Meeldib palju kodumaal ringi sõita, sh tuleb ette ka mõningaid kohti kus võibolla oleks abi aeglustusest ja difrilukust. Autodest muidugi ise suurt midagi ei jaga. A->B.
Kas mõni vanem forester võiks saada pikemaks ajaks (ca 5 aastat) reisisaatjaks ning mis mootorit konkreetselt vaadata? Varem oli impreza, aga too jäi nati madalaks mõnes kohas. Seega uurin miskit uut
~3000 EUR ees loodusesse usaldusväärset kaaslast
Re: ~3000 EUR ees loodusesse usaldusväärset kaaslast
Vana 2l vabalthingav forester on selleks suhtkoht loodud, manuaal on aeglustiga, automaadi puhul pole vaja ka. Enamasti kestavad ikkagi kaugemale, kui neile keret antud on, sellesse hinnaskaalasse mahuvad ka törts uuemad, mis mädanevad vähem. Üldiselt, kui on hea hooldaja olnud ja mõistusega sõidad ning hooldad, siis võiks sobida ükskõik milline kastivalik, mootoritest võiks eelistada 2l isendeid, 2,5l on ameerika import ja ei pruugi nii hää masin olla (2,5l võivad õliõgardid olla, osad masinad olla ameerikas kehvema koostekvaliteediga kui jaapanlased).
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.