Turbo vs NA tehnika erinevused

Impreza'ga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
wrx
Postitusi: 9
Liitunud: N, 15 Juun 2006 17:49:24 +0300

Turbo vs NA tehnika erinevused

#1 Postitus Postitas wrx » K, 21 Juun 2006 08:39:06 +0300

Tere

Ühe ideena on peas mõte, et ostaks tavalise NA mootoriga versiooni ja tõstaks sinna peale STI/WRX tehnika. Mootor, käikar, aju + juhtmestik liigub üsna mõistliku hinnaga. Küsimus nüüd ülejäänud kere kohta.
Kuidas peavad vastu difrid? On nad üldse erinevad?
Sama küsimus ka sildade kohta?
Ehk kui keegi teab mis jupid kohe lendama hakkavad siis olge kena ja andke teada.
See, et vedrustus, pidurid on teised, eriti ei huvita esialgu.

Priit

Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#2 Postitus Postitas Ar21 » K, 21 Juun 2006 08:50:03 +0300

Veovõlli otsad võivad olla teised (seal on ühe mudelivarjandi raameski erinevusi), vedrud, amordid, stabikavardad lahjemad, turbomootoril tagasillas LSD (vabalthingavatel pole). Pidurid lahjemad. STI-l on ka vedrustuse geomeetria veidi teine (kinnituspunktide asukohad).
Kere enda tugevuse kohapealt ei tea, aga kahtlustan, et STI-l on ehk kindlasti tugevdatud, kui mitte ka WRX-il. Kerepaneelidki mõned kindlasti erinevad.
Erilist mõtet minuarvates asjal ei ole, kui just ehitamine ise pole eesmärgiks omaette.

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

#3 Postitus Postitas vaska » K, 21 Juun 2006 09:59:15 +0300

Huvipärast sai ka sellist mõtet veeretatud, asjapulkade arvates on asi teostatav, aga see pidi meeletut sebimist ja molekulideks lammutamiseks nõudma. Veermikus on kinnituspunktid erineva asetusega, kerepaneelid on erinevad, aga ühenduskohad peaksid samad olema (vähemalt sellel kooslusel, mis mulle ette jäi).
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

tnx
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 338
Liitunud: R, 19 Aug 2005 14:25:57 +0300
Asukoht: tallinn

#4 Postitus Postitas tnx » K, 21 Juun 2006 11:55:59 +0300

ma arvan, et pidurid hakkavad kohe lendama. vabalthingava pisikesed pidurikettad lähevad isegi rahuliku sõidu juures masendavalt kiiresti kõveraks.

Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#5 Postitus Postitas Ar21 » K, 21 Juun 2006 14:14:08 +0300

Ka turbovarjandid ei talu odavaid esimesi pidurikettaid. Vähemalt mitte vanemad, millel need ka veidi väiksemad võrreldes praegustega.
Vähemalt esikettad peavad "ausad" olema, parem, kui mingi "racing" varjant.

Kasutaja avatar
Axxept
Rallisportlane
Postitusi: 809
Liitunud: K, 15 Sept 2004 02:47:55 +0300

#6 Postitus Postitas Axxept » K, 21 Juun 2006 16:28:36 +0300

Ar21 kirjutas:Veovõlli otsad võivad olla teised (seal on ühe mudelivarjandi raameski erinevusi), vedrud, amordid, stabikavardad lahjemad, turbomootoril tagasillas LSD (vabalthingavatel pole). Pidurid lahjemad. STI-l on ka vedrustuse geomeetria veidi teine (kinnituspunktide asukohad).
Kere enda tugevuse kohapealt ei tea, aga kahtlustan, et STI-l on ehk kindlasti tugevdatud, kui mitte ka WRX-il. Kerepaneelidki mõned kindlasti erinevad.
Erilist mõtet minuarvates asjal ei ole, kui just ehitamine ise pole eesmärgiks omaette.
+ STI-l peaks olema ka ees visko.
teemaalgatajale, mis on need "mõistlikud hinnad", näiteks nagu käikar,
palju on mõistlik hind?
Pilt Outback & STi
SirAutorent

wrx
Postitusi: 9
Liitunud: N, 15 Juun 2006 17:49:24 +0300

#7 Postitus Postitas wrx » N, 22 Juun 2006 08:53:53 +0300

Ahoi
Es-tuning rääkis, et nädal tagasi oli 280hp STI mootor, aju, käikar, juhtmestik ja muu nänn müügis 75 000 krooniga. Ma ei tea, minuarust norm hind suht.

Aga tundub, et ehitamisel jah suurt mõtet pole, liiga palju teha.
Aga tänan vastamast.

Vasta