mitte!?
Kuidas kurat teil nii retsid klapid saavad peas olla,et mitte midagi muud ei tunnista. Mu jutu point ei oleg imingi maailma parandamine, vaid aru saada miks te nii mõtlete. Vbla ei ole mõeldud,et ma mõistaks aga ma siiski proovin.
Mis sa paned siis lamavatest tuimalt 50kmh üle nii,et pill lendab, edu remondiga.
Te räägite kõik subarutest nii nagu see oleks elupõline traktoristi auto,et vealambaid/lehmi , saepuid,sõida kraavis ja käi lintosse välja tõmbamas ja noh mingist värvi hooldusest rääkimatta.
Muude autodega ikka sõitnud olete oma elus peale subaru,et siin selline kiidulaul? Vana e30 ix jätab tavalise subaru kaugele maha libeda ilmaga, rääkimatta veel mõnest lukkudega audi 80 või 100st, mõlemad on tehnoloogialt iganenud.
Et kui argumente enam pole siis on kohe SRI pläust, kõlab nagu mingi lollide hipsterite tekst,et kui neeger ei meeldi siis oled rassist. WTF mehed, autonduses peaks eestis normaalselt kokku hoidma mitte siin yksteisele nuga selga lööma ja defineerima,et mis on kellegi ja millegi arust normaalne või mitte.
Ja hiina coilide kohalt laksid sa tühja, Märdi pillil on kvaliteetsed coilid all, antud sinisel wrxil on korraliku firma coilid all ,ning valgel forekal on üldse õhkvedrustus. MIks see nii on? sest näiteks JOM ei toodagi subarule mittemidagi ,ja tatechnixil on ainult kallim seeria.
Olles hiina coilidega veidikene kursis, siis reaalsus on see,et paremat asja selle raha eest ei saa, ei saa sa originaal vedru ,ega amordi paarigi selle raha eest, millega saad juba reguleeritava asja. Igakell parem odav hiinacoil kui väsinud kasutatud amordi vedru kombo.
Kui sul selline arvamus on ,siis ilmselgelt ei ole sa oma elus sõitnud yhegi odava otsa coiliga, mis ei oleks mingi 3-4a all olnud ja väsinud juba. Miks see subaru stäänsi maine siis nii kehv on, palju neid stancetud subarusid siin eestis on? 1-2??
Kui üldse eesti stance scenest rääkida siis muidugi 3-4a tagasi oli vaatepilt suht kehva, 80% pillidel olid lõigatud vedrud all, millega oli ebamugav sõita, praeguseks on igasugune coil nii kergesti kätte saadav,et isegi üliõpilased suudavad neid makaronide kõrvalt omale lubada.
Mis sa paned siis lamavatest tuimalt 50kmh üle nii,et pill lendab, edu remondiga.
Te räägite kõik subarutest nii nagu see oleks elupõline traktoristi auto,et vealambaid/lehmi , saepuid,sõida kraavis ja käi lintosse välja tõmbamas ja noh mingist värvi hooldusest rääkimatta.
Muude autodega ikka sõitnud olete oma elus peale subaru,et siin selline kiidulaul? Vana e30 ix jätab tavalise subaru kaugele maha libeda ilmaga, rääkimatta veel mõnest lukkudega audi 80 või 100st, mõlemad on tehnoloogialt iganenud.
Et kui argumente enam pole siis on kohe SRI pläust, kõlab nagu mingi lollide hipsterite tekst,et kui neeger ei meeldi siis oled rassist. WTF mehed, autonduses peaks eestis normaalselt kokku hoidma mitte siin yksteisele nuga selga lööma ja defineerima,et mis on kellegi ja millegi arust normaalne või mitte.
Ja hiina coilide kohalt laksid sa tühja, Märdi pillil on kvaliteetsed coilid all, antud sinisel wrxil on korraliku firma coilid all ,ning valgel forekal on üldse õhkvedrustus. MIks see nii on? sest näiteks JOM ei toodagi subarule mittemidagi ,ja tatechnixil on ainult kallim seeria.
Olles hiina coilidega veidikene kursis, siis reaalsus on see,et paremat asja selle raha eest ei saa, ei saa sa originaal vedru ,ega amordi paarigi selle raha eest, millega saad juba reguleeritava asja. Igakell parem odav hiinacoil kui väsinud kasutatud amordi vedru kombo.
Kui sul selline arvamus on ,siis ilmselgelt ei ole sa oma elus sõitnud yhegi odava otsa coiliga, mis ei oleks mingi 3-4a all olnud ja väsinud juba. Miks see subaru stäänsi maine siis nii kehv on, palju neid stancetud subarusid siin eestis on? 1-2??
Kui üldse eesti stance scenest rääkida siis muidugi 3-4a tagasi oli vaatepilt suht kehva, 80% pillidel olid lõigatud vedrud all, millega oli ebamugav sõita, praeguseks on igasugune coil nii kergesti kätte saadav,et isegi üliõpilased suudavad neid makaronide kõrvalt omale lubada.
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com