MY99 süütesüsteem
MY99 süütesüsteem
Mitu nukkvõlli asendi andurit on 160kw classic style Impreza mootoril?
Nimelt on mul ostes saati mingi süütesüsteemi kala olnud ja täna jäin selle pärast peaaegu teepeale.
Veakoodide lugemist pole mõtet soovitada, autol on tema arust kõik kõige paremas korras.
On kellegil mootor nii jupsinud, et käima läheb paugust aga nii kui gaasipedaali puudutada üritan poob kinni.
Peale käima minemist sureks ilmselt niisama ka välja.
Jupsib just külmast peast (ilmselt mingi soojuspaisumine mingil anduril).
Täna oli asi eriti hull ja peab hakkama kiiremas korras viga otsima.
Vahepeal tõmbab datalogi järgi süüte ka -2 kraadi peale, kuigi peaks ca 40 kraadi varajane olema.
Nimelt on mul ostes saati mingi süütesüsteemi kala olnud ja täna jäin selle pärast peaaegu teepeale.
Veakoodide lugemist pole mõtet soovitada, autol on tema arust kõik kõige paremas korras.
On kellegil mootor nii jupsinud, et käima läheb paugust aga nii kui gaasipedaali puudutada üritan poob kinni.
Peale käima minemist sureks ilmselt niisama ka välja.
Jupsib just külmast peast (ilmselt mingi soojuspaisumine mingil anduril).
Täna oli asi eriti hull ja peab hakkama kiiremas korras viga otsima.
Vahepeal tõmbab datalogi järgi süüte ka -2 kraadi peale, kuigi peaks ca 40 kraadi varajane olema.
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
Niipalju sain teada, et minu variandil veel ainult 1 nuka andur, uuematel juba 2.
Aga on kellegil sarnast probleemi esinenud?
Aga on kellegil sarnast probleemi esinenud?
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
Põhjus oli milles siis?
Proovisin nuka ja väntvõlli andureid natuke lollitada.
75% kindel, et viga on väntvõlli asendi anduris.
On teine isegi kinni kõdunenud ploki külge ja tuleb ilmselt rihma katted maha kiskuda selle vahetamiseks.
Proovisin nuka ja väntvõlli andureid natuke lollitada.
75% kindel, et viga on väntvõlli asendi anduris.
On teine isegi kinni kõdunenud ploki külge ja tuleb ilmselt rihma katted maha kiskuda selle vahetamiseks.
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
Sain vist oma probleemidest jagu.
Nimelt oli keegi TARKPEA kunagi aju pistikuid lahti kakkunud ja ühe pistiku poolde vinna unustanud (ime et auto üldse sõitis).
Nimelt oli keegi TARKPEA kunagi aju pistikuid lahti kakkunud ja ühe pistiku poolde vinna unustanud (ime et auto üldse sõitis).
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn