2,0 110kW ostuabi

Impreza'ga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
martteder
Postitusi: 6
Liitunud: N, 07 Sept 2017 10:16:21 +0300

2,0 110kW ostuabi

#1 Postitus Postitas martteder » N, 07 Sept 2017 10:20:08 +0300

Tekkis mõte osta see aparaat: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 7989f96bff

Kas on väga halb mõte või vastupidi? Mida peaks jälgima, kui vaatama minna? Eesmärk on soetada pere teiseks autoks.

Kasutaja avatar
Deepmaan
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 477
Liitunud: L, 15 Dets 2012 12:04:14 +0300

Re: 2,0 110kW ostuabi

#2 Postitus Postitas Deepmaan » N, 07 Sept 2017 11:18:14 +0300

martteder kirjutas:Tekkis mõte osta see aparaat: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 7989f96bff

Kas on väga halb mõte või vastupidi? Mida peaks jälgima, kui vaatama minna? Eesmärk on soetada pere teiseks autoks.

Selle rahaeest võtaks mina juba wrxi. Kütusekulul pole väga suurt vahet ja korralised hooldused on arvatavasti suht samasse auku. Wrxi hind langeb ka aeglasemalt kindlasti.
Roostet võid otsida tagaluugil liistujuurest, taga koopanurkadest.

martteder
Postitusi: 6
Liitunud: N, 07 Sept 2017 10:16:21 +0300

Re: 2,0 110kW ostuabi

#3 Postitus Postitas martteder » N, 07 Sept 2017 11:53:59 +0300

Naine sõidab surnuks ennast WRX-iga :) See summa ongi täpselt selline, kus saab sellisise paremas seisukorras Impreza - sama raha eest WRX vist pigem odava otsa oma ja ka auto24-jas müüdav WRX on 2x suurema läbisõiduga sama raha eest. Lisaks on kindlasti WRX-i ka üsna sihipäraselt kasutatud.

martteder
Postitusi: 6
Liitunud: N, 07 Sept 2017 10:16:21 +0300

Re: 2,0 110kW ostuabi

#4 Postitus Postitas martteder » N, 07 Sept 2017 12:23:46 +0300

Käisin vaatasin üle - roostet ei leidnud. Pisemad kriimud ainult.

Kasutaja avatar
Deepmaan
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 477
Liitunud: L, 15 Dets 2012 12:04:14 +0300

Re: 2,0 110kW ostuabi

#5 Postitus Postitas Deepmaan » N, 07 Sept 2017 12:58:40 +0300

Läbisõit nüüd küll auto korrasolekut ei näita :). Kui ma ei eksi siis 105000 peal peaks suur hooldus olema. Targemad võivad parandada :).

martteder
Postitusi: 6
Liitunud: N, 07 Sept 2017 10:16:21 +0300

Re: 2,0 110kW ostuabi

#6 Postitus Postitas martteder » N, 07 Sept 2017 13:01:23 +0300

Deepmaan kirjutas:Läbisõit nüüd küll auto korrasolekut ei näita :). Kui ma ei eksi siis 105000 peal peaks suur hooldus olema. Targemad võivad parandada :).
Mis see suur hoole sisaldab ja mis ta hinnavahemik võiks olla?

Spitfire
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 126
Liitunud: N, 31 Okt 2013 14:37:59 +0300

Re: 2,0 110kW ostuabi

#7 Postitus Postitas Spitfire » N, 07 Sept 2017 13:18:46 +0300

ca 800-900 euri esinduses, sisaldab hammasrihma vahetust, ise tehes olid jupid ca 400-500

martteder
Postitusi: 6
Liitunud: N, 07 Sept 2017 10:16:21 +0300

Re: 2,0 110kW ostuabi

#8 Postitus Postitas martteder » N, 07 Sept 2017 14:07:13 +0300

Spitfire kirjutas:ca 800-900 euri esinduses, sisaldab hammasrihma vahetust, ise tehes olid jupid ca 400-500
Kui vaadata kuulutuse pilte, siis oleks nagu 105000 hooldus tehtud juba (aja tõttu tõenäoliselt, mitte läbisõidu pärast) - et kui Nippon on selle sinna ära märkinud, siis võib üsna kindel olla, või peaks ikka üle kontrollima? Kontrollimine ei tee muidugi kunagi paha, aga ega seda rihma sealt kapoti alt vist kergelt näha ei ole? UUe rihma tunneks ära, kui paberite järgi aprillis tehtud. Mingitel juhtudel näitab, et alles 120 000 on rihmavahetus - sinna maani kontrollitakse ja vajadusel vahetatakse.

martteder
Postitusi: 6
Liitunud: N, 07 Sept 2017 10:16:21 +0300

Re: 2,0 110kW ostuabi

#9 Postitus Postitas martteder » N, 07 Sept 2017 14:25:54 +0300

Tuli ABC motorsilt selline vastus:
Helistasin Nippon Autosse. 05.04.2017 94797 km pealt on tehtud suur hooldus:
Hammasrihma komplekt, õli, filtrid, süüteküünlad.
Ehk sellega kinnitavad, et see on tehtud ... küsin ise ka üle, aga siis peaks nagu eriti hea olema ...

TeeeTL
Subaruaff
Postitusi: 82
Liitunud: T, 02 Aug 2011 02:16:32 +0300
Asukoht: Tartu/Hiiumaa

Re: 2,0 110kW ostuabi

#10 Postitus Postitas TeeeTL » R, 08 Sept 2017 18:04:13 +0300

Xenon tulede automaatkorrektori võiks üle kontrollida. Süüte sissepanemisel peab mingi üles-alla tsükli ära tegema, täpselt ei mäletagi enam, see sisteem suri suhteliselt kohe pärast ostmist ära.

Kui rihm vahetatud, siis peaks tükiks ajaks muretult kulgema. Mul nii hästi ei läinud, 80tkm ja 7 aasta pealt tõmbas veepumba kinni ja rihma hambutuks - oleks pidanud aastate alusel kohe pärast ostu vahetama.

Ökonoomne ta muidugi ei ole, linnas naiste sõidustiiliga suvel 11 ja talvel 13l/100km.

Minu jaoks on häiriv veel käiguvahetuse stiil järsul kiirendamisel, kickdowni teeb kuidagi veidralt, vahetab küll käigu alla ja pöörded üles, aga edasi läheb alles sekundi või paari pärast. Sujuvalt gaasiandmisel läheb paremini edasi. Pole viitsinud uurida, kas viga või tüüpiline käitumine, ise sõidan sellega harva ja siis ka linnas peamiselt.

Piduriklotsid on miskipärast ka alati kolisenud, nii enne kui pärast vahetust.

Vasta