Uue WRX sedaani tutvustus

Impreza'ga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
BlackRabbit
Guru
Postitusi: 1254
Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#76 Postitus Postitas BlackRabbit » N, 14 Nov 2013 15:37:43 +0300

Duster kirjutas:Nina on kas evolt või uus mazda 6 :D Tagumik on peukar mis peukar ja taaskord on nad ta samasuureks vorpind, kui legacy põhimõtteliselt, vähemasti piltidelt tundub. Justy sti'd palun , 800kg ning manuaal kast :D
Hmm...Ma ei saa aru mis kohaga vaatama peaks, et selliseid autosid meenutaks ;)
Eks igal autol on neli ratast all ja uksed, tuled küljes kuid sellega siin antud autode sarnasus ka piirdub.

Peugeot tagumik:
Pilt

Impreza tagumik:
Pilt

Evo :
Pilt
Impreza nina (mõelge muudetud stange, tiivad ja skoop mõelge ise juurde):
Pilt

PS. Need kirjud spyfotod meenutavad EVO tõesti, aga neid pole mõtet väga vaadata kui sinna teiste mudelite tükid kilge riputatakse. Tihti pole keredisain isegi valmis kui tehnikat näiteks vana kere peal proovitakse.
Kere on arusaadavalt tuntav ainult, siis kui seda tahetakse.

Tiit
Guru
Postitusi: 1222
Liitunud: T, 25 Mär 2008 22:28:59 +0300
Asukoht: lõunaosariigid

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#77 Postitus Postitas Tiit » N, 14 Nov 2013 18:44:26 +0300

Eks kõik autod on sarnased ju. Neli ratast, neli nurka, rooliratas ka. See millisesse kohta täpselt see volt plekil pressitakse, erineb vähemalt hästi natuke. Võrrelge kasvõi moodi, meeste ülikonna põhisuunad on ikkagi aegade hämarusest juba suht sarnased olnud (kõigil moemajadel), samas jällegi väiksed detailid erinevad.

Lisaks osad disainilahendused ei ole üldse fotogeenilised, teised jällegi on pildil ilusamad kui päris elus. Täpsemalt saab arutada, mida see meenutab, siis kui esimene oma silmaga ära nähtud. Fotosid on lihtne töödelda ja rõhutada erinevaid jooni rohkem välja paistma, mida tegelikult aga ei olegi sisuliselt.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.

huviline7
Guru
Postitusi: 543
Liitunud: R, 09 Sept 2005 20:39:08 +0300

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#78 Postitus Postitas huviline7 » N, 14 Nov 2013 19:34:40 +0300

BlackRabbit kirjutas:
airfrance1 kirjutas:Punane ilmselt õige asi jah.
Pilt
No kas ei ole siis Evo kümne esiots (tule joon jms.) - esimese mõttena 'kus ma seda näinud olen' tuleb mulle küll X meelde, raiu või tükkideks.
Ei tea disainist midagi ehk selletõttu näen seal evot;)

Aga keskelt kuidagi väga paisutatakse neid masinaid (evo samamoodi), kas ruumi pärast? või miks ei saa hoida seda madalamat ühtlast joont ja kliirensit veidigi tõsta - enivei seal tagaistmel keegi istuma ei hakka ju.
Samas ilmselgelt parema välimusega kui see MY08 luukpära kompott
nelivedu auto ilu

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#79 Postitus Postitas JP » R, 15 Nov 2013 10:45:37 +0300

Pilt
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#80 Postitus Postitas JP » R, 15 Nov 2013 15:34:19 +0300

Pilt
Pilt
Pilt
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition

Kasutaja avatar
JoonasJJ
Guru
Postitusi: 1034
Liitunud: R, 24 Aug 2012 20:04:14 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#81 Postitus Postitas JoonasJJ » R, 15 Nov 2013 16:34:12 +0300

Küsimus - kes on esimene?

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#82 Postitus Postitas JP » R, 15 Nov 2013 17:27:53 +0300

Ma arvan, et see saab üks igavesti hea auto olema.

6 manuaal - pakuks maanteel 6,3-6,4l/100 (foresteril 7)
max vääne algab 2000rpm vs 3500 vana 2,5L

kui see 15,9psi jutt õige on, siis saab selle ilusti chippida 300hp-seks nagu on JDM Legacy GT.

