Impreza classic jääraja jaoks

Impreza'ga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
keenius1
Postitusi: 20
Liitunud: L, 31 Aug 2013 23:49:58 +0300

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#61 Postitus Postitas keenius1 » N, 06 Veebr 2014 09:23:34 +0300

Duster kirjutas:Laitses püüdsin ma n rühma ikkagi rohelise kuudiga, millel oli gaasiseadmega 2,0n/a. Radadel kasutasin alati aeglustit versioonis 123 aeglane ja siis 3 kiire, enamusel radadest 4ndani ei jõudnud. Olen ka jutuga 100% päri ja kuigi olen omanud nüüd gt'd 2 aastat, siis aeglasel rajal oleksin ka samade rehvidega (sõitsin kunagi 195/60/15 rehvidega nagu ka praegu turbokaga) ikkagi vabalthingavaga kiirem. Põhi põhjus selleks aga ei ole robustne jõud, ega ka see 140kg, vaid hoopiski täiesti rajakõlbmatud ülekanded.
Gt'del on idiootselt pikad käigud originaalis ja see tingibki enamuse boostiläägast ning kuni on boostilääg on ka alajuhitavus. Kui siia veel lisada mõni pisemgi möödalaskmine hoolduse poolepealt (mõni volla veidi kehva, küünlad, juhtmed jne), siis on asi lihtsalt kohutav. Kui boostilääg lõpeb tuleb automaatselt overkill ja overdrift, mis on efekne aga kindlalt ei ole ta kiire.
Mingi hetk kavatsen ma ikkagi oma kunagisest vabalthingavast nn mööda sõita ja seda tänu teistele ülekannetele ning parematele difrilukkudele.
Minu arvates GT on selline kompromisside auto. Ülekanded on sellepärast pikad et, tänaval kasutades kütusekulu oleks mõistlik.
Sinu unistus GT kiiemini sõita kui vabalt hingavaga saab olema päris huvitav.(saab olema suur võimlemine rooli taga)

Ja nüüd jõuamegi sinna välja et, talveks ja järajale pole vaja mingit STI-d, vaid ongi isegi parem see palju laidetud 2.0N/A.
Viimati muutis keenius1, N, 06 Veebr 2014 09:33:16 +0300, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#62 Postitus Postitas Tubaru » N, 06 Veebr 2014 09:33:07 +0300

Dusteri masinal on 6ne sti kast, mille ülekanded palju sobilikumad rajale. Arvan, et võimatu see unistus tal küll ei ole.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

keenius1
Postitusi: 20
Liitunud: L, 31 Aug 2013 23:49:58 +0300

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#63 Postitus Postitas keenius1 » N, 06 Veebr 2014 09:43:25 +0300

Tubaru kirjutas:Dusteri masinal on 6ne sti kast, mille ülekanded palju sobilikumad rajale. Arvan, et võimatu see unistus tal küll ei ole.
Kindlasti on võimalik kiiremini sõita kui N/A.Kas see just päris mütsiga löömine on . Selleks on vaja keskmisest paremat sõidu oskust ja ümber ehitatud autot.
Muide esimesel võimalusel ostan endale ka turbo impreza. (eks siis saan veel täpsemalt teada kui kiire see auto on jäärajal)

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#64 Postitus Postitas Duster » N, 06 Veebr 2014 23:36:46 +0300

Ma ju võistlen iseendaga, st sõiduoskus ei ole niiväga määrav.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Kasutaja avatar
rosenberg
Guru
Postitusi: 954
Liitunud: P, 01 Jaan 2006 22:46:36 +0300
Asukoht: võrumaa

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#65 Postitus Postitas rosenberg » R, 07 Veebr 2014 02:34:25 +0300

keenius1 kirjutas:
Tubaru kirjutas:Dusteri masinal on 6ne sti kast, mille ülekanded palju sobilikumad rajale. Arvan, et võimatu see unistus tal küll ei ole.
Kindlasti on võimalik kiiremini sõita kui N/A.Kas see just päris mütsiga löömine on . Selleks on vaja keskmisest paremat sõidu oskust ja ümber ehitatud autot.
Muide esimesel võimalusel ostan endale ka turbo impreza. (eks siis saan veel täpsemalt teada kui kiire see auto on jäärajal)
Minu auto jääle iagti kohane olenematta käigust saab lasta ratta tyhja , kui mõistusega sõitta on see väga kiire auto jääl . Muidugi minu auto STI RA
Impreza wrx Sti type-ra Limited 555 & Impreza GT

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#66 Postitus Postitas JP » R, 07 Veebr 2014 15:14:59 +0300

Justy-d on ju läbi aegade turbodele peavalu olnud jäärajal.

Aga ega ikkagi täit pilti ei saa enne, kui võrdsed rehvid alla paned.

Ma 10 aastat ei teadnud, et subaruga on võimalik jäärajal kurvi sisse pidurdada, selgus, et Contiga täitsa võimalik.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition

keenius1
Postitusi: 20
Liitunud: L, 31 Aug 2013 23:49:58 +0300

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#67 Postitus Postitas keenius1 » R, 07 Veebr 2014 16:27:48 +0300

Meil tuleb homme kohalik lumeraja võistlus.
Siis vaatame kas vabalt hingavast on vastast turbokale. Kaustame mõlemad Conti rehve, ja mõlemal on need uued.
Siis peaks ära nägema kas, ja mis kiiruse vahed on.

reits
Postitusi: 2
Liitunud: E, 28 Sept 2015 16:34:28 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#68 Postitus Postitas reits » N, 01 Mär 2018 21:56:22 +0300

Tõstaks vana teemat.
Mis mõõdus rehve jäärajale soovitate, classic gt alla?
Mõtted continentali ja nokiani vahel.
Mina alles õpin sõitma, mis on Sinu vabandus?

Type RA
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 254
Liitunud: P, 09 Dets 2007 23:06:43 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Impreza classic jääraja jaoks

#69 Postitus Postitas Type RA » N, 01 Mär 2018 23:13:12 +0300

185/65 r15 võiks ju üsna hästi sobida.

Vasta