GT Tühikäiguprobleem ja nõksutamine

Impreza'ga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

#16 Postitus Postitas vaska » K, 08 Mär 2006 21:21:36 +0300

Äkki täpsustaksid mis softi/kaablit kasutasid?
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Kasutaja avatar
M-Tech
Guru
Postitusi: 704
Liitunud: R, 30 Dets 2005 21:46:53 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

#17 Postitus Postitas M-Tech » N, 09 Mär 2006 00:56:53 +0300

OBD2 kaablit ja ecuExplorer softi kasutan.
Sai Audi jaoks muretsetud see mõni aeg tagasi ja nüüd tuli idee Subaru peal proovida.
Subaru kasutab ISO 1941 protokolli.

Õhtul katsetasin linnapeal ka natuke datalog-imist.
Tundub, et mootor töötab nüüd ilusti ja ilma vigadeta, vähemalt datalog-i näitajate järgi.
Lambda reageerib ilusti kiiresti ja segu rikastamine boostiga toimib ka kenasti.
Max boost oli mul 0.96bar ja hetkeline 1.12bar.
Vaakumist tuli välja ~1900rpm peal ja full boost tuli mälu järgi 2800rpm.

Väga lahe on nii sõites mootori käitumist jälgida.
Ainult OBD pistik on veidi ebamugavas kohas, siduri jala juures.

Kui kedagi huvitab, siiz tabel ka mingist x hetkest.
Linnavahel sõites ei saa väga täpselt asju testida.

Pilt

tnx
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 338
Liitunud: R, 19 Aug 2005 14:25:57 +0300
Asukoht: tallinn

#18 Postitus Postitas tnx » N, 09 Mär 2006 10:27:01 +0300

Seal lingi peal pole mitte aegunud veakoodid vaid vanemate, OBD-I ajuga masinate koodid. Neid OBD-2 skänneriga lugeda ei saa, vanal ajul pole sellist pistikutki. Netis olen küll näinud ka õpetust, kuidas vana tüübi ecu külge arvuti ühendada, aga proovinud pole, sest koode sai ilma lugeda.

Vanema ecuga on siis US spetsi järgi pre-MY96 autod (seal mandril alates 1996 OBD2 liides kohustuslik) ja euroopas tundub, et uus aju pandi MY99 paiku.

OBD2 koode ilma skännerita Subarul imho lugeda ei saa. Need koodid on neljakohalised, 0xxx on standardsed kõigile automarkidele, suuremad on margispetsiifilised.

Vasta