Impreza: stääns või mitte!?

Impreza'ga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Kas Impreza on stäänsituna kasutatav?

1) Jah!
12
18%
2) Ei, kindlasti mitte
24
37%
3) Aga ta on nii ilus?
3
5%
4) Pohlad
14
22%
5) Tra, lõpetage see ila!
12
18%
 
Hääli kokku: 65

Sõnum
Autor
Type RA
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 254
Liitunud: P, 09 Dets 2007 23:06:43 +0300
Asukoht: Tartu

Re: K: 17x8" velgede sobivus classicule

#46 Postitus Postitas Type RA » P, 03 Apr 2016 12:59:29 +0300

Lahe lugemine, pange aga edasi...
Ilmselt mõistlikult madalamaks lastud Subaru vastu ei ole kellelgi midagi, aga hetkel üritavad stäänsi mehed tõmmata võrdus märki madaldatud ja "maa sisse" lastud autode vahele, lihtsalt selline mulje on jäänud.
Bag-ide peal sõitvaid autosid ei ole mõtet üldse mainida, sest need aetakse sõites "kikki", lihtsalt seistes on lahedad.
Kui siin tõmmati mängu ka võidusõiduks mõeldud autod (ralli, ringrada, kruus, asfalt), siis nendel autodel on silla detailid ja vedrustus ette nähtud sellise nurga all töötamiseks. Kui nüüd lasta tänava auto "maa sisse" või vastupidi "pilvedesse" tõsta, siis ei piisa enam silla stendis rataste otseks keeramisest, sest tänava auto vedrustus ja selle liigendid ei ole mõeldud sellise nurga all töötama.
Ise olen kasutanud BC Racingu tooteid ja hetkel KW V3, teistel aladel Öhlinsit, Reigerit ja Fox-i. Tava hiinakatest hoian heaga kaugemale, sest olen näinud kuidas august läbi sõites on amordi jalal terves pikkuses keerme maha löönud...

Kasutaja avatar
Tänavakunstnik
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 207
Liitunud: K, 22 Okt 2014 18:47:51 +0300
Asukoht: Pärnumaa

Re: K: 17x8" velgede sobivus classicule

#47 Postitus Postitas Tänavakunstnik » P, 03 Apr 2016 13:27:12 +0300

Pressin ka mahla veidi:

Mul on ka koopaääred laiemaks venitatud+ täiesti tavalised amordid, iga mees otsustagu ise, kas Sachs Super touringuga on võimalik rajal/võistlusel sõita?

Pilt

Fakt on, et olles rajaääres pea igapäevaselt (algab neljas hooaeg) ei mäleta, et oleks näinud asfaldil mõne impreza/Evo vedrustuse purunemist.

Ka minu Ra peab valule vastu ilma Öhlinsi/Reigerita. Jah, olen sõitnud kiiret sõitu rajal, küljetanud rajal, kiiret sõitu kruusal ja kiiret sõitu lumel. Nö SS km on mitu tuhat minu käes selle setupiga ja vahetanud olen ainult pukse ja rattalaagreid. (Olen nõus, et mõni päris hiinakas coilover võib murduda ja nagu Type RA mainib, keermed on neil pehmed) (Olen päri, et kvaliteetsem on parem alati)

41ZMH ei ole teovõimetuks tehtud, nähtud Unimogi kastist Järve viierealisel varakevadel, kuidas lohkus asfaldil teine ja kolmas tühjaks käis ilma stressita, st tigu ei ole ja kere on hoolt saanud, laske elada ja mehel nägemust asjast praktiseerida.

Teemasse: 17x7.5 ET48 on klassikul all ja see tundub olevat midagi muutmata viimane piir, taha istub 7.5 lai ET'ga 45-51, ette ET 45-53 (käisin mõõtsin ja jätsin väikse varu), kusjuures rehv peab olema kitsas, mul läks vaja 215/40/17, et kuskil vastu ei käiks üheski asendis. Suure porilapakaga võib eest järsus kurvis natuke kratsida. (Siinöeldu mõõtmised on tehtud tavasuuruses amordipüstakuga, ehk mingitel juhtudel kitsakujulise coiliga võib saada ET-d nihutada mõned mm suuremaks modifikatsioone tegemata)

