1.8 76kw imprezale 2.5 115kw mootor ?
-
- Postitusi: 6
- Liitunud: N, 14 Veebr 2019 00:24:14 +0300
1.8 76kw imprezale 2.5 115kw mootor ?
Ahoi kaasvõitlejad.
Küsimus järgmine - kui mul on 1.8 bensukas siis kui plug and Play on võimalik peale panna legacy 2.5 115kw mootor ? Esmatähtis on just sobivus kastiga, elektrisüsteemi saab alati ringi teha. Voi milline on suurima kubatuuriga mootor, mis sinna kasti otsa sobiks ?
Küsimus järgmine - kui mul on 1.8 bensukas siis kui plug and Play on võimalik peale panna legacy 2.5 115kw mootor ? Esmatähtis on just sobivus kastiga, elektrisüsteemi saab alati ringi teha. Voi milline on suurima kubatuuriga mootor, mis sinna kasti otsa sobiks ?
Re: 1.8 76kw imprezale 2.5 115kw mootor ?
Teoorias peaks sobima ka 3.6L mootor kasti otsa. Radikas hakkab ainult ette jääma.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: 1.8 76kw imprezale 2.5 115kw mootor ?
Ei tea, kas teema autor plaani ka ellu viis, aga arendaks seda natuke edasi. Endal mõte EJ16 vahetada EJ25 vastu. Impreza on 2000a EJ16 70 kw ja mootor näiteks sama aasta Legacy pealt EJ25 115 kw. Internetis on paljud tõstnud EJ18 asemele EJ20 või siis EJ25 asemele EJ20 kasutades vana mootori aju, mootori juhtmestiku, kõiki andureid ja nukarattaid uue mootori peal. Väidetakse, et aju suudab seda kompenseerida. Siin näiteks EJ18 to EJ25 swapist juttu: https://forums.nasioc.com/forums/showth ... ?t=1736124 . Huvitav kas see ka 1.6 ja 2.5 vahetusel nii on? Või kui kasutada 2.5 Legacy aju, kas on võimalik säilitada 1.6 Impreza armatuuri ja salongi juhtmestikud nii, et kellaplokk, aknad jms ka sellega tööle saaks? Kust leida nende mootorite EU versioonide aju pinoute? Igasugune info ja tagasiside, ka negatiivne, on oodatud .
'99 Impreza GC8 -> '99 Impreza GF8 -> '00 Impreza GF8
Re: 1.8 76kw imprezale 2.5 115kw mootor ?
Ise küsin ise vastan Sai siis nädalavahetusel üks sama aasta Outback doonoriks toodud ning selgus, et sellel mootoril kõik andurid ja ka nukarattad samad. Seega sai Outbackist EJ25 välja tõstetud ja kogu täiega 1.6 asemele istutatud. Lisaks mootorile, sidurile, sisselaskele ja sisselaske juhtmestikule tuli Outbackist võtta ka roolivõimendi torud alates roolilatist, kuna Imprezal on pump koos reservuaariga aga Outbackil eraldi. Käigukast, starter, aju ja juhtmestik kuni mootori suurte pistikuteni jäi kõik Impreza oma ja kõik istus valatult. Kokkuvõttes ülimalt lihtne swap ning 2.5 vabalthingav liigutab classicu kere täitsa asjalikult .
'99 Impreza GC8 -> '99 Impreza GF8 -> '00 Impreza GF8