1. leht 8-st
Uue WRX sedaani tutvustus
Postitatud: E, 13 Apr 2009 10:07:07 +0300
Postitas Gsinut
Tegime proovisõitu uue WRX sedaaniga. Siin siis video:
http://tv.motors24.ee/artiklid/Placemen ... a+WRX.aspx
Re: Uue WRX sedaani tutvustus
Postitatud: E, 13 Apr 2009 13:03:01 +0300
Postitas Equ
Tre,
Oleks muidugi oodanud vana ja uue vahelist võrdlust rohkem aga muidugi seda saaks teha eelneva omaja või sõitja. Muidu nagu raske nõuda kah
Inetu on ta küll, isegi luukpäraga võrreldes, mis ka alguses palju kriitikat sai. Ja muidugi 5 käiguline kast võiks olle 6-käiguline juba tehasest.
Equ
Re: Uue WRX sedaani tutvustus
Postitatud: E, 13 Apr 2009 14:12:55 +0300
Postitas JP
Equ kirjutas:Tre,
Ja muidugi 5 käiguline kast võiks olle 6-käiguline juba tehasest.
Equ
Aga miks?
Mul on maanteel 5 käiguga 2700 rpm, minu teada on 6 käigulisel sama 6 käiguga.
kommentaariks proovisõidule:
Võin panna sixpacki vahele, et see 265hp ja +20kg sedaan on 0-100 kiirem kui 230hp luukpära.
Re: Uue WRX sedaani tutvustus
Postitatud: T, 14 Apr 2009 00:21:16 +0300
Postitas Equ
Tre,
JP kirjutas:
Aga miks?
Mul on maanteel 5 käiguga 2700 rpm, minu teada on 6 käigulisel sama 6 käiguga.
kommentaariks proovisõidule:
Võin panna sixpacki vahele, et see 265hp ja +20kg sedaan on 0-100 kiirem kui 230hp luukpära.
6.käigu mõte oli mul just ökonoomsuse mõttes pakutud. Mis kiirusel sul see 2700rpmi on? Enda GT-l 2200 rpmi 90km/h-ga. Tavaliselt 6.käik on sellise ülekandega mis just ökosõitu pakub. Ei ole muidugi Subaru 6-käigulistega kursis. Kui samad pöörded siis tundub küll see 6-s käik mõtetu olema. Samas mingid ülekande arvud peaks ju erinevad olema? Kaalu suhtes ma ei taha ka uskuda, et minuarust +15 kg raskem sedaan luukpärast aeglasem on. Teine asi kui ta isegi väidetavalt on siis see 0-koma aeglasem, mind nii väga ei kõigutaks, pigem on sedaani võimsama mootori pluss just see, et momenti on madalamalt rohkem.
Equ
Re: Uue WRX sedaani tutvustus
Postitatud: T, 14 Apr 2009 07:52:46 +0300
Postitas kronja
no kui kahel enam-vähem võrdsel autol on 5 ja 6 käik sama kiirus umbes samade pööretega tähendab see vaid, et ülekanded on 5-käigulisel jõle pikad, mis omakorda tähendab (mingil määral) sitemat kiirendust/dünaamikat... mis ei pruugi üldse maailma lõpp olla
edit: paras urood on küll see asi
Re: Uue WRX sedaani tutvustus
Postitatud: T, 14 Apr 2009 10:30:30 +0300
Postitas JP
Equ kirjutas:Tre,
6.käigu mõte oli mul just ökonoomsuse mõttes pakutud. Mis kiirusel sul see 2700rpmi on? Enda GT-l 2200 rpmi 90km/h-ga.
Equ
Edit: Kontrollisin üle
110km/h on 2700rpm
90km/h on 2300rpm
Minu 98GT ja MY03 STI-l olid 90km/h viimased käigud samad. (No ok, võib olla oli mingi 100rpm vahet, kuid mitte rohkem)
Ma olen samuti nõus, et 6 kast võiks olla, kui ta oleks eco käik, kahjuks täna selline aga Subaru valikus puudub. Samas eestis vist jällegi suht mõtetu.
kronja kirjutas:
no kui kahel enam-vähem võrdsel autol on 5 ja 6 käik sama kiirus umbes samade pööretega tähendab see vaid, et ülekanded on 5-käigulisel jõle pikad, mis omakorda tähendab (mingil määral) sitemat kiirendust/dünaamikat... mis ei pruugi üldse maailma lõpp olla
Just, tuletagem meelde Peugeot 306 WRC, mille 4 käigulise kastiga, millel töötasid ainult 3 käiku, sõitis bosse välja katse 2se aja! (Ok, neil muidugi väänet kah mingi üle 600Nm)
5kast tähendab ka 1 võrra vähem käiguvahetust, mis üldjuhul kiirendusele mõjub hästi. Olgem ausad, kiirendamiseks on Subarul pakkuda teine auto, nimelisandiga STI.
Re: Uue WRX sedaani tutvustus
Postitatud: T, 14 Apr 2009 12:49:26 +0300
Postitas KungLao
teil Gt iprezadel vapse kastid. mul 100km/h ja 3000rpm, justkui oleks 6 käiku vaja
Re: Uue WRX sedaani tutvustus
Postitatud: T, 14 Apr 2009 13:22:27 +0300
Postitas kronja
KungLao kirjutas:teil Gt iprezadel vapse kastid. mul 100km/h ja 3000rpm, justkui oleks 6 käiku vaja
5 käik, 110kmh (gps järgi) ja 3700
Re: Uue WRX sedaani tutvustus
Postitatud: T, 23 Mär 2010 10:02:14 +0300
Postitas 88valve
sedaanile tulemas pisike
modifikatsioon
Re: Uue WRX sedaani tutvustus
Postitatud: T, 23 Mär 2010 13:07:02 +0300
Postitas JP
Ka luukpära tuleb STI välimusega.
New WRX 4-Door and 5-Door Models Adopt Wide-Body Design
Wider Track and Tires Enhance Grip
Re: Uue WRX sedaani tutvustus
Postitatud: T, 23 Mär 2010 13:56:42 +0300
Postitas 88valve
minumeelest on see widebody palju palju ilusam, kui see tavaline uus wrx sedaan
Re: Uue WRX sedaani tutvustus
Postitatud: T, 30 Mär 2010 23:42:37 +0300
Postitas JP
MY2011 STI sedaan? Saame teada 01.04
Re: Uue WRX sedaani tutvustus
Postitatud: K, 31 Mär 2010 10:43:35 +0300
Postitas 88valve
Re: Uue WRX sedaani tutvustus
Postitatud: K, 31 Mär 2010 14:38:43 +0300
Postitas subarumees23
http://www.ultimatecarpage.com/car/4431 ... CS400.html siin veel juttu cosworth-imprezast
Re: Uue WRX sedaani tutvustus
Postitatud: K, 31 Mär 2010 22:27:21 +0300
Postitas 88valve
siin veel paremaid pilte antud widebody wrx-st
http://www.autoblog.com/2010/03/31/2011 ... york-2010/
tagaotsa spoiler on minumeelest kole, kuidu muidu on suht ilus