K: Impreza 2.0 85kw ei lähe üle 4000rpm
K: Impreza 2.0 85kw ei lähe üle 4000rpm
Tervist!
Keset kurvi käis plöts ära ja peale seda justkui kõik pütid järgi polnud. Esmapilgul tundus et ühte küünlakotta on klapikaanest õli tilkunud.
Sai kõik puhastatud, aga viga alles. Mootor puterdas sõites meeletult. Näitas veakoodiks 22-knock sensor. Läksid peale uued küünlad, küünlajuhtmed ja süütepool. Tühikäigul ikka ebaühtlane, aga kiirendab kuni 4000rpm ja siis nagu sein ees, üle selle ei lähe.
Sai mõõdetud silindrite rõhud, kõik tulid 14 juurde.
Läks peale uus õhulugeja ja igaksjuhuks ka uus deto-andur, aga viga täpselt sama. Kütusefilter ka vahetatud.
Sai ka kõik pistikud lahti võetud ja suruõhuga läbi lastud.
Kas kütusepaagis võib olla midagi takistuseks?
On kellelgi sarnane teekond läbi käidud?
Keset kurvi käis plöts ära ja peale seda justkui kõik pütid järgi polnud. Esmapilgul tundus et ühte küünlakotta on klapikaanest õli tilkunud.
Sai kõik puhastatud, aga viga alles. Mootor puterdas sõites meeletult. Näitas veakoodiks 22-knock sensor. Läksid peale uued küünlad, küünlajuhtmed ja süütepool. Tühikäigul ikka ebaühtlane, aga kiirendab kuni 4000rpm ja siis nagu sein ees, üle selle ei lähe.
Sai mõõdetud silindrite rõhud, kõik tulid 14 juurde.
Läks peale uus õhulugeja ja igaksjuhuks ka uus deto-andur, aga viga täpselt sama. Kütusefilter ka vahetatud.
Sai ka kõik pistikud lahti võetud ja suruõhuga läbi lastud.
Kas kütusepaagis võib olla midagi takistuseks?
On kellelgi sarnane teekond läbi käidud?
Re: K: Impreza 2.0 85kw ei lähe üle 4000rpm
Äkki vahetaks veateates mainitud knock sensori ära?hellcat kirjutas:Tervist!
Keset kurvi käis plöts ära ja peale seda justkui kõik pütid järgi polnud. Esmapilgul tundus et ühte küünlakotta on klapikaanest õli tilkunud.
Sai kõik puhastatud, aga viga alles. Mootor puterdas sõites meeletult. Näitas veakoodiks 22-knock sensor. Läksid peale uued küünlad, küünlajuhtmed ja süütepool. Tühikäigul ikka ebaühtlane, aga kiirendab kuni 4000rpm ja siis nagu sein ees, üle selle ei lähe.
Sai mõõdetud silindrite rõhud, kõik tulid 14 juurde.
Läks peale uus õhulugeja ja igaksjuhuks ka uus deto-andur, aga viga täpselt sama. Kütusefilter ka vahetatud.
Sai ka kõik pistikud lahti võetud ja suruõhuga läbi lastud.
Kas kütusepaagis võib olla midagi takistuseks?
On kellelgi sarnane teekond läbi käidud?
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: K: Impreza 2.0 85kw ei lähe üle 4000rpm
Kirjas ju,et vahetas deto anduri ära Kuigi ma ei saa aru miks neid kõikki ülejäänd asju pidi vahetama
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com
Re: K: Impreza 2.0 85kw ei lähe üle 4000rpm
Aju on safe modes tõenäoliselt, kui reset ei aita, siis on äkki rihm hambavõrra üle pand, paaki ma ei panustaks eriti, kui seal oleks kala, sureks iga kõvema vajutusega puterdama.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: K: Impreza 2.0 85kw ei lähe üle 4000rpm
Kas kõik vahetatud osad läksid uued-uued või teise mehe vanad - uued? Omal oli kunagi vaja ka õhulugeja vahetada 85kW motol ja see iseenesest oli esindusest päris kirves tükk. Vahetatud juppide listist ei näinud lambda andurit - ka see võib mootori töös anomaaliaid põhjustada.
Re: K: Impreza 2.0 85kw ei lähe üle 4000rpm
Gaas põhjas ei vaadata lambda andurit üldse, kas rihma märgid on kontrollitud?
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: K: Impreza 2.0 85kw ei lähe üle 4000rpm
Ma ei tea kes ja kus täpselt seda lambdat vaatab aga lugesin veel üle oma 10 aasta tagused heietused siin foorumis Impreza teemas. Oma lambdaprobleemide ajal olid sümptomid just sellised, et mootor üle 4000 rpm ei käinud. Probleemiks oli, et juhtmed pistikusse valesti ühendatud ja lambda ei saanud õiget signaali ajusse anda.
Re: K: Impreza 2.0 85kw ei lähe üle 4000rpm
Kui juhtmed on valesti, on kõik võimalik, kiireim test on vast tagant ära ühendada lambda. Kas muu nänn läks auto külge uus või kasutatud?
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: K: Impreza 2.0 85kw ei lähe üle 4000rpm
Tundub suht tõenäoline et keegi seal kurvis just need landa juhtmed ringi tõstis.Õhulugeja teeb sellist vigurit niigu lada tegi rikkis jägaja kaanega ,taoks niigu üle.2,2 õhulugeja sobib ka ideaalis ja tõõtab probleemivabalt.
Re: K: Impreza 2.0 85kw ei lähe üle 4000rpm
Omal läks lugeja rikki peale auto pikemat seismist ja aku tühjenemist,täkuga käivitades hakkas üle taguma,esimese hooga vahetasin süütepoolid siis küünlad,lõpuks lugeja ja kõik ox.Kunagi on olnud ka anomaalja küünla juhtmega et soojalt hakkas tagasi peksma,kulus tükk katsetamist kui vea leidsin.Need lugejaga suht sarnase iseloomuga.