Uue WRX sedaani tutvustus

Impreza'ga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
Gsinut
Postitusi: 3
Liitunud: E, 22 Dets 2008 11:59:05 +0300

Uue WRX sedaani tutvustus

#1 Postitus Postitas Gsinut » E, 13 Apr 2009 10:07:07 +0300

Tegime proovisõitu uue WRX sedaaniga. Siin siis video: http://tv.motors24.ee/artiklid/Placemen ... a+WRX.aspx

Kasutaja avatar
Equ
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 410
Liitunud: E, 13 Aug 2007 16:41:29 +0300
Kontakt:

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#2 Postitus Postitas Equ » E, 13 Apr 2009 13:03:01 +0300

Tre,

Oleks muidugi oodanud vana ja uue vahelist võrdlust rohkem aga muidugi seda saaks teha eelneva omaja või sõitja. Muidu nagu raske nõuda kah :) Inetu on ta küll, isegi luukpäraga võrreldes, mis ka alguses palju kriitikat sai. Ja muidugi 5 käiguline kast võiks olle 6-käiguline juba tehasest.

Equ
Läbi neliveo tähtede poole!
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#3 Postitus Postitas JP » E, 13 Apr 2009 14:12:55 +0300

Equ kirjutas:Tre,
Ja muidugi 5 käiguline kast võiks olle 6-käiguline juba tehasest.
Equ
Aga miks?
Mul on maanteel 5 käiguga 2700 rpm, minu teada on 6 käigulisel sama 6 käiguga.

kommentaariks proovisõidule:
Võin panna sixpacki vahele, et see 265hp ja +20kg sedaan on 0-100 kiirem kui 230hp luukpära.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition

Kasutaja avatar
Equ
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 410
Liitunud: E, 13 Aug 2007 16:41:29 +0300
Kontakt:

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#4 Postitus Postitas Equ » T, 14 Apr 2009 00:21:16 +0300

Tre,
JP kirjutas:
Aga miks?
Mul on maanteel 5 käiguga 2700 rpm, minu teada on 6 käigulisel sama 6 käiguga.

kommentaariks proovisõidule:
Võin panna sixpacki vahele, et see 265hp ja +20kg sedaan on 0-100 kiirem kui 230hp luukpära.
6.käigu mõte oli mul just ökonoomsuse mõttes pakutud. Mis kiirusel sul see 2700rpmi on? Enda GT-l 2200 rpmi 90km/h-ga. Tavaliselt 6.käik on sellise ülekandega mis just ökosõitu pakub. Ei ole muidugi Subaru 6-käigulistega kursis. Kui samad pöörded siis tundub küll see 6-s käik mõtetu olema. Samas mingid ülekande arvud peaks ju erinevad olema? Kaalu suhtes ma ei taha ka uskuda, et minuarust +15 kg raskem sedaan luukpärast aeglasem on. Teine asi kui ta isegi väidetavalt on siis see 0-koma aeglasem, mind nii väga ei kõigutaks, pigem on sedaani võimsama mootori pluss just see, et momenti on madalamalt rohkem.

Equ
Läbi neliveo tähtede poole!
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP

Kasutaja avatar
kronja
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 236
Liitunud: E, 26 Nov 2007 20:32:12 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#5 Postitus Postitas kronja » T, 14 Apr 2009 07:52:46 +0300

no kui kahel enam-vähem võrdsel autol on 5 ja 6 käik sama kiirus umbes samade pööretega tähendab see vaid, et ülekanded on 5-käigulisel jõle pikad, mis omakorda tähendab (mingil määral) sitemat kiirendust/dünaamikat... mis ei pruugi üldse maailma lõpp olla :)

edit: paras urood on küll see asi :)
skype: kronja
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#6 Postitus Postitas JP » T, 14 Apr 2009 10:30:30 +0300

Equ kirjutas:Tre,

6.käigu mõte oli mul just ökonoomsuse mõttes pakutud. Mis kiirusel sul see 2700rpmi on? Enda GT-l 2200 rpmi 90km/h-ga.

