7. leht 8-st

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

Postitatud: N, 21 Nov 2013 23:40:27 +0300
Postitas swrt
JP kirjutas:
000000 kirjutas:
No rallikat vaevalt siit enam tuleb, liiga suur selleks, mine muidugi tea, äkki keegi treib N i valmis.
Kas praegusel Sti racingul üldse homologatsiooni on? Paistab et autotööstusi ei huvita enam selline haru

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

Postitatud: N, 12 Dets 2013 06:11:47 +0300
Postitas airfrance1
Kohmakas näeb ta sellepärast välja, et veljed on ikka veel 17" (võiks juba olla 18") ja kere nende otsas paistabki jube suur. Samuti võiks ju pagassil olla suur tiib, aga tundub, et see jääb rohkem STI lisaks. Ja veel märgiks ära istmed, mis näevad eriti ebasportlikud välja. 06 WRX/STI istmetega võrreldes ju täiesti diivanid. Oleks oodanud Recarosid (isegi Fiesta ST-l tunduvad toekamad ja sportlikumad pingid olevat rääkimata Focus ST-st) :mrgreen: Samas rooli kohta pole peale vaadates midagi halba öelda.
Nina osa saab üsna kergelt kenamaks muuta ning taguotsa parandaks suur trademark tiib.

Ja nüüd väike heliklipp. Paraku on see isevahetava kasti abil välja toodud, mis ei jäta just väga võrreldavat helipilti senisega. Samuti tooks välja, et promo videos oli juurde monteeritud õige boxeri sound ;) Minu kommentaar on, et hääl on liiga "peenike" ja boxerile iseloomulikku helinaudingut sealt ei saa. Seega esimese asjana tuleks korralik ühe toruga japstyle pütt alla kruvida :roll:

https://www.youtube.com/watch?v=HSnfI3RkUN0

Kokkuvõtteks on tegemist valmistoodanguga, mida tuleks kohe peale ostu enda nägemuse järgi ümber ehitama hakata. :twisted:
JP kirjutas:
000000 kirjutas:esiots meeldib mulle, see on selle sinise concepti sarnane, aga tagant on tõesti kuidagi kolakaks muutunud, viimane sedaan sti juba jättis veidi selle mulje, aga see punane tundub veel kobakam just tagumiste koobaste ja katuse/tagaklaasi langeva joonega. :?
:lol: tagumine osa meeldib mulle kõige rohkem selle auto juures, tõsi kerge ta välja ei näe.

muidu mõõtutelt sisuliselt sama, mis STI racing.

Mis veel siin vahepeal silma on hakanud, et rool tuleb veel kiirem, kui STI-l hetkel on.

No rallikat vaevalt siit enam tuleb, liiga suur selleks, mine muidugi tea, äkki keegi treib N i valmis.

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

Postitatud: N, 12 Dets 2013 20:34:58 +0300
Postitas JP
Väidetavalt on pressikeeld esmaspäevani...

http://www.web2carz.com/autos/news/2667 ... rred-lines

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

Postitatud: R, 13 Dets 2013 01:08:59 +0300
Postitas BlackRabbit
Allolev video tundub 3D renderdus olevat, seega ei tasu väga üks ühele võtta.
Teiseks on Subaru WRXi ja STiga pikka aega Saksa autodest BMW-d ja Audi-t eeskujuks võtnud.
Eeskätt just sõidustabiilsus ja juhitavuse osas suurtel kiirustel. Eks see mudab ka veidi auto välimust.

[/quote]

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

Postitatud: R, 13 Dets 2013 01:19:41 +0300
Postitas JP
Pilt

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

Postitatud: R, 13 Dets 2013 01:36:32 +0300
Postitas sulapekk
Selle mustaga ei kisu väga rallit sõitma :D

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

Postitatud: R, 13 Dets 2013 10:27:03 +0300
Postitas JP
pilt vähe petab, mõõdud on neil samad, paar senti siia sinna.

Imo on neil istmed täpselt samad, mis 06-07, ainult peatugi on liigutatav.

Pilt

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

Postitatud: E, 16 Dets 2013 23:59:12 +0300
Postitas JP

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

Postitatud: T, 17 Dets 2013 00:52:02 +0300
Postitas JP
http://www.roadandtrack.com/car-reviews ... he-new-wrx

. Because the way the WRX is tuned now—whether you take the canyon route to work or the boring, potholed commute—you’ll probably have coffee on your trousers.

Tundub, et nad on tagasi MY01-07 ideoloogia juures.
Mida vanemaks saad seda atraktiivsemaks muutuvad igast reguleeritavad amordid nagu VW grupi autodele pakutakse.

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

Postitatud: T, 17 Dets 2013 04:53:59 +0300
Postitas airfrance1
Võehh, mida väljalaske heli!?
Kiirelt unequal lenght headerseid ja summuti kit-e sellele tootma :mrgreen:

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

Postitatud: T, 17 Dets 2013 17:18:10 +0300
Postitas JP
airfrance1 kirjutas:Võehh, mida väljalaske heli!?
Kiirelt unequal lenght headerseid ja summuti kit-e sellele tootma :mrgreen:
Sa ei saa twinscroll turbole panna ULH.

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

Postitatud: K, 18 Dets 2013 05:24:18 +0300
Postitas airfrance1
JP kirjutas:
airfrance1 kirjutas:Võehh, mida väljalaske heli!?
Kiirelt unequal lenght headerseid ja summuti kit-e sellele tootma :mrgreen:
Sa ei saa twinscroll turbole panna ULH.
Seda küll. Too bad, Subaru!

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

Postitatud: R, 03 Jaan 2014 09:40:41 +0300
Postitas Siiim
JP kirjutas: Sa ei saa twinscroll turbole panna ULH.
Miks ei saa?
Reaalselt ei tohiks ju olla mingit takistust UHL ja twinscroll koos kasutamisel, süsteem hakkab tööle küll aga lihtsalt efektiivsuse kukub võrreldes ELH kasutusega.

Mainiks ka juurde, et minu eelnev jutt baseerub 100% teoorial ja järgi katsetanud ma seda asja pole, seega võite vabalt parandada mind, kui ma eksin.

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

Postitatud: R, 03 Jaan 2014 12:49:09 +0300
Postitas JP
Siiim kirjutas:
JP kirjutas: Sa ei saa twinscroll turbole panna ULH.
Miks ei saa?
Reaalselt ei tohiks ju olla mingit takistust UHL ja twinscroll koos kasutamisel, süsteem hakkab tööle küll aga lihtsalt efektiivsuse kukub võrreldes ELH kasutusega.

Mainiks ka juurde, et minu eelnev jutt baseerub 100% teoorial ja järgi katsetanud ma seda asja pole, seega võite vabalt parandada mind, kui ma eksin.

Ei muidugi saab, paljud on nõus maksma, et oma autot aeglasemaks teha, minu mõistusesse see lihtsalt ei mahu.

Re: Uue WRX sedaani tutvustus

Postitatud: K, 22 Jaan 2014 22:38:30 +0300
Postitas JP
WRX vs Focus ST