GT tagurpidi käik
GT tagurpidi käik
Olles vastne Impreza GT omanik märkasin paari päevase auto kasutuse järel, et tagurpidi käik hüppab tagurdades libedaga rattaid ringi lastes välja.
Just selline tunne, nagu lihtsalt väänataks käik välja, mitte ei ole kasti viga.
Kas see on kõigil GT-del nii või viitab see mingi puksi kulumisele?
Rahulikult tagurdades on kõik ok.
Tagurpidi käigu sissepanemine on ka vahel nii, et peab natuke hakkama sidurit üles laskma, siis läheb sisse ilusti, muidu jääks nagu poole peale.
Need sümptomid viitaks nagu hoovastiku liikumisele.
Ning kolmandat käiku kiirendades sisse pannes käib tagant mingi kolksu (mütsu) moodi asi läbi.
Tõenäoliselt on need asjad omavahel seotud?
Ülejäänud käikudega seda mütsu pole täheldanud.
Just selline tunne, nagu lihtsalt väänataks käik välja, mitte ei ole kasti viga.
Kas see on kõigil GT-del nii või viitab see mingi puksi kulumisele?
Rahulikult tagurdades on kõik ok.
Tagurpidi käigu sissepanemine on ka vahel nii, et peab natuke hakkama sidurit üles laskma, siis läheb sisse ilusti, muidu jääks nagu poole peale.
Need sümptomid viitaks nagu hoovastiku liikumisele.
Ning kolmandat käiku kiirendades sisse pannes käib tagant mingi kolksu (mütsu) moodi asi läbi.
Tõenäoliselt on need asjad omavahel seotud?
Ülejäänud käikudega seda mütsu pole täheldanud.
Kõik edaspidi käigud käivad nagu uuel autol ja täpsus on ka väga hea.
Ühtegi edaspidi käiku välja ei viska, ainult tagurpidi käigu.
Kiirendades lähevad ka edaspidi käigud kõik ilusti sisse.
Point ongi selles, et rahulikul sõidul tagurdades pole midagi, just siis kui ülekannet/silda hakkab väänama tuleb välja.
Ei tee mingit raksu ka, lihtsalt selline effekt nagu ise lükkaks käigu välja.
Maybe on süüdi need samad diffri puksid siis.
Ühtegi edaspidi käiku välja ei viska, ainult tagurpidi käigu.
Kiirendades lähevad ka edaspidi käigud kõik ilusti sisse.
Point ongi selles, et rahulikul sõidul tagurdades pole midagi, just siis kui ülekannet/silda hakkab väänama tuleb välja.
Ei tee mingit raksu ka, lihtsalt selline effekt nagu ise lükkaks käigu välja.
Maybe on süüdi need samad diffri puksid siis.
Aga kuda Teil esimene lülitub? Mul esimene hoopealt (alates 10-20 kmh) enam sisse ei lähe. Ühesõnaga üles lülitavad hasti aga alla teiselt esimesele ei lülita, ise arvan, et esimese sünkro on kulunud. Aga tagurpidi käigu võib vabalt kasti oma väändest välja loopida asub ta ju paremal all nurgas ja kui sõidu ajal kangi töllamist vaadata siis pole mingi ime, et vähe väsinuma kasti padja korral võib käigu välja lüüa. Roni põhja alla lülita tagurpidi sisse ja katsu mingi kangiga kasti keres uhtes väänata, äkki paistab midagi.
See pole ainult GT viga, ka endal sama jama natuke nõrgemas vormis. Iga laksuga sisse ronida ei soovi, oma jagu on ka käiguvahetushoovastikus, mille paar puksi on väga väsinud...Erik kirjutas:Aga kuda Teil esimene lülitub? Mul esimene hoopealt (alates 10-20 kmh) enam sisse ei lähe. Ühesõnaga üles lülitavad hasti aga alla teiselt esimesele ei lülita, ise arvan, et esimese sünkro on kulunud.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Ristmikule minnes on ka abiks 1 käiguga pidurdada, palju paremini jääb pidama kui abs või blokki vajutamine ning vajadusel saab kohe pidurdamise asemel gaasi vajutada. Isiklik arvamus ja ei kuulu edasikaebamisele.Erik kirjutas:rõõm kuulda, et asi pole hull. Aga leidub väga aeglasi kurve kus teise käiguga turbo kohe üles ei spooli ja loodetavale jõulibisemisele toimub mõtetu lohisemine.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!