1. leht 8-st

Uue WRX sedaani tutvustus

Postitatud: E, 13 Apr 2009 10:07:07 +0300
Postitas Gsinut
Tegime proovisõitu uue WRX sedaaniga. Siin siis video: http://tv.motors24.ee/artiklid/Placemen ... a+WRX.aspx

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

Postitatud: E, 13 Apr 2009 13:03:01 +0300
Postitas Equ
Tre,

Oleks muidugi oodanud vana ja uue vahelist võrdlust rohkem aga muidugi seda saaks teha eelneva omaja või sõitja. Muidu nagu raske nõuda kah :) Inetu on ta küll, isegi luukpäraga võrreldes, mis ka alguses palju kriitikat sai. Ja muidugi 5 käiguline kast võiks olle 6-käiguline juba tehasest.

Equ

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

Postitatud: E, 13 Apr 2009 14:12:55 +0300
Postitas JP
Equ kirjutas:Tre,
Ja muidugi 5 käiguline kast võiks olle 6-käiguline juba tehasest.
Equ
Aga miks?
Mul on maanteel 5 käiguga 2700 rpm, minu teada on 6 käigulisel sama 6 käiguga.

kommentaariks proovisõidule:
Võin panna sixpacki vahele, et see 265hp ja +20kg sedaan on 0-100 kiirem kui 230hp luukpära.

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

Postitatud: T, 14 Apr 2009 00:21:16 +0300
Postitas Equ
Tre,
JP kirjutas:
Aga miks?
Mul on maanteel 5 käiguga 2700 rpm, minu teada on 6 käigulisel sama 6 käiguga.

kommentaariks proovisõidule:
Võin panna sixpacki vahele, et see 265hp ja +20kg sedaan on 0-100 kiirem kui 230hp luukpära.
6.käigu mõte oli mul just ökonoomsuse mõttes pakutud. Mis kiirusel sul see 2700rpmi on? Enda GT-l 2200 rpmi 90km/h-ga. Tavaliselt 6.käik on sellise ülekandega mis just ökosõitu pakub. Ei ole muidugi Subaru 6-käigulistega kursis. Kui samad pöörded siis tundub küll see 6-s käik mõtetu olema. Samas mingid ülekande arvud peaks ju erinevad olema? Kaalu suhtes ma ei taha ka uskuda, et minuarust +15 kg raskem sedaan luukpärast aeglasem on. Teine asi kui ta isegi väidetavalt on siis see 0-koma aeglasem, mind nii väga ei kõigutaks, pigem on sedaani võimsama mootori pluss just see, et momenti on madalamalt rohkem.

Equ

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

Postitatud: T, 14 Apr 2009 07:52:46 +0300
Postitas kronja
no kui kahel enam-vähem võrdsel autol on 5 ja 6 käik sama kiirus umbes samade pööretega tähendab see vaid, et ülekanded on 5-käigulisel jõle pikad, mis omakorda tähendab (mingil määral) sitemat kiirendust/dünaamikat... mis ei pruugi üldse maailma lõpp olla :)

edit: paras urood on küll see asi :)

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

Postitatud: T, 14 Apr 2009 10:30:30 +0300
Postitas JP
Equ kirjutas:Tre,

6.käigu mõte oli mul just ökonoomsuse mõttes pakutud. Mis kiirusel sul see 2700rpmi on? Enda GT-l 2200 rpmi 90km/h-ga.

Equ
Edit: Kontrollisin üle
110km/h on 2700rpm
90km/h on 2300rpm


Minu 98GT ja MY03 STI-l olid 90km/h viimased käigud samad. (No ok, võib olla oli mingi 100rpm vahet, kuid mitte rohkem)
Ma olen samuti nõus, et 6 kast võiks olla, kui ta oleks eco käik, kahjuks täna selline aga Subaru valikus puudub. Samas eestis vist jällegi suht mõtetu.
kronja kirjutas: no kui kahel enam-vähem võrdsel autol on 5 ja 6 käik sama kiirus umbes samade pööretega tähendab see vaid, et ülekanded on 5-käigulisel jõle pikad, mis omakorda tähendab (mingil määral) sitemat kiirendust/dünaamikat... mis ei pruugi üldse maailma lõpp olla :)
Just, tuletagem meelde Peugeot 306 WRC, mille 4 käigulise kastiga, millel töötasid ainult 3 käiku, sõitis bosse välja katse 2se aja! (Ok, neil muidugi väänet kah mingi üle 600Nm)
5kast tähendab ka 1 võrra vähem käiguvahetust, mis üldjuhul kiirendusele mõjub hästi. Olgem ausad, kiirendamiseks on Subarul pakkuda teine auto, nimelisandiga STI.

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

Postitatud: T, 14 Apr 2009 12:49:26 +0300
Postitas KungLao
teil Gt iprezadel vapse kastid. mul 100km/h ja 3000rpm, justkui oleks 6 käiku vaja :)

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

Postitatud: T, 14 Apr 2009 13:22:27 +0300
Postitas kronja
KungLao kirjutas:teil Gt iprezadel vapse kastid. mul 100km/h ja 3000rpm, justkui oleks 6 käiku vaja :)
5 käik, 110kmh (gps järgi) ja 3700 :)

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

Postitatud: T, 23 Mär 2010 10:02:14 +0300
Postitas 88valve
sedaanile tulemas pisike modifikatsioon

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

Postitatud: T, 23 Mär 2010 13:07:02 +0300
Postitas JP
88valve kirjutas:sedaanile tulemas pisike modifikatsioon
Ka luukpära tuleb STI välimusega.
New WRX 4-Door and 5-Door Models Adopt Wide-Body Design
Wider Track and Tires Enhance Grip

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

Postitatud: T, 23 Mär 2010 13:56:42 +0300
Postitas 88valve
minumeelest on see widebody palju palju ilusam, kui see tavaline uus wrx sedaan

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

Postitatud: T, 30 Mär 2010 23:42:37 +0300
Postitas JP
MY2011 STI sedaan? Saame teada 01.04

Pilt

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

Postitatud: K, 31 Mär 2010 10:43:35 +0300
Postitas 88valve
cossworthilt seda siis loota mingi aeg:

http://www.facebook.com/photo.php?pid=1 ... 9203235257

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

Postitatud: K, 31 Mär 2010 14:38:43 +0300
Postitas subarumees23
http://www.ultimatecarpage.com/car/4431 ... CS400.html siin veel juttu cosworth-imprezast

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

Postitatud: K, 31 Mär 2010 22:27:21 +0300
Postitas 88valve
siin veel paremaid pilte antud widebody wrx-st

http://www.autoblog.com/2010/03/31/2011 ... york-2010/

tagaotsa spoiler on minumeelest kole, kuidu muidu on suht ilus