Impreza 2008 2.0 110kw 150t km hooldus
Re: Impreza 2008 2.0 110kw 150t km hooldus
Pukside kohapealt niipalu, et y-gatekooria puksid kestaksid ka vist kauem
Pakun, et nende pukside vahetus ja müügikasum on piisav, et "iizi" money stiilis nende vahetust pähe määrida, seda muidugi juhul, kui sa selle kuu ajaga mingi 100kkm maha ei sõitnud:D Stabika nii hull kulumine ei ole minuarust piisav argument, sest uued puksid on vägagi tihedad oma kronsade vahel ja probleeme tekitaks heal juhul mingi 4mm diam muutus, vaevalt, et tänaval sõitnud masin sellise kulutamisega hakkamagi saaks, ega see stabika varras alumiiniumist pole.
Pakun, et nende pukside vahetus ja müügikasum on piisav, et "iizi" money stiilis nende vahetust pähe määrida, seda muidugi juhul, kui sa selle kuu ajaga mingi 100kkm maha ei sõitnud:D Stabika nii hull kulumine ei ole minuarust piisav argument, sest uued puksid on vägagi tihedad oma kronsade vahel ja probleeme tekitaks heal juhul mingi 4mm diam muutus, vaevalt, et tänaval sõitnud masin sellise kulutamisega hakkamagi saaks, ega see stabika varras alumiiniumist pole.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Impreza 2008 2.0 110kw 150t km hooldus
Kuna ma ise täna Tartus ei olnud, ei saanud ma aru pärima minna, aga esimesel võimalusel teen seda.Duster kirjutas:Pukside kohapealt niipalu, et y-gatekooria puksid kestaksid ka vist kauem
Pakun, et nende pukside vahetus ja müügikasum on piisav, et "iizi" money stiilis nende vahetust pähe määrida, seda muidugi juhul, kui sa selle kuu ajaga mingi 100kkm maha ei sõitnud:D Stabika nii hull kulumine ei ole minuarust piisav argument, sest uued puksid on vägagi tihedad oma kronsade vahel ja probleeme tekitaks heal juhul mingi 4mm diam muutus, vaevalt, et tänaval sõitnud masin sellise kulutamisega hakkamagi saaks, ega see stabika varras alumiiniumist pole.
Selle jaoks vist ei pea väga palju praktilist teadmist omama, et aru saada, et kas siis tehti sitta tööd või on seal midagi muud mäda.
Re: Impreza 2008 2.0 110kw 150t km hooldus
Kellelgi hea hinnaga 205-225/35-40/18 rehvi pole pakkuda?
Re: Impreza 2008 2.0 110kw 150t km hooldus
Hea hinnaga sellist mõõtu ma kahtlustan ei saa ja kui on kiirelt midagi alla vaja, siis näiteks:
http://www.reifendirekt.co.ee/cgi-bin/r ... eugart=PKW
http://www.reifendirekt.co.ee/cgi-bin/r ... eugart=PKW
MY09 STi
Re: Impreza 2008 2.0 110kw 150t km hooldus
Enam probleemi pole, alla lähevad uued Barum'id 430€ eest (koos paigaldusega). Ei jõua juba ära oodata, milline auto uue veljega välja näeb.sulapekk kirjutas:Hea hinnaga sellist mõõtu ma kahtlustan ei saa ja kui on kiirelt midagi alla vaja, siis näiteks:
http://www.reifendirekt.co.ee/cgi-bin/r ... eugart=PKW
Re: Impreza 2008 2.0 110kw 150t km hooldus
Mis veljed alla lähevad ja kas nüüd plaan auto endale jätta?
Re: Impreza 2008 2.0 110kw 150t km hooldus
Need samad veljed, mis pildil.GKevin kirjutas:Mis veljed alla lähevad ja kas nüüd plaan auto endale jätta?
Esmaspäeval viin ta väikesesse veermiku remonti ka Mariinesse, siis peaks igati tihe masin olema.
Müügist niipalju, et ma ei usu, et keegi mulle ausat hinda ta eest pakub.
Ta on rohkem kasutatud, aga ma ei arva, et ta sinu autost palju vähem väärt oleks.
Samas, sinu peaaegu uus masin ei taha suht kommihinna eest ka liikuda.
Eks ma ka ikka unistan turboga masinast.
Praegu on veel lootust, et vaatamata minu sõjaväkke minekule, püsib raha sissevool, kuna õrnem pool saab ka vähe "nutisema" töö peale.
Plaan on igastahes ta Mariine alt üleval hoida.