WRX STI Type-RA vs GT
WRX STI Type-RA vs GT
Kas WRX STI Type-RA vedrustus on sama mis GT'l?
Mõtlen näiteks amorditugilaagreid, sillapukse, diffripukse, talapukse jms. Kas amortisaatorid ja vedrud on samad või erinevad?
Plaanis on nimetatud detailid välja vahetada kuid siinsetest kataloogides on suurim valik 160kw GT.
Mõtlen näiteks amorditugilaagreid, sillapukse, diffripukse, talapukse jms. Kas amortisaatorid ja vedrud on samad või erinevad?
Plaanis on nimetatud detailid välja vahetada kuid siinsetest kataloogides on suurim valik 160kw GT.
Re: WRX STI Type-RA vs GT
Vedrustus pole kindlasti sama. RA-l on pööratud kolviga amordid(nagu Bilstein B6 näiteks)
Igasugused puksid ja mootori-kastipadjad on ka jäigemad.
Kui välja vahetad,siis pane juba nö n-rühma asjad. Otsi siit koode https://www.sti.jp/en/index.html
Igasugused puksid ja mootori-kastipadjad on ka jäigemad.
Kui välja vahetad,siis pane juba nö n-rühma asjad. Otsi siit koode https://www.sti.jp/en/index.html
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: WRX STI Type-RA vs GT
Pigem oligi plaanis vahetada Performance osade vastu mitte GT originaalide. Kuju ja mõõtude poolest on seega sillapuksid samad? Kui valida näiteks polüuretaan pukse siis võib julgelt GT omad tellida?
Re: WRX STI Type-RA vs GT
Esi õõtsa esimestel puksidel on väike pikkuse vahe. Alu vs plekk õõts.
Strongflexil mõlemad olemas, nii 55mm kui 61mm.
Strongflexil mõlemad olemas, nii 55mm kui 61mm.
Re: WRX STI Type-RA vs GT
Vedrustusega on nüüd asjad korras, kõik uued jupid olemas.
Kas keegi on kaalunud palju kaalub originaal tagaluuk ning alumiinium kapott?
Kupeel ja sedaanil on tagaluuk tõenäoliselt sama?
Kas keegi on kaalunud palju kaalub originaal tagaluuk ning alumiinium kapott?
Kupeel ja sedaanil on tagaluuk tõenäoliselt sama?
Re: WRX STI Type-RA vs GT
Kapott 6.8 ilma scoobita ja õhuturestideta.cccve kirjutas:Vedrustusega on nüüd asjad korras, kõik uued jupid olemas.
Kas keegi on kaalunud palju kaalub originaal tagaluuk ning alumiinium kapott?
Kupeel ja sedaanil on tagaluuk tõenäoliselt sama?
Tagaluuk oli umbes 9kg, ja tiib paar kg.
Ma pakun puusalt et luugid on samad aga võibolla eksin.
Re: WRX STI Type-RA vs GT
Käändmikud on ka teised. RA omad on kergemad. GTst RAd tahad teha, siis tegelikult peab kogu auto ära vahetama. Seal on palju pisiasju mis RAl on natuke teistsugused, enamasti kaalu säästmise eesmärgil.cccve kirjutas:Vedrustusega on nüüd asjad korras, kõik uued jupid olemas...