TMIC splitter
TMIC splitter
mis te arvate sellisest asjast, kas on mõtet aretada?
http://freespace.virgin.net/michael.fer ... ground.htm
http://freespace.virgin.net/michael.fer ... ground.htm
Selle ehitamisega on ilmselt rohkem vaeva, kui asjast kasu on.
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
Tegelikult on asi efektiivne, sest uuematel mudelitel on see juba tehasest olemas. Kui palju sellest eesti külmas kliimas kasu, on muidugi omaette teema.
Subaru puhul soovitatakse FMIC alates 320hp, lisaks on tal 3 minu jaoks olulist miinust. Lag, lisaraskus ninas ja mis kõige tähtsam, liiga suur oht jäärjajal ära lõhkuda.
Subaru puhul soovitatakse FMIC alates 320hp, lisaks on tal 3 minu jaoks olulist miinust. Lag, lisaraskus ninas ja mis kõige tähtsam, liiga suur oht jäärjajal ära lõhkuda.
pilt 1. So as you can imagine air is fluid in its make up, so it cannot change direction just like that and as a result , the front part of the intercooler (nearest the bonnet scoop opening) doesn't receive much airflow.Ar21 kirjutas:Aga mida täpselt ta seal teeb - suunab õhku kuhugile, kiirendab õhuvoolu
vms. ?
Ehk intercooleri esimene osa ei saa piisavalt õhku jahutuseks.
Pilt 2. So the only 'other' alternative is to 'Split' the airflow and redirect it over as much surface area of the intercooler as possible. The Splitter does just that, it splits the incoming air and directs it over more of the intercooler surface and so increases the efficiency of the intercooler.
Ehk siis õhujagaja lükkab õhu pooleks niiet esimene ja tagumine osa intercooleril saavad piisavalt jahutust.
Efficiency -intercooler efficiency can rise by 4.2% (about 4 degrees Celsius reduction in intake temperatures).
IC efektiivsus tõuseb 4,2%, ehk siis temperatuur langeb ligi 4 kraadi IC juures.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Huvitav, et Impreza GT (ja edasi) üldse vesi-õhk tüüpi IC loobuti.
Legacy 200 on see just selline. IC on katsudes jahe isegi siis, kui kohapeal oled seisnud töötava mootoriga. Suure jahutusradika ees on väiksem IC jahutusvedeliku radikas ja ette käib välja ainult jahutusvedelik. Õhk läheb mootorisse nagu ikka horisontaalse asetusega IC puhul ilma pikkade ja turbolag´i suurendavate õhutorudeta (nagu seda frontaalsele IC omistatakse).
IC jahutusvedelikul on ka oma elektriline pump, mis seda koguaeg ringi ajab. Sellele vaatamata seal mingit sellist rõhku nagu mootorijahutusüsteemis sees ei ole. Süsteem on mootorijahutussüsteemist eraldi. Või vähemalt pole neil otseühendust. Tühikäigul seistes võib vabalt korgi maha võtta.
Legacy 200 on see just selline. IC on katsudes jahe isegi siis, kui kohapeal oled seisnud töötava mootoriga. Suure jahutusradika ees on väiksem IC jahutusvedeliku radikas ja ette käib välja ainult jahutusvedelik. Õhk läheb mootorisse nagu ikka horisontaalse asetusega IC puhul ilma pikkade ja turbolag´i suurendavate õhutorudeta (nagu seda frontaalsele IC omistatakse).
IC jahutusvedelikul on ka oma elektriline pump, mis seda koguaeg ringi ajab. Sellele vaatamata seal mingit sellist rõhku nagu mootorijahutusüsteemis sees ei ole. Süsteem on mootorijahutussüsteemist eraldi. Või vähemalt pole neil otseühendust. Tühikäigul seistes võib vabalt korgi maha võtta.
Sama küsimus mulgi, sest turbospetsialistid nagu üldisekt peavad vesi-õhk tüüpi IC siiski nagu sammuks edasi ehk paremaks. Ja laialdaselt ei kasutatavat teda just sellepärast, et on kallim, keerulisem jne.
Et miks Subaru puhul tehti see samm tagasi ? Mingit erilist kaalukokkuhoidu see nagu ka ei anna. Ja uuemad lähevad niigi mugavuste tagaajajate soovidele vastu tulles üha raskemaks ja raskemaks.
Õhk-õhk tüüpi IC peab olema suurem ja võimsam, et sama effektiivselt jahutada väiksema vesi-õhk tüüpi cooleriga.
Et miks Subaru puhul tehti see samm tagasi ? Mingit erilist kaalukokkuhoidu see nagu ka ei anna. Ja uuemad lähevad niigi mugavuste tagaajajate soovidele vastu tulles üha raskemaks ja raskemaks.
Õhk-õhk tüüpi IC peab olema suurem ja võimsam, et sama effektiivselt jahutada väiksema vesi-õhk tüüpi cooleriga.
asi pole kaalus vaid rahas
oletame et sellise vesi IC lisamine maksab 10.-usdi per auto. Nüüd korrutame aastas toodetavate autode arvuga ja saamegi põhjuse.
Ja kui stock võimsus ei ületa 300hp, millega õhk IC hakkama saab siis pole nagu mõtet.
Miks eelnevatel legacytel oli veega? Ma ei mäleta enam aga ma Oletan, et see võis olla põhjustatud kütuse madalamast oktaan arvust (76, 83, 92 mäletate?) ehk siis detonatsiooni probleem oli suurem kui täna.
oletame et sellise vesi IC lisamine maksab 10.-usdi per auto. Nüüd korrutame aastas toodetavate autode arvuga ja saamegi põhjuse.
Ja kui stock võimsus ei ületa 300hp, millega õhk IC hakkama saab siis pole nagu mõtet.
Miks eelnevatel legacytel oli veega? Ma ei mäleta enam aga ma Oletan, et see võis olla põhjustatud kütuse madalamast oktaan arvust (76, 83, 92 mäletate?) ehk siis detonatsiooni probleem oli suurem kui täna.