Eesti Subaru Foorum :: subaruclub.NET

Vaata ja loe. Vaheta kogemusi või muljeta niisama.
Tänane kuupäev Laupäev, 15 Dets 2018 13:03:59 +0000

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 116 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Uue WRX sedaani tutvustus
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 13 Apr 2009 10:07:07 +0000 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 22 Dets 2008 11:59:05 +0000
Postitusi: 3
Tegime proovisõitu uue WRX sedaaniga. Siin siis video: http://tv.motors24.ee/artiklid/Placement/Frontpage+main/7113-Motorsi+proovisoit+-+Subaru+Impreza+WRX.aspx


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 13 Apr 2009 13:03:01 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 13 Aug 2007 16:41:29 +0000
Postitusi: 399
Tre,

Oleks muidugi oodanud vana ja uue vahelist võrdlust rohkem aga muidugi seda saaks teha eelneva omaja või sõitja. Muidu nagu raske nõuda kah :) Inetu on ta küll, isegi luukpäraga võrreldes, mis ka alguses palju kriitikat sai. Ja muidugi 5 käiguline kast võiks olle 6-käiguline juba tehasest.

Equ

_________________
Läbi neliveo tähtede poole!
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 13 Apr 2009 14:12:55 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 07 Aug 2005 11:56:41 +0000
Postitusi: 1619
Equ kirjutas:
Tre,
Ja muidugi 5 käiguline kast võiks olle 6-käiguline juba tehasest.
Equ


Aga miks?
Mul on maanteel 5 käiguga 2700 rpm, minu teada on 6 käigulisel sama 6 käiguga.

kommentaariks proovisõidule:
Võin panna sixpacki vahele, et see 265hp ja +20kg sedaan on 0-100 kiirem kui 230hp luukpära.

_________________
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Teisipäev, 14 Apr 2009 00:21:16 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 13 Aug 2007 16:41:29 +0000
Postitusi: 399
Tre,
JP kirjutas:

Aga miks?
Mul on maanteel 5 käiguga 2700 rpm, minu teada on 6 käigulisel sama 6 käiguga.

kommentaariks proovisõidule:
Võin panna sixpacki vahele, et see 265hp ja +20kg sedaan on 0-100 kiirem kui 230hp luukpära.


6.käigu mõte oli mul just ökonoomsuse mõttes pakutud. Mis kiirusel sul see 2700rpmi on? Enda GT-l 2200 rpmi 90km/h-ga. Tavaliselt 6.käik on sellise ülekandega mis just ökosõitu pakub. Ei ole muidugi Subaru 6-käigulistega kursis. Kui samad pöörded siis tundub küll see 6-s käik mõtetu olema. Samas mingid ülekande arvud peaks ju erinevad olema? Kaalu suhtes ma ei taha ka uskuda, et minuarust +15 kg raskem sedaan luukpärast aeglasem on. Teine asi kui ta isegi väidetavalt on siis see 0-koma aeglasem, mind nii väga ei kõigutaks, pigem on sedaani võimsama mootori pluss just see, et momenti on madalamalt rohkem.

Equ

_________________
Läbi neliveo tähtede poole!
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Teisipäev, 14 Apr 2009 07:52:46 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 26 Nov 2007 20:32:12 +0000
Postitusi: 236
Asukoht: Tallinn
no kui kahel enam-vähem võrdsel autol on 5 ja 6 käik sama kiirus umbes samade pööretega tähendab see vaid, et ülekanded on 5-käigulisel jõle pikad, mis omakorda tähendab (mingil määral) sitemat kiirendust/dünaamikat... mis ei pruugi üldse maailma lõpp olla :)

edit: paras urood on küll see asi :)

_________________
skype: kronja
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Teisipäev, 14 Apr 2009 10:30:30 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 07 Aug 2005 11:56:41 +0000
Postitusi: 1619
Equ kirjutas:
Tre,

6.käigu mõte oli mul just ökonoomsuse mõttes pakutud. Mis kiirusel sul see 2700rpmi on? Enda GT-l 2200 rpmi 90km/h-ga.