Ja minu arvates on see auto üks kõige ilusamaid Subaruid, vähemalt sama ilus kui 04-07Legacy.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition

renxwr
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 123
Liitunud: T, 15 Okt 2013 16:44:17 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#83 Postitus Postitas renxwr » R, 15 Nov 2013 18:55:22 +0300

Eest tagant on igati kena, a keskelt on küll jube Priuse maik juures :( .. :mrgreen:

huviline7
Guru
Postitusi: 543
Liitunud: R, 09 Sept 2005 20:39:08 +0300

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#84 Postitus Postitas huviline7 » R, 15 Nov 2013 20:22:37 +0300

Tänud info eest!
Endiselt skeptiline, kuid eks peab reaalselt ära vaatama ja katsuma.
Kas massijaotusest ja tühimassist ka juttu on kusagil?
Hea et manuaalkast ikka alles on.
Eestvaade tundub selle JP teksti põhjal hetkel nagu khmm:
http://www.ibeta.eu/blog/wp-content/upl ... design.jpg
nelivedu auto ilu

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#85 Postitus Postitas JP » K, 20 Nov 2013 19:43:44 +0300

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#86 Postitus Postitas JP » K, 20 Nov 2013 20:30:23 +0300

Ametlikus pressikas pole kütusekulu näidatud aga saidid raporteeriva
11L linnas ja 8,4 maantel ja CVT saab maanteel 9,4L mis on väga imelik võrreldes Forester XT-ga, tundub nagu mingi vea moodi.



The engine produces 268 horsepower at 5,600 rpm, accompanied by a broad torque curve that peaks at 258 lb.-ft. over a 2,000-5,200 rpm engine speed range.

Two Versions of Symmetrical AWD
When equipped with the 6-speed manual transmission, the 2015 Subaru WRX uses the brand's Continuous AWD version of Symmetrical All-Wheel Drive. A viscous coupling locking center differential nominally distributes torque 50:50 front to rear, and Vehicle Dynamics Control (VDC) provides stability and traction control. Should slippage occur, this system transfers more power to the wheels with the best traction.

The new Sport Lineartronic CVT is teamed exclusively with the Variable Torque Distribution (VTD) version of Symmetrical All-Wheel Drive. A planetary gear-type center differential and an electronically controlled hydraulic transfer clutch control torque distribution between the front and rear wheels. Under most conditions, VTD splits the torque 45:55, with the rearward torque bias contributing to handling agility. The VTD system continually optimizes torque distribution in response to driving conditions and input from steering wheel angle, yaw and lateral g-force sensors.

For 2015, the Subaru WRX employs a new torque-vectoring system that supplements the standard Symmetrical All-Wheel Drive system. Torque vectoring allows for improved cornering speeds and handling.

Subaru claims its handling is “better than the BRZ”, :o

Edit: Subaru ütles et CVT on 30mpg (7,8L) keskmine vist.

Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#87 Postitus Postitas Tubaru » K, 20 Nov 2013 23:57:57 +0300

Tolmutee peal "drifti pildil" paistab üsna võõrkehana seal keskkonnas, kuidagi jube "paksukeseks" söödetud teine...
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Kasutaja avatar
sulapekk
Guru
Postitusi: 1078
Liitunud: K, 17 Mai 2006 16:08:48 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#88 Postitus Postitas sulapekk » N, 21 Nov 2013 01:10:40 +0300

Otsustasin, et ma ei võta neid uusi autosid neil enne tõsiselt, kui mehed panevad välja N, R, WRC vms rühma ralliauto!
MY09 STi

Kasutaja avatar
000000
Guru
Postitusi: 606
Liitunud: L, 30 Juun 2012 01:12:50 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#89 Postitus Postitas 000000 » N, 21 Nov 2013 01:47:12 +0300

esiots meeldib mulle, see on selle sinise concepti sarnane, aga tagant on tõesti kuidagi kolakaks muutunud, viimane sedaan sti juba jättis veidi selle mulje, aga see punane tundub veel kobakam just tagumiste koobaste ja katuse/tagaklaasi langeva joonega. :?
'95 Impreza winterbeater
'15 Toyobaru
ex 96'GT
ex '08 STi prodrive

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

#90 Postitus Postitas JP » N, 21 Nov 2013 11:49:23 +0300

000000 kirjutas:esiots meeldib mulle, see on selle sinise concepti sarnane, aga tagant on tõesti kuidagi kolakaks muutunud, viimane sedaan sti juba jättis veidi selle mulje, aga see punane tundub veel kobakam just tagumiste koobaste ja katuse/tagaklaasi langeva joonega. :?
:lol: tagumine osa meeldib mulle kõige rohkem selle auto juures, tõsi kerge ta välja ei näe.

muidu mõõtutelt sisuliselt sama, mis STI racing.

Mis veel siin vahepeal silma on hakanud, et rool tuleb veel kiirem, kui STI-l hetkel on.

No rallikat vaevalt siit enam tuleb, liiga suur selleks, mine muidugi tea, äkki keegi treib N i valmis.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition

Vasta