1995 a.töömaht1820(76kw) mootori probleem

Impreza'ga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
nanuk
Postitusi: 6
Liitunud: P, 06 Jaan 2019 19:10:22 +0300

1995 a.töömaht1820(76kw) mootori probleem

#1 Postitus Postitas nanuk » P, 06 Jaan 2019 19:51:31 +0300

Mootor käivitub normaalselt,külma mootoriga pöörded vähe kõiguvad kuid soojalt tühikäik väga hea.Kohapeal pöördeid suurendades(2000-2500 hakkavad pöörded kõikuma ja mootor puterdama.Suurtel pööretel-4000,5000 ja edasi töötab jälle normaalselt.Sõites(automaat kast) hoides stabiilselt jalga gaasil kiiruse 50 juures hakkab pöördeid maha tõmbama ja kui gaasi pedaali hoida samas kohas kauem siis hakkab siis väljalaskesse poolele lööma ehk paukuma(põlematta küte väljalaskes plahvatab).Kui gaasi lisada -korjab pöörded kenasti tagasi või siis järsult gaasi anda,viskab käigu tagasi ja suurematel pööretel töötab jälle normaalselt Ehk siis kindel pöörete vahemik kus ei taha töötada.CO destiga näitas et kui puterdama hakkas siis põlematta küte oli väljalaskes. Auto ise sõitnus 128000.(Küünlad juhtmed vahetatud)

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: 1995 a.töömaht1820(76kw) mootori probleem

#2 Postitus Postitas Tubaru » P, 06 Jaan 2019 20:02:41 +0300

Otsi vaakumilekkeid ja vaata, kas summuti on terve.
Seejärel kahtlustaks lambda andurit.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: 1995 a.töömaht1820(76kw) mootori probleem

#3 Postitus Postitas Duster » P, 13 Jaan 2019 00:07:03 +0300

Tps-throttle position sensor oskab ka nahka teha selliselt.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

nanuk
Postitusi: 6
Liitunud: P, 06 Jaan 2019 19:10:22 +0300

Re: 1995 a.töömaht1820(76kw) mootori probleem

#4 Postitus Postitas nanuk » K, 03 Apr 2019 23:05:43 +0300

nanuk kirjutas:Mootor käivitub normaalselt,külma mootoriga pöörded vähe kõiguvad kuid soojalt tühikäik väga hea.Kohapeal pöördeid suurendades(2000-2500 hakkavad pöörded kõikuma ja mootor puterdama.Suurtel pööretel-4000,5000 ja edasi töötab jälle normaalselt.Sõites(automaat kast) hoides stabiilselt jalga gaasil kiiruse 50 juures hakkab pöördeid maha tõmbama ja kui gaasi pedaali hoida samas kohas kauem siis hakkab siis väljalaskesse poolele lööma ehk paukuma(põlematta küte väljalaskes plahvatab).Kui gaasi lisada -korjab pöörded kenasti tagasi või siis järsult gaasi anda,viskab käigu tagasi ja suurematel pööretel töötab jälle normaalselt Ehk siis kindel pöörete vahemik kus ei taha töötada.CO destiga näitas et kui puterdama hakkas siis põlematta küte oli väljalaskes. Auto ise sõitnus 128000.(Küünlad juhtmed vahetatud)

nanuk
Postitusi: 6
Liitunud: P, 06 Jaan 2019 19:10:22 +0300

Re: 1995 a.töömaht1820(76kw) mootori probleem

#5 Postitus Postitas nanuk » K, 03 Apr 2019 23:13:30 +0300

nanuk kirjutas:Mootor käivitub normaalselt,külma mootoriga pöörded vähe kõiguvad kuid soojalt tühikäik väga hea.Kohapeal pöördeid suurendades(2000-2500 hakkavad pöörded kõikuma ja mootor puterdama.Suurtel pööretel-4000,5000 ja edasi töötab jälle normaalselt.Sõites(automaat kast) hoides stabiilselt jalga gaasil kiiruse 50 juures hakkab pöördeid maha tõmbama ja kui gaasi pedaali hoida samas kohas kauem siis hakkab siis väljalaskesse poolele lööma ehk paukuma(põlematta küte väljalaskes plahvatab).Kui gaasi lisada -korjab pöörded kenasti tagasi või siis järsult gaasi anda,viskab käigu tagasi ja suurematel pööretel töötab jälle normaalselt Ehk siis kindel pöörete vahemik kus ei taha töötada.CO destiga näitas et kui puterdama hakkas siis põlematta küte oli väljalaskes. Auto ise sõitnus 128000.(Küünlad juhtmed vahetatud)

nanuk
Postitusi: 6
Liitunud: P, 06 Jaan 2019 19:10:22 +0300

Re: 1995 a.töömaht1820(76kw) mootori probleem

#6 Postitus Postitas nanuk » K, 03 Apr 2019 23:14:43 +0300

Kas oleks Tallinnas kedagi kes asja üle vaataks

Kasutaja avatar
wolf99
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 218
Liitunud: E, 24 Jaan 2005 15:21:38 +0300
Asukoht: Viljandimaa