Equ
Edit: Kontrollisin üle
110km/h on 2700rpm
90km/h on 2300rpm


Minu 98GT ja MY03 STI-l olid 90km/h viimased käigud samad. (No ok, võib olla oli mingi 100rpm vahet, kuid mitte rohkem)
Ma olen samuti nõus, et 6 kast võiks olla, kui ta oleks eco käik, kahjuks täna selline aga Subaru valikus puudub. Samas eestis vist jällegi suht mõtetu.
kronja kirjutas: no kui kahel enam-vähem võrdsel autol on 5 ja 6 käik sama kiirus umbes samade pööretega tähendab see vaid, et ülekanded on 5-käigulisel jõle pikad, mis omakorda tähendab (mingil määral) sitemat kiirendust/dünaamikat... mis ei pruugi üldse maailma lõpp olla :)
Just, tuletagem meelde Peugeot 306 WRC, mille 4 käigulise kastiga, millel töötasid ainult 3 käiku, sõitis bosse välja katse 2se aja! (Ok, neil muidugi väänet kah mingi üle 600Nm)
5kast tähendab ka 1 võrra vähem käiguvahetust, mis üldjuhul kiirendusele mõjub hästi. Olgem ausad, kiirendamiseks on Subarul pakkuda teine auto, nimelisandiga STI.
Viimati muutis JP, K, 15 Apr 2009 11:14:43 +0300, muudetud 1 kord kokku.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition

KungLao
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 398
Liitunud: N, 20 Juul 2006 19:33:54 +0300

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#7 Postitus Postitas KungLao » T, 14 Apr 2009 12:49:26 +0300

teil Gt iprezadel vapse kastid. mul 100km/h ja 3000rpm, justkui oleks 6 käiku vaja :)

Kasutaja avatar
kronja
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 236
Liitunud: E, 26 Nov 2007 20:32:12 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#8 Postitus Postitas kronja » T, 14 Apr 2009 13:22:27 +0300

KungLao kirjutas:teil Gt iprezadel vapse kastid. mul 100km/h ja 3000rpm, justkui oleks 6 käiku vaja :)
5 käik, 110kmh (gps järgi) ja 3700 :)
skype: kronja
aerial video, photo and broadcast: http://kronja.com

Kasutaja avatar
88valve
Rallisportlane
Postitusi: 1474
Liitunud: R, 25 Mai 2007 14:09:22 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#9 Postitus Postitas 88valve » T, 23 Mär 2010 10:02:14 +0300

sedaanile tulemas pisike modifikatsioon

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#10 Postitus Postitas JP » T, 23 Mär 2010 13:07:02 +0300

88valve kirjutas:sedaanile tulemas pisike modifikatsioon
Ka luukpära tuleb STI välimusega.
New WRX 4-Door and 5-Door Models Adopt Wide-Body Design
Wider Track and Tires Enhance Grip
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition

Kasutaja avatar
88valve
Rallisportlane
Postitusi: 1474
Liitunud: R, 25 Mai 2007 14:09:22 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#11 Postitus Postitas 88valve » T, 23 Mär 2010 13:56:42 +0300

minumeelest on see widebody palju palju ilusam, kui see tavaline uus wrx sedaan

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#12 Postitus Postitas JP » T, 30 Mär 2010 23:42:37 +0300

MY2011 STI sedaan? Saame teada 01.04

Pilt
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition

Kasutaja avatar
88valve
Rallisportlane
Postitusi: 1474
Liitunud: R, 25 Mai 2007 14:09:22 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#13 Postitus Postitas 88valve » K, 31 Mär 2010 10:43:35 +0300

cossworthilt seda siis loota mingi aeg:

http://www.facebook.com/photo.php?pid=1 ... 9203235257

subarumees23
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 225
Liitunud: K, 31 Dets 2008 00:04:11 +0300
Asukoht: tallinn

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#14 Postitus Postitas subarumees23 » K, 31 Mär 2010 14:38:43 +0300

http://www.ultimatecarpage.com/car/4431 ... CS400.html siin veel juttu cosworth-imprezast

Kasutaja avatar
88valve
Rallisportlane
Postitusi: 1474
Liitunud: R, 25 Mai 2007 14:09:22 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#15 Postitus Postitas 88valve » K, 31 Mär 2010 22:27:21 +0300

siin veel paremaid pilte antud widebody wrx-st

http://www.autoblog.com/2010/03/31/2011 ... york-2010/

tagaotsa spoiler on minumeelest kole, kuidu muidu on suht ilus

Vasta