Equ


Edit: Kontrollisin üle
110km/h on 2700rpm
90km/h on 2300rpm


Minu 98GT ja MY03 STI-l olid 90km/h viimased käigud samad. (No ok, võib olla oli mingi 100rpm vahet, kuid mitte rohkem)
Ma olen samuti nõus, et 6 kast võiks olla, kui ta oleks eco käik, kahjuks täna selline aga Subaru valikus puudub. Samas eestis vist jällegi suht mõtetu.

kronja kirjutas:
no kui kahel enam-vähem võrdsel autol on 5 ja 6 käik sama kiirus umbes samade pööretega tähendab see vaid, et ülekanded on 5-käigulisel jõle pikad, mis omakorda tähendab (mingil määral) sitemat kiirendust/dünaamikat... mis ei pruugi üldse maailma lõpp olla :)


Just, tuletagem meelde Peugeot 306 WRC, mille 4 käigulise kastiga, millel töötasid ainult 3 käiku, sõitis bosse välja katse 2se aja! (Ok, neil muidugi väänet kah mingi üle 600Nm)
5kast tähendab ka 1 võrra vähem käiguvahetust, mis üldjuhul kiirendusele mõjub hästi. Olgem ausad, kiirendamiseks on Subarul pakkuda teine auto, nimelisandiga STI.

_________________
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition


Viimati muutis JP, Kolmapäev, 15 Apr 2009 11:14:43 +0000, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Teisipäev, 14 Apr 2009 12:49:26 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 20 Juul 2006 19:33:54 +0000
Postitusi: 391
teil Gt iprezadel vapse kastid. mul 100km/h ja 3000rpm, justkui oleks 6 käiku vaja :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Teisipäev, 14 Apr 2009 13:22:27 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 26 Nov 2007 20:32:12 +0000
Postitusi: 236
Asukoht: Tallinn
KungLao kirjutas:
teil Gt iprezadel vapse kastid. mul 100km/h ja 3000rpm, justkui oleks 6 käiku vaja :)


5 käik, 110kmh (gps järgi) ja 3700 :)

_________________
skype: kronja
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Teisipäev, 23 Mär 2010 10:02:14 +0000 
Eemal
Rallisportlane
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 25 Mai 2007 14:09:22 +0000
Postitusi: 1408
Asukoht: Tartu
sedaanile tulemas pisike modifikatsioon

_________________
A Subaru is not just for Christmas, it's for life

Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Teisipäev, 23 Mär 2010 13:07:02 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 07 Aug 2005 11:56:41 +0000
Postitusi: 1619
88valve kirjutas:
sedaanile tulemas pisike modifikatsioon


Ka luukpära tuleb STI välimusega.
New WRX 4-Door and 5-Door Models Adopt Wide-Body Design
Wider Track and Tires Enhance Grip

_________________
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Teisipäev, 23 Mär 2010 13:56:42 +0000 
Eemal
Rallisportlane
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 25 Mai 2007 14:09:22 +0000
Postitusi: 1408
Asukoht: Tartu
minumeelest on see widebody palju palju ilusam, kui see tavaline uus wrx sedaan

_________________
A Subaru is not just for Christmas, it's for life

Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Teisipäev, 30 Mär 2010 23:42:37 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 07 Aug 2005 11:56:41 +0000
Postitusi: 1619
MY2011 STI sedaan? Saame teada 01.04

Pilt

_________________
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 31 Mär 2010 10:43:35 +0000 
Eemal
Rallisportlane
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 25 Mai 2007 14:09:22 +0000
Postitusi: 1408
Asukoht: Tartu
cossworthilt seda siis loota mingi aeg:

http://www.facebook.com/photo.php?pid=11877664&l=29f4489a1d&id=99203235257

_________________
A Subaru is not just for Christmas, it's for life

Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 31 Mär 2010 14:38:43 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja

Liitunud: Kolmapäev, 31 Dets 2008 00:04:11 +0000
Postitusi: 225
Asukoht: tallinn
http://www.ultimatecarpage.com/car/4431 ... CS400.html siin veel juttu cosworth-imprezast


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 31 Mär 2010 22:27:21 +0000 
Eemal
Rallisportlane
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 25 Mai 2007 14:09:22 +0000
Postitusi: 1408
Asukoht: Tartu
siin veel paremaid pilte antud widebody wrx-st

http://www.autoblog.com/2010/03/31/2011-subaru-impreza-wrx-wide-body-new-york-2010/

tagaotsa spoiler on minumeelest kole, kuidu muidu on suht ilus

_________________
A Subaru is not just for Christmas, it's for life

Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 116 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Deepmaan ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
phpbb.ee
AutoFutur