EJ25 mootori teemadel
EJ25 mootori teemadel
Kuna ma plaanin oma esimest Impreza WRX-i osta, mis on EJ25 mootoriga, siis olen viimased päevad kõiksugu informatsiooni üritanud koguda.
Leidsin internetist sellise huvitava postituse: https://www.maperformance.com/blogs/map ... mance-tips
Kas keegi, kellel kogemust nende mootoritga on, oskaks kommenteerida palju sellest ka nö tõele vastab?
Millegi pärast ka üldiselt tundub, et 2.5-st mootorit justkui nagu ei soositaks, aga miks täpsemalt? Ma olen aru saanud, et kui hakata mootorit tuunima, siis tekivad probleemid? Aga kas ka stock seisus?
Leidsin internetist sellise huvitava postituse: https://www.maperformance.com/blogs/map ... mance-tips
Kas keegi, kellel kogemust nende mootoritga on, oskaks kommenteerida palju sellest ka nö tõele vastab?
Millegi pärast ka üldiselt tundub, et 2.5-st mootorit justkui nagu ei soositaks, aga miks täpsemalt? Ma olen aru saanud, et kui hakata mootorit tuunima, siis tekivad probleemid? Aga kas ka stock seisus?
Re: EJ25 mootori teemadel
2.0 on tehasest vastupidavam.
2.5 oleks mõistlik arvestada juba ostes, et sepiskolvid vaja mingi hetk panna (kui on plaanis peale keerata ja seda pole juba tehtud). Muuseas ennetavalt on üldjuhul odavam, kui kolksatust ootama jäädes.
Wrx puhul olenevalt sõidustiilist võiks ka vaikselt STI 6-käigulisele kastile mõelda. Jällegi ennetavalt odavam, saad töötava originaalkasti maha müüa/garaazi tolmu koguma panna.
2.5 oleks mõistlik arvestada juba ostes, et sepiskolvid vaja mingi hetk panna (kui on plaanis peale keerata ja seda pole juba tehtud). Muuseas ennetavalt on üldjuhul odavam, kui kolksatust ootama jäädes.
Wrx puhul olenevalt sõidustiilist võiks ka vaikselt STI 6-käigulisele kastile mõelda. Jällegi ennetavalt odavam, saad töötava originaalkasti maha müüa/garaazi tolmu koguma panna.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: EJ25 mootori teemadel
Kogu jutt vastab tõele.
Kolbe lõhub ainult detonatisoon. Ja artiklis on ju ilusti ära seletatud, mis põhjustel see tekib ja kuidas STI-ga sõita, et mootorit mitte üle koormata.
Mina ka oma Ej20 modifitseerisin "quench areat". See koht on seal ainult roheliste pärast jällegi.
Kolbe lõhub ainult detonatisoon. Ja artiklis on ju ilusti ära seletatud, mis põhjustel see tekib ja kuidas STI-ga sõita, et mootorit mitte üle koormata.
Mina ka oma Ej20 modifitseerisin "quench areat". See koht on seal ainult roheliste pärast jällegi.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: EJ25 mootori teemadel
Kas oskate öelda, kust võiks leida veel detonatsiooni kohta head lugemist?
raig0, kas räägiksid lähemalt sellest modifikatsioonist, miks ja kuidas?
Mul alguses ei ole kindlasti plaanis hakata mootorit võimsamaks tuunima, sest ainuüksi vanalt autolt ületulek Imprezale on juba väga suur upgrade. Küll aga ei välista, et ma tulevikus midagi ette võtta ei tahaks. Pigem soovin mootorit võimalikult vastupidavaks ja stabiilseks muuta. Nagu ma aru saan, on seda võimalik saavutada paigaldades sepiskolvid ja oil catch can? Samuti soovitati sellel artiklis paigalada wideband AFR gauge, aga miks? Kuidas see täpsemalt aitab ja töötab? Mis muudatused veel kaasa aitaksid, soovitaksite?
raig0, kas räägiksid lähemalt sellest modifikatsioonist, miks ja kuidas?
Mul alguses ei ole kindlasti plaanis hakata mootorit võimsamaks tuunima, sest ainuüksi vanalt autolt ületulek Imprezale on juba väga suur upgrade. Küll aga ei välista, et ma tulevikus midagi ette võtta ei tahaks. Pigem soovin mootorit võimalikult vastupidavaks ja stabiilseks muuta. Nagu ma aru saan, on seda võimalik saavutada paigaldades sepiskolvid ja oil catch can? Samuti soovitati sellel artiklis paigalada wideband AFR gauge, aga miks? Kuidas see täpsemalt aitab ja töötab? Mis muudatused veel kaasa aitaksid, soovitaksite?
Re: EJ25 mootori teemadel
Vastupidavam ja stabiilsem on vabalthingav.
09 Impreza GH7 LPG
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
Re: EJ25 mootori teemadel
Ei saa vastu vaielda, aga mind kisub siiski turbo variant
Re: EJ25 mootori teemadel
Rikkur!woceu kirjutas:Ei saa vastu vaielda, aga mind kisub siiski turbo variant
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: EJ25 mootori teemadel
Hehee, kindlasti mitte , aga olen aru saanud jah, et pole just kõige soodsam auto mida omada.
Re: EJ25 mootori teemadel
Segukellast on tolku ainult inimesele, kes mõistab ka midagi segudest. Eelkõige on ta ikkagi tuunimise abivahend, kui seda ise teed, mingi teoretilise turvalisuse ta tagab, kui paugutades sinna vaadata ja tavapärased numbrid selgeks harjunud, siis on lootust, et saad aru, kui pensupump/filter enam piisavalt heas seisus pole. Üleüldiselt kui kasutada masinat õigesti, vahetada ennetavalt pump välja ning kui on alla poole paagi siis kurvides ei pauguta, ei ole tavakasutajal sellest kellast mitte mõmmigi tolku.
Mina olen ilmselt üks vähestest eestis kes 2l moto just 2,5l vastu vahetas, et kompenseerida suurt turbot varem tööle ja madalat powerit juurde saada, korralikult tehtud 2,5 ei tohiks kusagilt otsast kehvem olla kui 2l pada.
Mina olen ilmselt üks vähestest eestis kes 2l moto just 2,5l vastu vahetas, et kompenseerida suurt turbot varem tööle ja madalat powerit juurde saada, korralikult tehtud 2,5 ei tohiks kusagilt otsast kehvem olla kui 2l pada.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: EJ25 mootori teemadel
Justnimelt, kui ta "tehtud on" see tähendab siis sepiskolvid vähemalt, kepsud on originaalis juba päris popid.
Originaalis kahjuks on 2.5 liitrine ikkagi "nõrgem" see pole mingi saladus.
Originaalis kahjuks on 2.5 liitrine ikkagi "nõrgem" see pole mingi saladus.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: EJ25 mootori teemadel
google.com, trüki sisse quench area ja hakka lugema.Või Amazon.com osta mõni mootori ehitusest kõnelev raamat.woceu kirjutas:Kas oskate öelda, kust võiks leida veel detonatsiooni kohta head lugemist?
raig0, kas räägiksid lähemalt sellest modifikatsioonist, miks ja kuidas?
speedtalk.com, jällegi väga tore koht, kust teadmisi hankida.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: EJ25 mootori teemadel
Nüüdsest siis üks subaru omanik juures siin ning just nimelt EJ25 mootoriga. Super luks, et sepiskolvid ka on juba sees. Next stop oil catch can.
Re: EJ25 mootori teemadel
Mille järgi eeldad, et sepiskolvid sees? Leedu autotööstuse ime või kohalike seppade käte alt tulnud?woceu kirjutas:Nüüdsest siis üks subaru omanik juures siin ning just nimelt EJ25 mootoriga. Super luks, et sepiskolvid ka on juba sees. Next stop oil catch can.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: EJ25 mootori teemadel
Ei, ostsin kasutaja taavi201 Impreza ära
Re: EJ25 mootori teemadel
..Millele on siis VKM'i poolt sepikolvid paigaldatudwoceu kirjutas:Ei, ostsin kasutaja taavi201 Impreza ära