WRX 2007 Jahutus
WRX 2007 Jahutus
Tervist.... sai käidud siin ühe subaru foorumlase juures enda 07 WRX masinaga. Sain infot et mul masin lükkab suht kiirelt kohapeal seistes ventilaatorid tööle. Täna tööle sõites siis lükkasin OBD2 sinihamba järgi ja vaatasin coolant temp andmeid sõites. ca. 80km puhast maantee sõitu ja coolant temp. näitas 92-93C, ning lõpuks kui sihtpunkti jõudsin käis auto umbes 30s kohapeal ja temp. läks 96C ning ventikad hakkasid uugama. Jätsin auto seisma ja kontrollisin radiaatorit käega ning ülemist/alumist lõdvikut. Ülemine lõdvik oli kuum ( sai käega kinni võtta, kergelt kõrvetas ), radiaatorile panin terve peopesa peale ja peale 3s pidi ära võtma ( hakkas kõrvetama ) ning alumine lõdvik oli soe. On sellised temperatuurid ja andmed normaalsed või peaks hakkama termostaati vahetama ? Ei oska hetkel nagu midagi rohkem pakkuda mis viga võib olla ja kas üldse on. Auto ise läheb soojaks muidu ilusti.
Re: WRX 2007 Jahutus
Kas alumisel ja ülemisel lõdvikul on tuntav temperatuuride vahe sees, kui ventikad järgi lähevad? Kui jah, siis ilmselt ei avane enam termostaat täielikult, kui üldse. Kui termostaat on õhtal peaks mälu järgi alumine lõdvik jahedamaks jääma.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: WRX 2007 Jahutus
Sinu kirjeldatu on täpselt see mis seis hetkel on. Kui ventid järgi lähevad seistes ja auto välja suretan, ning lähen käega ülemist ja alumist kontrollima, siis temp. vahe ikka väga suuresti tuntav. Ülemisel korralikult kõrvetab aga saab kätt hoida ( saite isegi seda tunda kui Kehras käisin ) ja alumine on ikka jahe ( veidi soe ). Tundub tõesti, et termostaat ei avane üldse, kui siis natuke. Igatahes sain ma aja neljapäeval Mariinesse ja eks näis mis seal räägitakse. Tänud sulle et märke jahutuse kohta tookord tegite....ei oleks ise osanud sellist asja vaadata ja oleks vist auto soojema ilmaga maha põletanudDuster kirjutas:Kas alumisel ja ülemisel lõdvikul on tuntav temperatuuride vahe sees, kui ventikad järgi lähevad? Kui jah, siis ilmselt ei avane enam termostaat täielikult, kui üldse. Kui termostaat on õhtal peaks mälu järgi alumine lõdvik jahedamaks jääma.
Re: WRX 2007 Jahutus
Niisiis....Sai Mariines masinaga käidud ja kontrolliti termostaat üle ( panid arvuti taha ja ajasid masina kuumaks ). Termostaat avaneb ja õhumulle jahutuses ka sees ei ole. Kotrollisid ka alumist lõdvikut ja see läks kuumaks. Ehk siis jahutusega nende sõnul kõik korras ja normaalne. Kui Lehtsesse satun eks siis näis mis see jahutus räägib.
Re: WRX 2007 Jahutus
Tuli meelde, et ununes peale Lehtse rajal käimis uuendada jahutuse staatus siia. Niisiis....Lehtsesse sõites ( vastavalt liikluseeskirjadele ) oli OBSi sõnul temp. 93 kraadi ja enne rajale minekut tõusis 96 kraadi ( ventid järgi ). Rajal paar ringi ära tehes märkasin et temp. oli langenud 85-86 kraadini ja rajalt maha minnes uuesti 96 ning ventid järgi ( too päev Lehtses ma lõdvikuid ei kontrollinud ). Tundub et termostaat siiski teeb oma tööd või need andmed on kuidagi imelikud ? Peaks ikkagi mõtlema termostaadi vahetusele ?GJ321 kirjutas:Niisiis....Sai Mariines masinaga käidud ja kontrolliti termostaat üle ( panid arvuti taha ja ajasid masina kuumaks ). Termostaat avaneb ja õhumulle jahutuses ka sees ei ole. Kotrollisid ka alumist lõdvikut ja see läks kuumaks. Ehk siis jahutusega nende sõnul kõik korras ja normaalne. Kui Lehtsesse satun eks siis näis mis see jahutus räägib.
Re: WRX 2007 Jahutus
Las ta olla, küll ta ükskord end päriselt ka "kätte annab" kui mingi reaalne viga on. Ei oska antud andmeid millegagi võrrelda, pole viitsinud oma saanidel seda logida Õnneks pole subaru bemm, mis kohe kaane kõveraks ajab.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.