5. leht 5-st

Re: Impreza classic jääraja jaoks

Postitatud: N, 06 Veebr 2014 09:23:34 +0300
Postitas keenius1
Duster kirjutas:Laitses püüdsin ma n rühma ikkagi rohelise kuudiga, millel oli gaasiseadmega 2,0n/a. Radadel kasutasin alati aeglustit versioonis 123 aeglane ja siis 3 kiire, enamusel radadest 4ndani ei jõudnud. Olen ka jutuga 100% päri ja kuigi olen omanud nüüd gt'd 2 aastat, siis aeglasel rajal oleksin ka samade rehvidega (sõitsin kunagi 195/60/15 rehvidega nagu ka praegu turbokaga) ikkagi vabalthingavaga kiirem. Põhi põhjus selleks aga ei ole robustne jõud, ega ka see 140kg, vaid hoopiski täiesti rajakõlbmatud ülekanded.
Gt'del on idiootselt pikad käigud originaalis ja see tingibki enamuse boostiläägast ning kuni on boostilääg on ka alajuhitavus. Kui siia veel lisada mõni pisemgi möödalaskmine hoolduse poolepealt (mõni volla veidi kehva, küünlad, juhtmed jne), siis on asi lihtsalt kohutav. Kui boostilääg lõpeb tuleb automaatselt overkill ja overdrift, mis on efekne aga kindlalt ei ole ta kiire.
Mingi hetk kavatsen ma ikkagi oma kunagisest vabalthingavast nn mööda sõita ja seda tänu teistele ülekannetele ning parematele difrilukkudele.
Minu arvates GT on selline kompromisside auto. Ülekanded on sellepärast pikad et, tänaval kasutades kütusekulu oleks mõistlik.
Sinu unistus GT kiiemini sõita kui vabalt hingavaga saab olema päris huvitav.(saab olema suur võimlemine rooli taga)

Ja nüüd jõuamegi sinna välja et, talveks ja järajale pole vaja mingit STI-d, vaid ongi isegi parem see palju laidetud 2.0N/A.

Re: Impreza classic jääraja jaoks

Postitatud: N, 06 Veebr 2014 09:33:07 +0300
Postitas Tubaru
Dusteri masinal on 6ne sti kast, mille ülekanded palju sobilikumad rajale. Arvan, et võimatu see unistus tal küll ei ole.

Re: Impreza classic jääraja jaoks

Postitatud: N, 06 Veebr 2014 09:43:25 +0300
Postitas keenius1
Tubaru kirjutas:Dusteri masinal on 6ne sti kast, mille ülekanded palju sobilikumad rajale. Arvan, et võimatu see unistus tal küll ei ole.
Kindlasti on võimalik kiiremini sõita kui N/A.Kas see just päris mütsiga löömine on . Selleks on vaja keskmisest paremat sõidu oskust ja ümber ehitatud autot.
Muide esimesel võimalusel ostan endale ka turbo impreza. (eks siis saan veel täpsemalt teada kui kiire see auto on jäärajal)

Re: Impreza classic jääraja jaoks

Postitatud: N, 06 Veebr 2014 23:36:46 +0300
Postitas Duster
Ma ju võistlen iseendaga, st sõiduoskus ei ole niiväga määrav.

Re: Impreza classic jääraja jaoks

Postitatud: R, 07 Veebr 2014 02:34:25 +0300
Postitas rosenberg
keenius1 kirjutas:
Tubaru kirjutas:Dusteri masinal on 6ne sti kast, mille ülekanded palju sobilikumad rajale. Arvan, et võimatu see unistus tal küll ei ole.
Kindlasti on võimalik kiiremini sõita kui N/A.Kas see just päris mütsiga löömine on . Selleks on vaja keskmisest paremat sõidu oskust ja ümber ehitatud autot.
Muide esimesel võimalusel ostan endale ka turbo impreza. (eks siis saan veel täpsemalt teada kui kiire see auto on jäärajal)
Minu auto jääle iagti kohane olenematta käigust saab lasta ratta tyhja , kui mõistusega sõitta on see väga kiire auto jääl . Muidugi minu auto STI RA

Re: Impreza classic jääraja jaoks

Postitatud: R, 07 Veebr 2014 15:14:59 +0300
Postitas JP
Justy-d on ju läbi aegade turbodele peavalu olnud jäärajal.

Aga ega ikkagi täit pilti ei saa enne, kui võrdsed rehvid alla paned.

Ma 10 aastat ei teadnud, et subaruga on võimalik jäärajal kurvi sisse pidurdada, selgus, et Contiga täitsa võimalik.

Re: Impreza classic jääraja jaoks

Postitatud: R, 07 Veebr 2014 16:27:48 +0300
Postitas keenius1
Meil tuleb homme kohalik lumeraja võistlus.
Siis vaatame kas vabalt hingavast on vastast turbokale. Kaustame mõlemad Conti rehve, ja mõlemal on need uued.
Siis peaks ära nägema kas, ja mis kiiruse vahed on.

Re: Impreza classic jääraja jaoks

Postitatud: N, 01 Mär 2018 21:56:22 +0300
Postitas reits
Tõstaks vana teemat.
Mis mõõdus rehve jäärajale soovitate, classic gt alla?
Mõtted continentali ja nokiani vahel.

Re: Impreza classic jääraja jaoks

Postitatud: N, 01 Mär 2018 23:13:12 +0300
Postitas Type RA
185/65 r15 võiks ju üsna hästi sobida.