ülisuur küttekulu 2006 wrx 2,5l
ülisuur küttekulu 2006 wrx 2,5l
Tere, mureks on ülisuur küttekulu pärast 95 tankimist. Nimelt olude sunnil olin sunnitud tankima 95 muidu söidan 98 ja sain paagitäeiga 150 km tavapärasest vähem söita. Arvasin et see küttest aga hiljem uuesti 98 kasutades küttekulu jäi samaks ja hakkas paukuma läbi sumpsi ning kiirendusel umbes 2500 rmp pealt korra poogib kinni ja jönksutab paar korda ning siis hakkab korralikult kiirendama ja CO on üle normi piiride.
Vöib olla kokkusattumus mo tankimisega aga pole kindel. Käisin esinduses ja ei leitud midagi tehti ECU restart ja soovitati lambda ära vahetada. Uus lambda küljes aga ei midagi.
Ehk on keegi kokku puutund sarnase probleemiga ja oskab juhatada öiges suunas.
Ette tänades
Vöib olla kokkusattumus mo tankimisega aga pole kindel. Käisin esinduses ja ei leitud midagi tehti ECU restart ja soovitati lambda ära vahetada. Uus lambda küljes aga ei midagi.
Ehk on keegi kokku puutund sarnase probleemiga ja oskab juhatada öiges suunas.
Ette tänades
Re: ülisuur küttekulu 2006 wrx 2,5l
katalüsaator?
Re: ülisuur küttekulu 2006 wrx 2,5l
kuidas seda kontrollida saab?
Re: ülisuur küttekulu 2006 wrx 2,5l
Kas katalysaator mitte just kõrgetel pööretel takistuseks pole?
Auto on täitsa stokk?
Paukumine ja CO võiks tähendada valet kytusesegu või syydet.
Edit:õigemini paukumine tekib kytusest, mis on jäänud põlemata, põhjusi võib olla erinevaid, ylalmainitud sealhulgas.
Auto on täitsa stokk?
Paukumine ja CO võiks tähendada valet kytusesegu või syydet.
Edit:õigemini paukumine tekib kytusest, mis on jäänud põlemata, põhjusi võib olla erinevaid, ylalmainitud sealhulgas.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: ülisuur küttekulu 2006 wrx 2,5l
On paigaldatud dump valve ja pärast katte on ära vöetud keskmine sumpsi pütt. Ülejäänud on stokk.
Kas imprezal üldse saab süüdet regullida?
Aga kas mootori tuld ei peaks pölema lööma kui küttesegu vale? Küünlad sai vahetatud u 5000km tagasi ei tohiks nagu läbi olla juba. Kui vahele jätaks siis peaks ju kogu aeg sedasi olema aga jönksutab aint 2500 rpm juures just enne kui turbo järgi tuleb.
Mul juhe nii koos ja küttekulu hakkab rahakotile.
Kas imprezal üldse saab süüdet regullida?
Aga kas mootori tuld ei peaks pölema lööma kui küttesegu vale? Küünlad sai vahetatud u 5000km tagasi ei tohiks nagu läbi olla juba. Kui vahele jätaks siis peaks ju kogu aeg sedasi olema aga jönksutab aint 2500 rpm juures just enne kui turbo järgi tuleb.
Mul juhe nii koos ja küttekulu hakkab rahakotile.
Re: ülisuur küttekulu 2006 wrx 2,5l
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: ülisuur küttekulu 2006 wrx 2,5l
solenoidi puhastamine on hea mõte, segu võib ka siis valeks minna, kui turbo ei anna õiget kogust õhku peale.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: ülisuur küttekulu 2006 wrx 2,5l
Kuidas muidu turbo rõhku puhub? Vb hakkas ka kuskilt lõdvik lekkima - ei spuuli enam korralikult?
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: ülisuur küttekulu 2006 wrx 2,5l
Kui katakas on umbes, siis lähebki segu paigast ära, sest downpipe ja muud enne katti olevad väljalaskesüsteemi osad kuumenevad liigselt ja lambda ei saa enam korralikult infot, segu kõigutatakse pidevalt ning küttekulu ja minek on kehvad. Mina pakuks veel variandi, et mõni vaakumvoolik on katki, enda 2l turbokas käitus umbes nii, kui leidsin väikese auguga vooliku, tühikäigul ja väikestel koormustel töötas nagu kellavärk, keskpööretel/koormustel puterdas, paukus ja jättis vahele, gaas põhjas oli jällegi ok, kuid kui gaas oli põhja löödud ja boost veel põhjas ei olnud, siis kitkus samamoodi nagu keskmistel pööretel ja koormustel.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: ülisuur küttekulu 2006 wrx 2,5l
proovisin solenoidi puhastada ja löpuks panin uue peale aaga ikka sama
kontrollisin köik vaakum voolikud üle isegi pihustasin töötava mootoriga brake cleanerit et näha kas pöörded töusevad vöi mitte ja ei leidnud midagi. Katid käisid maas ja on puhtad seest. Küttekulu ikka sama.
kontrollisin köik vaakum voolikud üle isegi pihustasin töötava mootoriga brake cleanerit et näha kas pöörded töusevad vöi mitte ja ei leidnud midagi. Katid käisid maas ja on puhtad seest. Küttekulu ikka sama.
Re: ülisuur küttekulu 2006 wrx 2,5l
Ei mäleta et oleks olnud 2003a. blobeye-ga selliseid probleeme nagu praeguse 2006a. hawkeye-ga. tundub et mida uuemaks autod lähvad seda sitemaks ja teenitakse aint varuosa müügi pealt.
Re: ülisuur küttekulu 2006 wrx 2,5l
kas mootori tuld viskab ikka põlema?
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: ülisuur küttekulu 2006 wrx 2,5l
Oled juhtme ka sappa visanud? Valetav mootori temp. andur ajab ka näiteks kulu suuremaks.
Varuosad, Motul/Castrol õlid.
Re: ülisuur küttekulu 2006 wrx 2,5l
mootori tuli ei pöle ja ühtegi veakoodi pole see imelik ongi ja kütte kulu laes. hmm, tembi andur, homme uurin asja
Re: ülisuur küttekulu 2006 wrx 2,5l
Temp andurile lisaks, kas bensiini haisu sisse ei viska? Mõni kütusetoru/voolik võib ka lekkida (nt tagasivool vms).tarts555 kirjutas:mootori tuli ei pöle ja ühtegi veakoodi pole see imelik ongi ja kütte kulu laes. hmm, tembi andur, homme uurin asja
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.