Ps. Stääns on okei, võtke neid kui skulptuure, millest enamus on praktilises elus kasutatavad, aga ei pruugi. Mõne mehe jaoks lihtsalt ületab kunstiline väärtus praktilise, mõni oskab kombnieerida. Mõni leiab ilu ja praktika foreka vedrustusega impreza all. Kõik on hea millekski ja mitte ükski kõigeks. (Va Reiger, seda keera kuidas tahad, ikka on äge)

Kasutaja avatar
cccve
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 222
Liitunud: P, 21 Juul 2013 22:21:38 +0300

Re: K: 17x8" velgede sobivus classicule

#48 Postitus Postitas cccve » P, 03 Apr 2016 13:52:44 +0300

Tubaru kirjutas:Polegi väitnud, et sul mingi "odav hiina pask" seal on. Või on mu mälu tõesti juba eakohaseks muutunud?
Vastu maad lohisev auto ei ole tõesti minu arust ilus ja pigem kaasliiklejatele häirivaks.

Tõesti pole su masinat mõnda aega näinud, viimati olid küll tagumised koopaääred erinevad. Kui nüüdseks korras, siis tubli!
Oot aga miks ei või koopaääred erinevad olla? Enamus Subarute puhul on suur pluss see, et mõlemat külge korraga ei näe.
Mind kui kaasliiklejat küll "vastu maad lohisev" auto ei häiri, cool, et inimestel erinevad maitsed on. Äge vaadata aga ise ei sõidaks, sellepärast ka ei vingu nende kallal.

Kõikvastumaad
Postitusi: 2
Liitunud: P, 03 Apr 2016 13:51:36 +0300

Re: Impreza: stääns või mitte!?

#49 Postitus Postitas Kõikvastumaad » P, 03 Apr 2016 14:20:19 +0300

Siin on päris normaalne suhtumine, et "kõik mis mulle ei meeldi on vale, halb".

Saage sellest ralliauto värgist üle. Peugeot 206, Ford Focus ja Fiesta, Mini jne jne on ka rallis kasutatud, et siis peaks nendega ka kruusal kuuma andma ja lamavatest pidurdamata üle paugutama? Ja madaldada ka ei tohi, sest need on ralliautod ikkagi.

Lisaks tundub, et siinsete kasutajate jaoks on praktilisus see, et saaks kruusa künda ja lamavatest 50 üle sõita.

Samas see sininse subaru ka sõidab ju ja pidurdab ja kiirendab? Miks ta vähem praktiline on? Igalpool kus vaja saab käidud. Sest sellega peab enne lamavat hoo maha võtma? Ma sõidan oma kõrge daily driveriga ka kehvadel teelõikudel aeglaselt ja enne lamavaid võtan hoo maha, sest mulle ei meeldi oma autot lõhkuda. Või siis kui kruusa kündmine ei huvitagi ja tahaks niisama sõita, siis ei tohi imbrezat osta, sest see on raiskamine ja ostetakse nende eest ära, kes tahaksid kruusal kuuma anda?
Poes saab käia selle autoga, sõprade juures saab käia, saab mööda Eestit ringreisile ka minna, niiet asjad pagaasnikusse mahuvad. No kust otsast ta praktiline pole enam?

Minul enda madala autoga pole mitte kuskil käimata jäänud. Neljakesi sai ilusti sõita, pagasnik oli kraami täis, mõnda kohta saamine võib lihtsalt kauem aega võtta, aga nagu ma ütlesin siis ma oma dailyga ei kihuta ka augulist kruusateed pidi nagunii sotiga.

Tehke silmad lahti ja vaadake oma nina otsast veidi kaugemale. Mõelge kastist väheke välja, kõik mis teile ei meeldi, pole alati halb ja ei pea seda igahinna eest maalla tampima ja oma "maailma kõige õigemat" arvamust peale suruma, sest "minu arvamus on selline ja nii on".
Tänavakunstnik kirjutas:Pressin ka mahla veidi:

Mul on ka koopaääred laiemaks venitatud+ täiesti tavalised amordid, iga mees otsustagu ise, kas Sachs Super touringuga on võimalik rajal/võistlusel sõita?
Sa võid asjad kokku pakkida, su pill on mõttetu risu ja pann nüüd, sest koopaääred on ära rikutud.

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Impreza: stääns või mitte!?

#50 Postitus Postitas Tubaru » P, 03 Apr 2016 16:26:10 +0300

Liikluses häirib see, kui mingi põhjalohistaja 25-30kmh ees kriibib ja liiklust pidurdab.

"Eestis ringreisile"
Sõprade pealt tean küll kuidas see välja näeb. Valitakse ainult asfalt teed, soovitatavalt needki võimalikult siledad.
Pooltesse mere-/järve randadesse minna ei saa, kuna teelõigul võib mõni lohk olla. (See oli elust enesest, mitte mõeldis).
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Kõikvastumaad
Postitusi: 2
Liitunud: P, 03 Apr 2016 13:51:36 +0300

Re: Impreza: stääns või mitte!?

#51 Postitus Postitas Kõikvastumaad » P, 03 Apr 2016 16:34:55 +0300

Aga see ei häiri kui sitt tee on ja tehase seades autoga keegi oma autot hoida tahab ja ei küta löökaukudest 50-ga läbi?

Samamoodi eelistan tehase seades autoga pigem asfaldit mööda sõita kui kruusa pidi. Ja on madala autoga ka randades käidud, metsas, mööda metsa sihti sõidetud kui vaja, igalpool saab käidud.

Te toote mingeid pseudo probleeme välja, et oma arvamust põhjendada.

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Impreza: stääns või mitte!?

#52 Postitus Postitas vaska » P, 03 Apr 2016 16:59:18 +0300

Kõikvastumaad kirjutas:Samamoodi eelistan tehase seades autoga pigem asfaldit mööda sõita kui kruusa pidi. Ja on madala autoga ka randades käidud, metsas, mööda metsa sihti sõidetud kui vaja, igalpool saab käidud.
Valan veel juurde õli: pics, or didn't happen!
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Impreza: stääns või mitte!?

#53 Postitus Postitas Tubaru » P, 03 Apr 2016 17:06:24 +0300

Selleks ei pea löökaugud olema, et kõik vastu maad autod oma mugavustsoonist väljas oleks.
Ära tule mulle väitma, et suitsupakikaliibri kliirensiga masina funktsionaalsus on täielikult säilinud.

Oma foresteriga ringreise tehes valisin just kõik teed kruusateed, et näeks rohkem loodust/külaelu ja et sõit ka lõbusam oleks
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Impreza: stääns või mitte!?

#54 Postitus Postitas Duster » P, 03 Apr 2016 17:51:12 +0300

Härrad stäänsijad, kas te sellest aru ei saa, et kui te argumenteerite ründavas stiilis (paugutate punn põhjas üle lamavate, ei tea mitte midagi madaldamisest ega selle hüvedest, coile pole lähedalt näinudki jne) ning isegi peale seda, kui inimene on öeldnud, et kui sellega üle võlli ei minda, siis ei häiri, aga hakatakse sõnasabast kinni ja vaieldakse edasi crv vs forekas, lõpuks jõuate üldse neegrijuttudeni, siis astute te ise ju vägagi sügavasse ämbrisse? Ütlen veel korra, mind ei sega absoluudselt niikaua kuni autot pole ära rikutud, auto on rikutud kui: ei saa sillastendile ilma lauajuppideta, ei pea mõnitama linnamaasturivendi, sest ma ei jõua neile meie banaanias järgi, sest meil ei ole asfalteid, veovõllid on veel ühtlase jämedusega ja need ei ole mu lanserone 3mm õhemaks närinud. P.S teil on harukordne võimalus meid harida, jagage oma kvaliteetcoile, proovime, laseks enda auto ka hea meelega oluliselt madalamaks näiteks audrus ja tõstaks näiteks kehala paarisrajal. Kõike saab teha ilusasti ja ilma asju rikkumata, kui ära rikutud ei ole, pole kellegil ka miskit halba öelda.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Kasutaja avatar
sulapekk
Guru
Postitusi: 1078
Liitunud: K, 17 Mai 2006 16:08:48 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Impreza: stääns või mitte!?

#55 Postitus Postitas sulapekk » E, 04 Apr 2016 00:16:36 +0300

MY09 STi

Kasutaja avatar
Tarvii
Guru
Postitusi: 519
Liitunud: L, 15 Mär 2014 12:03:13 +0300
Asukoht: Lõuna-eesti

Re: Impreza: stääns või mitte!?

#56 Postitus Postitas Tarvii » E, 04 Apr 2016 09:26:55 +0300

põnevam lugemine kui delfi.ee kommentaarium :D viimati oli sarnane vaidlus BMW vs Audi .
Põhiline on siiski see et igaüks ehitab oma autot enda silmaringi järgi ja valib selleks vahendid. Arvamusi on siiski põnev lugeda .
Kuid enda kogemusest siis kui veel omasin golfi mille poolraami madalaim koht oli 2.4cm maapinnast siis käimata ei jäänud mul kuskil, ka põhja Leedu mereäärsed kruusateed. Mis puutub rallilegendi madaldamisse siis see on jah igaühe oma otsustada mis eesmärgiga ta autot kasutama hakkab.
Flat Out.

markus82
Subaruaff
Postitusi: 86
Liitunud: T, 19 Nov 2013 01:34:54 +0300

Re: Impreza: stääns või mitte!?

#57 Postitus Postitas markus82 » P, 10 Apr 2016 23:09:57 +0300

Kokkuvõtteks võib vist öelda, et kõik on subjektiivne. Osadele meeldib maa-sisse lastud auto, osadele aga üldse mitte.

Mina olen seisukohal, et igaüks ehitab oma auto nagunii oma soovide järgi.
Mulle isiklikult need maa- sisse lastud autod samuti ei meeldi ja eesti kuumaastikul on neid naljakas liiklemas vaadata. Eesti vabariigis puudub minu meelest nii madalatel autodel igasugune otstarve ja visuaalselt ei ole nad ilusad.

Aga see on minu arvamus ja mind isegi huvita mingid vastuväited.

Mina ei kavatse oma autot elu sees nii madalaks lasta, sest Impreza ei vaja minu arust selliseid muudatusi. Ta on palju ilusam sellisena nagu ta on originaalis! Ja veelgi ilusam on ta ralliradadel kas siis kruusa, asfaldi või lumeseades! Aga see on hoopis teine teema! :D

Ah jaa lisaks EVO vs Impreza teemale tahtsin ma lisada, et mõlemad on head autod. Kumb on kiirem sõltub vaid sellest, kes on rooli taga!

(Näitena vaadake kasvõi Markko Märtini viimatist rallistarti Otago rallil. Historykute kindel võit ja Kaotus esimeseks tulnud Paddonile WRC autol ralli kokkuvõttes vaid 13.44.1. Pole ju kalender arvestades tehnika üüratut erinevust)

sst123
Postitusi: 18
Liitunud: K, 18 Mär 2015 17:12:32 +0300

Re: Impreza: stääns või mitte!?

#58 Postitus Postitas sst123 » N, 21 Apr 2016 10:02:41 +0300

cccve kirjutas:Kollektsionääride jaoks on maailmas väga palju teisi autosid kui selleks vana Impreza.

Enivei kes kiiresti ja vastupidavalt sõita tahavad ostavad nagunii EVO :mrgreen:
Loe kokku, mitu Eesti meistritiitlit autorallis on võidetud Subarutega, mitu EVO-dega?

Kui Ott viimati N rühma Subaarikuga sõitis, siis loe kokku need sekundid, kui kaugel järgmine EVO oli...

Linnalegendid on toredad asjad.....

Kasutaja avatar
cccve
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 222
Liitunud: P, 21 Juul 2013 22:21:38 +0300

Re: Impreza: stääns või mitte!?

#59 Postitus Postitas cccve » N, 21 Apr 2016 12:32:46 +0300

sst123 kirjutas:
cccve kirjutas:Kollektsionääride jaoks on maailmas väga palju teisi autosid kui selleks vana Impreza.

Enivei kes kiiresti ja vastupidavalt sõita tahavad ostavad nagunii EVO :mrgreen:
Loe kokku, mitu Eesti meistritiitlit autorallis on võidetud Subarutega, mitu EVO-dega?

Kui Ott viimati N rühma Subaarikuga sõitis, siis loe kokku need sekundid, kui kaugel järgmine EVO oli...

Linnalegendid on toredad asjad.....
1.Aprill veel toredam

Vasta