Re: 1995 a.töömaht1820(76kw) mootori probleem

#7 Postitus Postitas wolf99 » N, 04 Apr 2019 12:06:09 +0300

Veakoode oled proovinud lugeda.
Selle õpetuse järgi saad rooli all olevad pistikud kokku ühendades veakoode ise lugeda https://uk.subaruownersclub.com/forums/ ... ecu-codes/

Muidu hapniku andur võiks sellist tõmblemist teatud pööretel põhjustada.
Proovi näiteks anduri pistik lahti võtta ja ringi sõita. Peaks siis oluliselt paremini lambda vea korral sõitma.
Kindlasti läheb siis check engine tuli põlema, aga hiljem akult klemm maha mõneks ajaks võttes kustutab veakoodi ära.

nanuk
Postitusi: 6
Liitunud: P, 06 Jaan 2019 19:10:22 +0300

Re: 1995 a.töömaht1820(76kw) mootori probleem

#8 Postitus Postitas nanuk » N, 11 Apr 2019 17:29:16 +0300

pöörete lisades näitab viga 33 ehk siis Vehicle Speed Sensor.Transleitenist õiget tõlget ei anna aga kas võib olla väntvõlli asendi andur?otsides Youtubist annab nagu oleks liikumis kiirust näitav andur aga minu mõistuse järgi mootori töö ja auto liikumis kiirus pole nagu omavahel eriti seotud,

Toose
Subaruaff
Postitusi: 62
Liitunud: L, 07 Mai 2016 17:11:28 +0300

Re: 1995 a.töömaht1820(76kw) mootori probleem

#9 Postitus Postitas Toose » R, 12 Apr 2019 10:58:12 +0300

nanuk kirjutas:pöörete lisades näitab viga 33 ehk siis Vehicle Speed Sensor.Transleitenist õiget tõlget ei anna aga kas võib olla väntvõlli asendi andur?otsides Youtubist annab nagu oleks liikumis kiirust näitav andur aga minu mõistuse järgi mootori töö ja auto liikumis kiirus pole nagu omavahel eriti seotud,
VSS on andur mis istub käigukasti küljes ja loeb sealt pöördeid ning arvutab selle põhjal kiirust. VSSi hädad peaksid aga ilmnema automaatkastil käiguvahetustega, peaks neid tegema ebamugavamaks. Äkki ilmneb see kõrvaliselt ja on ikka lambda mis jamab.

nanuk
Postitusi: 6
Liitunud: P, 06 Jaan 2019 19:10:22 +0300

Re: 1995 a.töömaht1820(76kw) mootori probleem

#10 Postitus Postitas nanuk » L, 13 Apr 2019 08:31:58 +0300

automaatkasti käiguvahetus tundub nagu normaalne olema ja käike vahetab sujuvalt.Veast annab kõige paremini märku näiteks kui arendada kiirust kusagil 80-90 siis mootor kiirendusel töötab kenasti ja ühtlase kiirusega saad sõita umbes kilomeetri või nats rohkem,alul kõik on korras ja mootor töötab kenasti ja siis hakkab vaikselt nagu vahele jätma ja puterdamine läheb järjest hullemaks ning hakkab summutis nagu popsima ehk siis järel põlemine väljalaskes(summutit kontrollisin ja on tihe) kuni (pedaali hoian samas asendis)kiirus langeb kuhugile 70 peale ja umbes selliste kiirusele ka jääb ning mootori töö on päris kole ja aeg ajalt viskab rikke tule põlema.Kui aga gaasi lisada siis viskab käigu alla-pöörded suurenevad ehk siis kiirendusega mootori töö jälle korras.Nats aega saada siis jälle selle 90 nega sõita ja asi kordub.Sama juhtub ka linna liikluses lihtsalt ühtlast 50 km tunnis hoides ehk siis kiirusest olenematta .Kohapeal töötades tühikäik kena aga kui pöördeid tõsta üle 2500 ja hoida siis alul mootor töötab kenasti ning natsa aja pärast hakkab puterdama nagu jätaks vahele.annad järsku gaasi ja pöörded tõusevad nagu peab,lased pöörded tagasi sama 2500 peale ja jälle töötab nats aega normaalselt ja jälle hakkab puterdamine pihta.

Toose
Subaruaff
Postitusi: 62
Liitunud: L, 07 Mai 2016 17:11:28 +0300

Re: 1995 a.töömaht1820(76kw) mootori probleem

#11 Postitus Postitas Toose » T, 16 Apr 2019 11:00:19 +0300

Ja temperatuurid tunduvad paigas olema?

Siis tundub nagu see oleks mingi elektrooniline osa valetamas, näiteks lambda. Või detonatsiooni andur valet tulemust viskamas ja üritab masinat limp mode'i visata ehk. Või on midagi veel rohkem fringe nagu süsiniku kogunemine kuhugi kus ta ei peaks olema või mõni väljalaske klapp mis kõrgel temperatuuril valesti hakkab käituma.

Subaru ise soovitab puhastusainena sellist asja https://www.subaru.com.au/parts/catalog ... aintenance

Samuti tasub lambdade juures juhtmeid üle kontrollida ja deto anduril.

Vasta