Impreza classic jääraja jaoks

Impreza'ga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
aivo28
Guru
Postitusi: 1076
Liitunud: N, 28 Juul 2011 15:06:24 +0300
Asukoht: Harju/Tln

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#16 Postitus Postitas aivo28 » E, 31 Dets 2012 13:56:12 +0300

Ma ei ole omanud ühtegi NA Imprezat, aga usun et vabalthingav jääb päris kindlasti lahjaks. Kõik oleneb rajast, kui kiiresti seal sõita saab. Näiteks GT-ga eelmisel talvel sattusin rajale, kus oli väga pikk lauge kurv. Sisse sai sinna minna kuskil 110-120. Siis tekkiski esimest korda olukord, kus 3. käik oli suht otsas ja neljas ei jõudnud enam korralikult vedada. Ma ei kujuta ette, mida NA-ga seal teinud oleks. Ilmselt lõppevad NA rõõmud juba 60-80kmh kiirustel otsa. Samuti usun, et piiki ei vea GT ka kohe kindlasti normaalselt. Ja käigupikkuse jutt on ka sulatõsi.

Osta STI !!
Varuosad, Motul/Castrol õlid.

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#17 Postitus Postitas JP » E, 31 Dets 2012 15:27:57 +0300

Karlll kirjutas: Kas vabalthingaval ja GT-l on mingeid erinevusi sildade ja käigukasti osas, mis võiks mõjutada juhitavust?
Karl
GT-l on taga ka visco, mis peaks ta natuke rohkem ülejuhitavamaks muutma..

Üldiselt peaksid rohkem täpsustama, mis su eesmärk ja vahendid on.



NA suurim pluss on kaal 1100kg, mis on jäärajal vaat et prioriteet nr1, hea rehviga saab sõita väga kiiresti. Seal, kus uuekere 1500kg STI juba risti on, sõidad otse läbi. Suvel ei pruugi nii nauditav olla.

GT on selline allrounder, et kui on ainus auto siis suht hea valik, jama see, et piiki vast jah väga hästi ei vea. Tavarehviga vaevalt, et miskit lagunema hakkab.

Classic STI on muidugi parim jäärajaks aga juppide saadavusega on nii nagu on, kui on ainuke auto, siis võid vabalt kuid jala käia.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition

fatass
Postitusi: 26
Liitunud: K, 15 Sept 2004 00:03:53 +0300

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#18 Postitus Postitas fatass » E, 31 Dets 2012 18:19:17 +0300

Piiki veab GT siiski normaalselt.
Pole minul veel probleemi tekkinud.

oioioi
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 452
Liitunud: N, 09 Veebr 2012 13:24:47 +0300
Asukoht: tartu

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#19 Postitus Postitas oioioi » E, 31 Dets 2012 19:39:05 +0300

rahvaspordipäevadel pole piik lubatud! ja kui piik keelatud, siis järgmine tähtsuselt on kaal!
see on nii tähtis, et iga 100kg on väga elulise tähtsusega! jäärajaks tehtud 650kg golf on kurvilisel rajal subarule paras pähkel!
st. tegelikult pole see pähkel paras, sest ainult väga osav sõitja suudaks säänset golfi kottida.

fatass
Postitusi: 26
Liitunud: K, 15 Sept 2004 00:03:53 +0300

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#20 Postitus Postitas fatass » E, 31 Dets 2012 20:01:14 +0300

Jäärajad ei lähe ka rahvaspordi vaid krossikomitee egiidi alla.
Piik ilma purita autodel lubatud pole, mis aga ei tähenda seda, et oma lõbuks sa sellega sõita ei või.
Ja rääkides nüüd 650kg kaaluvast Golfist-siis ega spetsiaalselt auto kergendamine rahvaspordiüritusteks ka lubatud pole.Lisaks on veel palju muud mis rahvaspordis keelatud, kuid autodel küljes-ALS jne.Palju on ausaid autosid üldse?
Uuest aastast pööratakse rahvaspordis enam tähelepanu reeglite täitmisele, saab näha mida siis välja mõeldakse...

watsek
Subaruaff
Postitusi: 55
Liitunud: N, 08 Juul 2010 21:45:55 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#21 Postitus Postitas watsek » T, 01 Jaan 2013 15:05:26 +0300

Rahvaspordiüritustele minnaksegi ju vaatama neid ilma turvapuurita sisuliselt A rühma autosid. Kohati veelgi võimsamaid. Turbos kõri pole. Kõik asjad on normaalselt kosmosesse keeratud. Üldse paneb imestama kuidas see võimalik saab olla kui reeglid lubavad vaid tehaseseades autosid.
Mis saab kui EAL sinna oma karvase käe vahele paneb?
Kas tuleb sportrallisse juurde sõitjaid?
Aga mis puudutab hetke teemat siis jäärajal on asjad veidi teisiti.
Pean silmas just seda, et reeglid on vabamad. Selle Golfi või mistahes auto võib jääraja tarvis vabalt kaalu säästmiseks tühjaks visata.
Paljud seda ju teevadki.
Forester XT + Bugeye.
Ei ole olemas põhjust miks peaks piinama end pooleveolisega.

Kasutaja avatar
djxpsubaru
Guru
Postitusi: 974
Liitunud: K, 27 Veebr 2008 19:21:58 +0300
Asukoht: Kose

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#22 Postitus Postitas djxpsubaru » T, 01 Jaan 2013 15:38:49 +0300

Golfist rääkides, siis tuttav müüb ühte 1990a 66Kw 200€uriga. :wink:

Karlll
Subaruaff
Postitusi: 59
Liitunud: T, 25 Dets 2012 16:51:44 +0300

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#23 Postitus Postitas Karlll » T, 01 Jaan 2013 21:29:12 +0300

Vahenditena arvestan u. 5000 euroga ostuks ja teine auto on olemas. Golf 2 GTI ga olen jäärada sõitnud, aga esivedu hakkab ära tüütama ja tahaks rohkem lõbu ja uut elamust. Seda valget STI-d uurisin juba ennem selle teema tegemist, aga kahjuks müüdud. Kindlasti võtaksin STI aga neid müüakse vähe ja üle 5000 ei tahaks kulutada.
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.

nod476
Postitusi: 17
Liitunud: N, 27 Sept 2012 21:37:50 +0300

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#24 Postitus Postitas nod476 » T, 01 Jaan 2013 22:18:29 +0300

Talvel GT täitsa piisav aga suvel jäävad gt käigud vastikult pikaks. Jäärajale muidugi soovitaks ette torsenit või midagi muud avatud diffri asemele. Kuulab rooli oluliselt paremini. Samuti Continental Ice Contact soovituslik :)

oioioi
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 452
Liitunud: N, 09 Veebr 2012 13:24:47 +0300
Asukoht: tartu

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#25 Postitus Postitas oioioi » T, 01 Jaan 2013 22:24:49 +0300

nod476 kirjutas: Samuti Continental Ice Contact soovituslik :)
pigem kohustuslik :D

nod476
Postitusi: 17
Liitunud: N, 27 Sept 2012 21:37:50 +0300

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#26 Postitus Postitas nod476 » T, 01 Jaan 2013 22:37:24 +0300

oioioi kirjutas:
nod476 kirjutas: Samuti Continental Ice Contact soovituslik :)
pigem kohustuslik :D
Siinkohal solgiks teemat: Kas mõnel IC omanikul on kogemust-võrdlust http://www.goodyear.eu/ee_et/tires/pass ... rom=browse Katsetamiseks ei raatsi osta. Selle kohta võiks lausa vist eraldi teema olla :)

martin1
Postitusi: 15
Liitunud: K, 02 Jaan 2013 10:17:30 +0300

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#27 Postitus Postitas martin1 » K, 02 Jaan 2013 10:25:30 +0300

Ultragrip Ice Arctic puhul tegu väga heade rehvidega. Pidamine on eeskujulik, 2.5L Legacyl on tõsiseid raskusi nende ringiajamisega.

T.K
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 413
Liitunud: E, 31 Okt 2005 15:45:36 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#28 Postitus Postitas T.K » K, 02 Jaan 2013 12:44:13 +0300

see valge sti oli endine minu auto, nüüd on gt ja pean ütlema, et kui vaadata kiiruseid, siis moment on samadel kiirustel ja käigu vahetused tulevad ka enam vähem samadel kiirustel. saab ka gt-ga piigiga sõita, kui jõudu juurde saab, ainult et kast ei pruugi kesta. sti + on kergem esiosa. aga jah esidiffri lsd aitab kõvasti kaasa, see ei maksagi väga palju sinna.

Kasutaja avatar
KaidoS
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 276
Liitunud: K, 29 Sept 2010 12:15:16 +0300

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#29 Postitus Postitas KaidoS » K, 02 Jaan 2013 22:32:41 +0300

Mille poolest on STI esiots GT omast nii palju kergem, et see isegi sõidus tunda annab? Pigem ikka power ning aeglasem peaülekanne, mis tahavad auto vägisi risti keerata - või olen millestki väga valesti aru saanud?

Kasutaja avatar
aivo28
Guru
Postitusi: 1076
Liitunud: N, 28 Juul 2011 15:06:24 +0300
Asukoht: Harju/Tln

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#30 Postitus Postitas aivo28 » K, 02 Jaan 2013 23:19:52 +0300

Ma ise ka mõtlen, et äkki hoopis tiba raskem peaks olema, kui kuuene kast ka all. Kast kl suht keskele juba jaotub ..
Varuosad, Motul/Castrol õlid.

Vasta