Impreza GT kütusekulu
Impreza GT kütusekulu
Kui suur on 160kw Impreza keskmine kütusekulu linnas ja maanteel?
Mõtlen siis nii tallates kui ökot tehes.
Mõtlen siis nii tallates kui ökot tehes.
ja ma mäletan jutte mustamäe suurematel teeristidel driftimisest.M-Tech kirjutas:Eelmine M50 mootoriga 2.5L BMW võttis 2k pöördelt käiku vahetades rahulikul linnasõidul 13.5L/100km.
Ja tehniliselt oli auto täiesti korras, isegi BMW klubis imestati, et suht vähe võtab kütet.
Samas ei käinud auto ei peast ega persest edasi sellise küttekulu juures.
Sorry, et täielik OT aga ei suutnud suud kinni hoida, kui jutt BS tundus
Rahulik sõit, täiesti korras auto ja selline kütusekulu ei sobi, antud auto puhul, kokku. Tundub, et vähemalt üks väide ei vasta tõele.M-Tech kirjutas:... aga ma rääkisin rahulikust sõidust.
Aga selle kütusekulu hindamine/võrdlemine eriti linnatsüklis on äärmiselt subjektiivne. Erinev on Viljandi ja Tallinn. Samas Tallinnas erinevaid kellaaegu ja marsruute valides saab kardinaalselt erinevad tulemused.
Otsi kusagilt tehaseandmed ja vaata sealt, mida kütusekuluks pakutakse. Mul on küll meelde jäänud, et ma autoga kaasas olnud manualist sellekohast infi ei leidnud
Üks küttekulule halvasti mõjuv faktor on minu puhul lühikesed otsad.
Kuna töö, kodu, TTÜ ja garaaž on väga lähestiku on käivitustšükkleid väga palju ja auto sõidab suht palju külmal režiimil.
Ütleme nii, et viimasel ajal vahetasin BMW-ga käiku ~2k-2.5k pöörde pealt ning ka sinnani sai suhteliselt õrnalt vajutatud, nii tuli keskmiseks kuluks ~12.5L/100km.
Auto oli korras selles suhtes, et klapid ilusti pidasid (kaane remont tehtud), diagnostika elektroonikas ühtegi viga ei avastanud.
Ainuke asi mida ma ise kahtlustan, mis võis küttekulu suuremaks veel tõmmata oli natuke imeliku graafikut näitav õhukulumõõtja.
Kuid suurim süüdlane oli siiski lühikesed otsad.
BMW suuremad mootorid paistavad üldse suhteliselt janused olevat.
Võrdluseks siia esivanema endine 99a Galant 2.5V6, mis võttis 11L/100km samadel distantsidel ja praegune 2.7T Audi, mis võtab ~13.5L/100km samadel distantsidel (normaalsel sõidul, mitte ökot tehes).
Kuna töö, kodu, TTÜ ja garaaž on väga lähestiku on käivitustšükkleid väga palju ja auto sõidab suht palju külmal režiimil.
Ütleme nii, et viimasel ajal vahetasin BMW-ga käiku ~2k-2.5k pöörde pealt ning ka sinnani sai suhteliselt õrnalt vajutatud, nii tuli keskmiseks kuluks ~12.5L/100km.
Auto oli korras selles suhtes, et klapid ilusti pidasid (kaane remont tehtud), diagnostika elektroonikas ühtegi viga ei avastanud.
Ainuke asi mida ma ise kahtlustan, mis võis küttekulu suuremaks veel tõmmata oli natuke imeliku graafikut näitav õhukulumõõtja.
Kuid suurim süüdlane oli siiski lühikesed otsad.
BMW suuremad mootorid paistavad üldse suhteliselt janused olevat.
Võrdluseks siia esivanema endine 99a Galant 2.5V6, mis võttis 11L/100km samadel distantsidel ja praegune 2.7T Audi, mis võtab ~13.5L/100km samadel distantsidel (normaalsel sõidul, mitte ökot tehes).
3,5L vabalthingav 160 kW, 23a vana masin. Keskmine kulu kompu järgi 10L (sinna võib vist 1L otsa panna). Ei harrasta öko- ega pidevat redline-sõitu. Linn-maantee ca 40:60M-Tech kirjutas: BMW suuremad mootorid paistavad üldse suhteliselt janused olevat.
Vabandan veelkord OT pärast ja see oli siia teemasse minu poolt viimane post.
- vallo
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 159
- Liitunud: R, 04 Mär 2005 12:14:31 +0300
- Asukoht: Tallinn/Kiili vald
Ära närvelda roolis, siis ei pea ka kahe peadaali peal pidevalt on off reziimi kasutama.vaska kirjutas:Missugune see rahulik linnasõit küll on? Öösel autovabadel tänavatel nühkimine? Viimaste päevade sõitmine näitab küll ainult närveldavat "talla-gaasi-istu-piduril" taktikat.. sellega eriti kütust ei hoia.
Ma sõidan pea iga hommik tiptuinnis. Saab ka sujuvalt paigalt ja rahulikult pidurdada. Loomulikult leidub tainaid, kes kohe leivad, et gramm suuremasse auku tuleb vahele süstida, aga noh, sellega tuleb lihtsalt arvestada.