Turbo vs NA tehnika erinevused
Turbo vs NA tehnika erinevused
Tere
Ühe ideena on peas mõte, et ostaks tavalise NA mootoriga versiooni ja tõstaks sinna peale STI/WRX tehnika. Mootor, käikar, aju + juhtmestik liigub üsna mõistliku hinnaga. Küsimus nüüd ülejäänud kere kohta.
Kuidas peavad vastu difrid? On nad üldse erinevad?
Sama küsimus ka sildade kohta?
Ehk kui keegi teab mis jupid kohe lendama hakkavad siis olge kena ja andke teada.
See, et vedrustus, pidurid on teised, eriti ei huvita esialgu.
Priit
Ühe ideena on peas mõte, et ostaks tavalise NA mootoriga versiooni ja tõstaks sinna peale STI/WRX tehnika. Mootor, käikar, aju + juhtmestik liigub üsna mõistliku hinnaga. Küsimus nüüd ülejäänud kere kohta.
Kuidas peavad vastu difrid? On nad üldse erinevad?
Sama küsimus ka sildade kohta?
Ehk kui keegi teab mis jupid kohe lendama hakkavad siis olge kena ja andke teada.
See, et vedrustus, pidurid on teised, eriti ei huvita esialgu.
Priit
Veovõlli otsad võivad olla teised (seal on ühe mudelivarjandi raameski erinevusi), vedrud, amordid, stabikavardad lahjemad, turbomootoril tagasillas LSD (vabalthingavatel pole). Pidurid lahjemad. STI-l on ka vedrustuse geomeetria veidi teine (kinnituspunktide asukohad).
Kere enda tugevuse kohapealt ei tea, aga kahtlustan, et STI-l on ehk kindlasti tugevdatud, kui mitte ka WRX-il. Kerepaneelidki mõned kindlasti erinevad.
Erilist mõtet minuarvates asjal ei ole, kui just ehitamine ise pole eesmärgiks omaette.
Kere enda tugevuse kohapealt ei tea, aga kahtlustan, et STI-l on ehk kindlasti tugevdatud, kui mitte ka WRX-il. Kerepaneelidki mõned kindlasti erinevad.
Erilist mõtet minuarvates asjal ei ole, kui just ehitamine ise pole eesmärgiks omaette.
Huvipärast sai ka sellist mõtet veeretatud, asjapulkade arvates on asi teostatav, aga see pidi meeletut sebimist ja molekulideks lammutamiseks nõudma. Veermikus on kinnituspunktid erineva asetusega, kerepaneelid on erinevad, aga ühenduskohad peaksid samad olema (vähemalt sellel kooslusel, mis mulle ette jäi).
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
+ STI-l peaks olema ka ees visko.Ar21 kirjutas:Veovõlli otsad võivad olla teised (seal on ühe mudelivarjandi raameski erinevusi), vedrud, amordid, stabikavardad lahjemad, turbomootoril tagasillas LSD (vabalthingavatel pole). Pidurid lahjemad. STI-l on ka vedrustuse geomeetria veidi teine (kinnituspunktide asukohad).
Kere enda tugevuse kohapealt ei tea, aga kahtlustan, et STI-l on ehk kindlasti tugevdatud, kui mitte ka WRX-il. Kerepaneelidki mõned kindlasti erinevad.
Erilist mõtet minuarvates asjal ei ole, kui just ehitamine ise pole eesmärgiks omaette.
teemaalgatajale, mis on need "mõistlikud hinnad", näiteks nagu käikar,
palju on mõistlik hind?