Re: "Teeme Ära" nõuandla - kotkasilm STI sõidukorda!
Postitatud: K, 05 Sept 2018 21:36:13 +0300
Tere taas!
Sai siis vahepeal Auto24Ringil käidud. Video mõnest kuival sõidetud ringist:
Seal tabas autot vana tuttav probleem – jahutusvedelik endiselt „kaob“. Kui esimesed 2x30 minutit (see oli siis märjal rajal) sai muredeta sõidetud, siis 3. sessioonile minnes jõudis juba enne boksitee lõppu temperatuurimõõdiku nõel pea maksimumi peal ära käia. Ootasime ca. 50 minutit jahtumist, panin nii palju jahutusvedelikku sisse, kui sai ja sõitsime veel need 5 ringikest, kuid kuna nõel ikkagi „normaalalale“ pidama ei jäänud, siis sai sõit katki jäetud. Eks oma osa oli ka sellel, et õhutamine jäi tegemata, aga ehk seekord pidigi asi nii katki jääma.
Tagasiteel sobivalt automuuseumi juures tõmbas temperatuuri jälle üles ja sai seal paus tehtud. Ootasime umbes 40 minutit samal ajal jooksvalt radiaatorit täites. Uuesti käivitades puhus toredasti valget suitsu – alguses rohkem ja pärast taandus „toss“ õhkõrnaks valgeks vineks väljalaske juures. Koju jõudsime ilma, et temperatuuriseier rohkem trikke oleks teinud ja vaatamata eelnevale masin paistab endiselt toimivat, aga seisma see jäi.
Mis minule, kui võhikule, kõige huvitavam on on see, et järgmine päev käivitades enam valget ei puhunud, kuigi ilmselgelt probleem on täiesti olemas.
Edasine plaan näeb esialgse visiooni kohaselt ette, et mootor esialgu nii palju lahti, et näha kas silndriseinad terved. Kui ma õigesti aru saan, siis ca. 30 000km peale täielikku remonti pole ju ise-enesest mõtet mootorit täiesti algosadeks võtta. Remondiks, mis vaja ja uuendaks kõik kuluosad ära alates silindripeade tihenditest (kaaned korda!) lõpetades rihmade jms. „igapäevasemaga“.
Lisaks, vaatamata sellele, et tegu on BC Racing’u suurepärase tootega nimega „BR“, on ka vedrustusega probleem (videos hästi kuulda) - a) kas mingit omanägemust arendatud või b) see lihtsalt ei toimi nii, nagu peab. See tundub esialgu proosalisem mure ja küll saab lahendatud.
Veel on mõttes igasugused A/F'id, lairibad, Defi'd jne. külge hankida, aga see pole esmane. Esialgu samm-sammult töötava masina poole, siin ka eelnevalt kirja pandud mõtteid, mida võiks jooksvalt lahendada.
KÜSIMUSTEVOOR:
1. Kus kohast leida kuldsete kätega meistrimees, kes teeks valmis erimõõtude järgi radiaatori ülevoolupaagi? See sama meistrimees võiks ka õhuvõtule teha valmis sooja õhku eemalhoidva kastikese.
2. Mis võib esile kutsuda rooliratta sellist värisemist nagu kettad oleksid kõverad (kettad ei ole kõverad)? Pidurdades kohati värises nii nagu oleks ühe rattaga kurvi „äärekivil“ olnud.
3. On siin foorumis kotkasilm-STI omanikke, kes tahaks minuga sõbraks saada?
Praegu rohkem ideid pole.
Tänud lugemast,
Joonas
LISA:
Sai auto Eestisse saamisest valmis tehtud 1. video. Esialgu ei oska öelda, et kas veel videoid valmib (materjali on palju ka muudest asjadest, aga aega on vähe, valmis meisterdamine samas aeganõudev protsess), aga algus sai tehtud:
Nagu ikka - kapott lahti.
Sai siis vahepeal Auto24Ringil käidud. Video mõnest kuival sõidetud ringist:
Seal tabas autot vana tuttav probleem – jahutusvedelik endiselt „kaob“. Kui esimesed 2x30 minutit (see oli siis märjal rajal) sai muredeta sõidetud, siis 3. sessioonile minnes jõudis juba enne boksitee lõppu temperatuurimõõdiku nõel pea maksimumi peal ära käia. Ootasime ca. 50 minutit jahtumist, panin nii palju jahutusvedelikku sisse, kui sai ja sõitsime veel need 5 ringikest, kuid kuna nõel ikkagi „normaalalale“ pidama ei jäänud, siis sai sõit katki jäetud. Eks oma osa oli ka sellel, et õhutamine jäi tegemata, aga ehk seekord pidigi asi nii katki jääma.
Tagasiteel sobivalt automuuseumi juures tõmbas temperatuuri jälle üles ja sai seal paus tehtud. Ootasime umbes 40 minutit samal ajal jooksvalt radiaatorit täites. Uuesti käivitades puhus toredasti valget suitsu – alguses rohkem ja pärast taandus „toss“ õhkõrnaks valgeks vineks väljalaske juures. Koju jõudsime ilma, et temperatuuriseier rohkem trikke oleks teinud ja vaatamata eelnevale masin paistab endiselt toimivat, aga seisma see jäi.
Mis minule, kui võhikule, kõige huvitavam on on see, et järgmine päev käivitades enam valget ei puhunud, kuigi ilmselgelt probleem on täiesti olemas.
Edasine plaan näeb esialgse visiooni kohaselt ette, et mootor esialgu nii palju lahti, et näha kas silndriseinad terved. Kui ma õigesti aru saan, siis ca. 30 000km peale täielikku remonti pole ju ise-enesest mõtet mootorit täiesti algosadeks võtta. Remondiks, mis vaja ja uuendaks kõik kuluosad ära alates silindripeade tihenditest (kaaned korda!) lõpetades rihmade jms. „igapäevasemaga“.
Lisaks, vaatamata sellele, et tegu on BC Racing’u suurepärase tootega nimega „BR“, on ka vedrustusega probleem (videos hästi kuulda) - a) kas mingit omanägemust arendatud või b) see lihtsalt ei toimi nii, nagu peab. See tundub esialgu proosalisem mure ja küll saab lahendatud.
Veel on mõttes igasugused A/F'id, lairibad, Defi'd jne. külge hankida, aga see pole esmane. Esialgu samm-sammult töötava masina poole, siin ka eelnevalt kirja pandud mõtteid, mida võiks jooksvalt lahendada.
KÜSIMUSTEVOOR:
1. Kus kohast leida kuldsete kätega meistrimees, kes teeks valmis erimõõtude järgi radiaatori ülevoolupaagi? See sama meistrimees võiks ka õhuvõtule teha valmis sooja õhku eemalhoidva kastikese.
2. Mis võib esile kutsuda rooliratta sellist värisemist nagu kettad oleksid kõverad (kettad ei ole kõverad)? Pidurdades kohati värises nii nagu oleks ühe rattaga kurvi „äärekivil“ olnud.
3. On siin foorumis kotkasilm-STI omanikke, kes tahaks minuga sõbraks saada?
Praegu rohkem ideid pole.
Tänud lugemast,
Joonas
LISA:
Sai auto Eestisse saamisest valmis tehtud 1. video. Esialgu ei oska öelda, et kas veel videoid valmib (materjali on palju ka muudest asjadest, aga aega on vähe, valmis meisterdamine samas aeganõudev protsess), aga algus sai tehtud:
Nagu ikka - kapott lahti.