"Teeme Ära" nõuandla - kotkasilm STI sõidukorda!
Postitatud: K, 16 Mai 2018 21:02:55 +0300
Sai Suurbritanniast koju toodud (sõitis omadel ratastel kohale) selline sõiduvahend, rohkem suunitlusega mänguasjaks:
Aga nagu te näha võite, siis kuskil on mingisugusel ajahetkel üle jala lastud ning kulusid kokku hoitud (palju Hiina toodangut): Teema sai tehtud eesmärgiga, et ei oleks kuiv "ostan seda-teist-kolmandat" ostuteema varuosade all ja siis keegi ei paku midagi, ega vasta oma ideedega sinna.
Igasugune arutelu on siia teemasse teretulnud, aga kõige rohkem ootan sihipärast nõu kas otstarbekate lahenduste või varuosadeni viivate viidete kujul.
Mured järgnevad (nagu ka pildil #3 välja toodud):
1. Auto kuumeneb üle. Peale õhutamist mingi perioodi püsib normaaltemperatuuri juures, aga siis ühtäkki (ehk seotud ka energilisema sõidustiiliga?) kaob jahutusvedelik kuhugi ja auto "läheb õhkjahutusele" üle. Esialgu oleme ehk katastroofilise mootori purunemise välistanud ja alustaksin lihtsamast:
a) uus radiaatori kork - kus saab, võimalikult kvaliteetne võimalikult hea hinnaga
b) suurem lisa paisupaak - kus saab, võimalikult kvaliteetne võimalikult hea hinnaga või alternatiivsed lahendused (keegi teeb ise valmis?)
2. Puudub õhu retsirkulatsioon- või vileklapp. Milline oleks kõige mõistlikum (loe: kiire, vähe jändamist) lahendus?
Praegu on mulle selgeks tehtud, et sinna tuleks otsa torgata kas HKS'i toodang (pidavat kõige kvaliteetsem olema ja muud Forge jne. ei pidavat üle paari aasta vastu pidama) või siis minna tagasi tehasest autol peal olnud by-pass'ile.
3. Sooja õhu sissevõtt + räpane Perrin’i õhufilter. Ideid, kus kohast saab sobiva vaheseina või selle materjali ja kus kohast oleks kõige kiiremini/odavamalt uus Perrin’i toodang kättesaadav (või kas on sarnaseid kvaliteetseid alternatiive)?
4. Klambrid. Osad klambrid on oksüdeerunud ja vajaksid välja vahetamist. Sattusin autoga sellise inimese nagu „prj“ (kes teab, see teab) silme alla (mitte tahtlikult) ja tema kommentaar oli, et „klambrid on liiga laiad“. Minu tehnilise taibuta talupojamõistusele on see nüüd küll arusaamatu, et kuidas üks klamber ülearu lai saab olla (laiem = hoiab paremini kinni?). Selge on see, et igal asjal on oma optimaalne suurus.
Mida siis sinna panna? Oma parema äranägemise järgi läheks sinna lihtsalt samasugused uued asemele.
5. Radiaatori ülemine silikonvoolik on vastu käinud rihmade kattele. Läbi kulunud ei ole, aga mõistlik oleks ennetavalt lihtsalt uus panna.
Kas/kus (hea hind, aga kvaliteetne jupp!) oleks müüa mitte terve komplekt, vaid ainult üks uus ülemine?
6. Potid on soojale turbole lähedal.
Kas sinna oleks samal printsiibil (nagu õhufiltrile) mõistlik ümber tekitada mingisugune kuuma eest kaitsev vahesein?
Varuosadest loodaksin veel leida:
- logarid ette ja taha
- põhja alla korralikke katteid (mootor, käigukast)
- parempoolse (antud autol juhiukse) ukse aknatõstuki mootor (umbes 90% tõenäosusega, et viga tõstukimootoris)
Need olekski probleemid, mida lahendada loodan.
Päris foorumi teema tuleb ka ehk kunagi, praegu pole veel täpselt kindel, mis selle auto tulevik toob.
Aitäh nõu ja jõu eest,
Joonas
Auto mootor on ehitatud 2015 mai asutuses EngineTuner Ltd Alan Jeffrey ja tema töötajate poolt.Aga nagu te näha võite, siis kuskil on mingisugusel ajahetkel üle jala lastud ning kulusid kokku hoitud (palju Hiina toodangut): Teema sai tehtud eesmärgiga, et ei oleks kuiv "ostan seda-teist-kolmandat" ostuteema varuosade all ja siis keegi ei paku midagi, ega vasta oma ideedega sinna.
Igasugune arutelu on siia teemasse teretulnud, aga kõige rohkem ootan sihipärast nõu kas otstarbekate lahenduste või varuosadeni viivate viidete kujul.
Mured järgnevad (nagu ka pildil #3 välja toodud):
1. Auto kuumeneb üle. Peale õhutamist mingi perioodi püsib normaaltemperatuuri juures, aga siis ühtäkki (ehk seotud ka energilisema sõidustiiliga?) kaob jahutusvedelik kuhugi ja auto "läheb õhkjahutusele" üle. Esialgu oleme ehk katastroofilise mootori purunemise välistanud ja alustaksin lihtsamast:
a) uus radiaatori kork - kus saab, võimalikult kvaliteetne võimalikult hea hinnaga
b) suurem lisa paisupaak - kus saab, võimalikult kvaliteetne võimalikult hea hinnaga või alternatiivsed lahendused (keegi teeb ise valmis?)
2. Puudub õhu retsirkulatsioon- või vileklapp. Milline oleks kõige mõistlikum (loe: kiire, vähe jändamist) lahendus?
Praegu on mulle selgeks tehtud, et sinna tuleks otsa torgata kas HKS'i toodang (pidavat kõige kvaliteetsem olema ja muud Forge jne. ei pidavat üle paari aasta vastu pidama) või siis minna tagasi tehasest autol peal olnud by-pass'ile.
3. Sooja õhu sissevõtt + räpane Perrin’i õhufilter. Ideid, kus kohast saab sobiva vaheseina või selle materjali ja kus kohast oleks kõige kiiremini/odavamalt uus Perrin’i toodang kättesaadav (või kas on sarnaseid kvaliteetseid alternatiive)?
4. Klambrid. Osad klambrid on oksüdeerunud ja vajaksid välja vahetamist. Sattusin autoga sellise inimese nagu „prj“ (kes teab, see teab) silme alla (mitte tahtlikult) ja tema kommentaar oli, et „klambrid on liiga laiad“. Minu tehnilise taibuta talupojamõistusele on see nüüd küll arusaamatu, et kuidas üks klamber ülearu lai saab olla (laiem = hoiab paremini kinni?). Selge on see, et igal asjal on oma optimaalne suurus.
Mida siis sinna panna? Oma parema äranägemise järgi läheks sinna lihtsalt samasugused uued asemele.
5. Radiaatori ülemine silikonvoolik on vastu käinud rihmade kattele. Läbi kulunud ei ole, aga mõistlik oleks ennetavalt lihtsalt uus panna.
Kas/kus (hea hind, aga kvaliteetne jupp!) oleks müüa mitte terve komplekt, vaid ainult üks uus ülemine?
6. Potid on soojale turbole lähedal.
Kas sinna oleks samal printsiibil (nagu õhufiltrile) mõistlik ümber tekitada mingisugune kuuma eest kaitsev vahesein?
Varuosadest loodaksin veel leida:
- logarid ette ja taha
- põhja alla korralikke katteid (mootor, käigukast)
- parempoolse (antud autol juhiukse) ukse aknatõstuki mootor (umbes 90% tõenäosusega, et viga tõstukimootoris)
Need olekski probleemid, mida lahendada loodan.
Päris foorumi teema tuleb ka ehk kunagi, praegu pole veel täpselt kindel, mis selle auto tulevik toob.
Aitäh nõu ja jõu eest,
Joonas