Avastasin, et keegi oli wg klapi ja acutatori vahelised voolikud mingite X aknapesuomadega asendanud ja need seisid ehku peale koos.
Vahetasin need korralike voolikute vastu ümber ja nüüd on max boost 0.5bar täpselt ja ei grammigi rohkem.
Varem tõstis boosti algul 1.2bar ja siis lasi 0.9bar peale.
Eelmised voolikud ilmselt lekkisid ühenduskohtadest ja aju rakendas boost cut-i.
Ise kahtlustan, et äkki on keegi acutatori varrast kruttinud.
Oskab veel keegi mõne hea põhjenduse asjale öelda?
Edit: Surfasin veidi netis ja lugesin, et acutatori voolikus enne kolmikühendust on originaalis takistus, milles 1mm auk.
Ilma selleta pidavatki asi ainult 0.5-0.6bar puhuma.
Boosti probleem
Boosti probleem
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
Äkki valgustad millistel?
Plaanis oli veel ehk mõni vigasena tunduv voolik välja vahetada.
Plaanis oli veel ehk mõni vigasena tunduv voolik välja vahetada.
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
Leidsingi vana vooliku seest düüsi.
Väike idee tekkis düüsi asendamisega seoses juba ka.
Ma ei saa ainult aru, miks nad ei pannud aju WG solenoidi täielikult kontrollima.
Võiks ju ilma düüsita 0.9bar hoida.
Väike idee tekkis düüsi asendamisega seoses juba ka.
Ma ei saa ainult aru, miks nad ei pannud aju WG solenoidi täielikult kontrollima.
Võiks ju ilma düüsita 0.9bar hoida.
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn