Mis mind häirib GT impreza juures
5) Ei oma Imprezat, aga pidurid on ka Legacyl (turbo) lahjad. Pedaali võib põhja lüüa ja ABS sekkub alles suht lõpus. Õhutatud on neid seejuures küll, klotsid on Ferodod, kettad ees Zimmermann, vedelik Castrol ja midagi kuskil kinni ka ei tundu olevat. Olen mõelnud ka, et ehk peaks ka piduritorud vahetama. Võib-olla aitaks ka peasilindri upgrade? Ei tahaks küll suurte pidurite pärast 17' talverehve ostma hakata.
2) käigud pole pikad, mootor on nõrk
1) hooratas ei ole ennast küll häirinud. Kuigi tuuningu raames võiks ju vahetust kaaluda ka, tegelt...
2) käigud pole pikad, mootor on nõrk
1) hooratas ei ole ennast küll häirinud. Kuigi tuuningu raames võiks ju vahetust kaaluda ka, tegelt...
1. Ilgelt raske hooratas, paha sõita kohe. Vajab vahetust kindlasti.
hmm.. mind eriti ei häiri, kuigi jah nõksa kergem võiks olla. Tundub, et MY98-l tehti käigukasti paremaks ja käiguvahet lühemaks aga hoorattad jääti 97 omad.
2. Liiga pikad käigud, ma ei tea, võibolla pole harjunud, aga originaalkast on fast road kast. Milliseid alternatiive pakutakse?
mul on esimene selgelt liiga lühike , natuke vajutad ja juba pead vahetama
sõbral STI kuuene hakkab igapäeva kasutuses närvidele käima
3. Liiga kõrge iste, kuid muidu päris mugav
liiga kõrge??? ainuke põhjus miks ma pole enda oma uuema vastu vahetanud on just selles, et alates punnsilmast istud nagu taburetil keset salongi pea laes.
4. Roostekindlus, vaja terve auto üle värvida
sellega ei saa isegi uued kiidelda.
5. Pidurid, ei kannata eriti kriitikat. Minu autole läheb alla ette 324mm vented disk+ brembo 4 spot Focus RS calipers. Loodetavasti paraneb ka midagi
Kriitikat ikka tava mõistes kannatavad, kuna võimendus on üsna väike siis võib jääda mulje, et ei pidurda. Kuigi jah, nii võimsal autol võiksid nad olla paremad.
6. Vabalthingava efekt tõmbes, tõmbab, aga suht ühtlaselt. Samamoodi võibolla pole harjunud.
??? Mis tähendab tõmbab ühtlaselt? järelikult jõudu vähe. Mine marinesse ja kauple omale Prodrive PP, neil peaks seal üks vedelema.
Kiita võib muidugi juhitavust, mis on parim, mida proovida olen saanud.
Mulle meeldib vedrustus, linnavahel ei tapa ära ja tln-trt maanteel on ikka väga hea. Olen siin uue auto otsingul mõnda proovinud ja ikka väga harjumatu on tavalisel (st. impreza) kiirusel sõites, kui kurvis taga ots end maast lahti tõstab ja oma teed tahab minna.
mind häirib kõike rohkem tagasillast tulev undamine ja klõbin mootorist aga seda on audioga võimalik siluda...
JP@MY98 GT 5d
hmm.. mind eriti ei häiri, kuigi jah nõksa kergem võiks olla. Tundub, et MY98-l tehti käigukasti paremaks ja käiguvahet lühemaks aga hoorattad jääti 97 omad.
2. Liiga pikad käigud, ma ei tea, võibolla pole harjunud, aga originaalkast on fast road kast. Milliseid alternatiive pakutakse?
mul on esimene selgelt liiga lühike , natuke vajutad ja juba pead vahetama
sõbral STI kuuene hakkab igapäeva kasutuses närvidele käima
3. Liiga kõrge iste, kuid muidu päris mugav
liiga kõrge??? ainuke põhjus miks ma pole enda oma uuema vastu vahetanud on just selles, et alates punnsilmast istud nagu taburetil keset salongi pea laes.
4. Roostekindlus, vaja terve auto üle värvida
sellega ei saa isegi uued kiidelda.
5. Pidurid, ei kannata eriti kriitikat. Minu autole läheb alla ette 324mm vented disk+ brembo 4 spot Focus RS calipers. Loodetavasti paraneb ka midagi
Kriitikat ikka tava mõistes kannatavad, kuna võimendus on üsna väike siis võib jääda mulje, et ei pidurda. Kuigi jah, nii võimsal autol võiksid nad olla paremad.
6. Vabalthingava efekt tõmbes, tõmbab, aga suht ühtlaselt. Samamoodi võibolla pole harjunud.
??? Mis tähendab tõmbab ühtlaselt? järelikult jõudu vähe. Mine marinesse ja kauple omale Prodrive PP, neil peaks seal üks vedelema.
Kiita võib muidugi juhitavust, mis on parim, mida proovida olen saanud.
Mulle meeldib vedrustus, linnavahel ei tapa ära ja tln-trt maanteel on ikka väga hea. Olen siin uue auto otsingul mõnda proovinud ja ikka väga harjumatu on tavalisel (st. impreza) kiirusel sõites, kui kurvis taga ots end maast lahti tõstab ja oma teed tahab minna.
mind häirib kõike rohkem tagasillast tulev undamine ja klõbin mootorist aga seda on audioga võimalik siluda...
JP@MY98 GT 5d
Re: Mis mind häirib GT impreza juures
1. Ilgelt raske hooratas, paha sõita kohe. Vajab vahetust kindlasti.
Ei sega eriti.
2. Liiga pikad käigud, ma ei tea, võibolla pole harjunud, aga originaalkast on fast road kast. Milliseid alternatiive pakutakse?
Kast on just hea, vähemalt MY99 käigud mulle väga meeldivad võrreldes mõne muu autoga.
3. Liiga kõrge iste, kuid muidu päris mugav
Ei kurda
4. Roostekindlus, vaja terve auto üle värvida
Plekk on ju pea olematu. Kuskilt peab see väike kaal tulema.
5. Pidurid, ei kannata eriti kriitikat. Minu autole läheb alla ette 324mm vented disk+ brembo 4 spot Focus RS calipers. Loodetavasti paraneb ka midagi
Pidurite üle küll ei kurda. 294mm, 4 kolviga sadulad, Zimmerman kettad, Ferodo rinka klotsid. Pidama saab nagu puutaha kui vaja on.
6. Vabalthingava efekt tõmbes, tõmbab, aga suht ühtlaselt. Samamoodi võibolla pole harjunud.
Tee oma KOLLEKTOR korda! Sa pole lihtsalt sellise autoga sõitnud, millel pidamine ka on.
4wd tõmbabki suhteliselt ühtlaselt.
Ei sega eriti.
2. Liiga pikad käigud, ma ei tea, võibolla pole harjunud, aga originaalkast on fast road kast. Milliseid alternatiive pakutakse?
Kast on just hea, vähemalt MY99 käigud mulle väga meeldivad võrreldes mõne muu autoga.
3. Liiga kõrge iste, kuid muidu päris mugav
Ei kurda
4. Roostekindlus, vaja terve auto üle värvida
Plekk on ju pea olematu. Kuskilt peab see väike kaal tulema.
5. Pidurid, ei kannata eriti kriitikat. Minu autole läheb alla ette 324mm vented disk+ brembo 4 spot Focus RS calipers. Loodetavasti paraneb ka midagi
Pidurite üle küll ei kurda. 294mm, 4 kolviga sadulad, Zimmerman kettad, Ferodo rinka klotsid. Pidama saab nagu puutaha kui vaja on.
6. Vabalthingava efekt tõmbes, tõmbab, aga suht ühtlaselt. Samamoodi võibolla pole harjunud.
Tee oma KOLLEKTOR korda! Sa pole lihtsalt sellise autoga sõitnud, millel pidamine ka on.
4wd tõmbabki suhteliselt ühtlaselt.
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
Eks see kuidas tõmbab on suuresti turbos kinni. Väiksem turbo - tõmbab ühtlasemalt ja madalamalt, suurem turbo - suurem turbolag jne. Legacy turbost alates ja erineva aastakäigu Imprezadel ju kõigil erinevad turbod.
Pidurite kohapealt (Legacy 200 ja Impreza GT samad, ainult viimasel tagakettad tavalised mitte ventileeritavad nagu Legacyl).
Pidurid on jah uuemate autode tüüppiduritega võrreldes sellised justkui veidi tuimad. Pedaali peab vajutama mehiselt, kui tahad, et ka mehiselt pidurdaks. Kui seda teha, siis ei ütleks, et üldised pidurdusomadused kehvad oleks. Kui ikka täiega vajutad, siis võtavad küll. Kuigi asfaldi jaoks võiks esikettad (277mm) olla tõesti suuremad. Arvatavasti on seda vähest võimendust taodeldud spetsiaalselt, et säilitada pidurite doseeritavus, mis tugeva võimenduse ja ABS-itamisega kaotsi läheb.
Sellega seoses, kas neljakolvilised Impreza sadulad istuvad 1:1-le ?
Kas peab ka töösilindri vahetama?
Mõned arvavad, et vanal autol on pidurivoolikud juba pehmevõitu, eriti, kui pidureid on ka vastavalt kasutatud. Et, kui pidurdad, siis voolikud venivad pidurivedeliku survest jämedamaks. Ise nillin väikestviisi teraspunutises voolikuid vähemalt ette ja veelparem, kui ka taha. Kui vedelikku on korrapäraselt vahetatud ja torud ei lekki, ei tohiks nendega midagi juhtuda. Muidu mul ka Zimmermanni kettad ees ja ATE Racing Blue vedelik sees.
Pidurite kohapealt (Legacy 200 ja Impreza GT samad, ainult viimasel tagakettad tavalised mitte ventileeritavad nagu Legacyl).
Pidurid on jah uuemate autode tüüppiduritega võrreldes sellised justkui veidi tuimad. Pedaali peab vajutama mehiselt, kui tahad, et ka mehiselt pidurdaks. Kui seda teha, siis ei ütleks, et üldised pidurdusomadused kehvad oleks. Kui ikka täiega vajutad, siis võtavad küll. Kuigi asfaldi jaoks võiks esikettad (277mm) olla tõesti suuremad. Arvatavasti on seda vähest võimendust taodeldud spetsiaalselt, et säilitada pidurite doseeritavus, mis tugeva võimenduse ja ABS-itamisega kaotsi läheb.
Sellega seoses, kas neljakolvilised Impreza sadulad istuvad 1:1-le ?
Kas peab ka töösilindri vahetama?
Mõned arvavad, et vanal autol on pidurivoolikud juba pehmevõitu, eriti, kui pidureid on ka vastavalt kasutatud. Et, kui pidurdad, siis voolikud venivad pidurivedeliku survest jämedamaks. Ise nillin väikestviisi teraspunutises voolikuid vähemalt ette ja veelparem, kui ka taha. Kui vedelikku on korrapäraselt vahetatud ja torud ei lekki, ei tohiks nendega midagi juhtuda. Muidu mul ka Zimmermanni kettad ees ja ATE Racing Blue vedelik sees.
Re: Mis mind häirib GT impreza juures
MY99 Impreza sai mu teada ka paremad pidurid, enne olid väiksemad kettad ja 2 kolviga sadulad (Andruzkal ju ka MY98). Parandage kui eksin.M-Tech kirjutas: 5. Pidurid, ei kannata eriti kriitikat. Minu autole läheb alla ette 324mm vented disk+ brembo 4 spot Focus RS calipers. Loodetavasti paraneb ka midagi
Pidurite üle küll ei kurda. 294mm, 4 kolviga sadulad, Zimmerman kettad, Ferodo rinka klotsid. Pidama saab nagu puutaha kui vaja on.
Re: Mis mind häirib GT impreza juures
Mismoodi sa sellest sõidu ajal kohe aru saad?Andruzka kirjutas:1. Ilgelt raske hooratas, paha sõita kohe. Vajab vahetust kindlasti.
Sellega olen küll nõus, ise ka imestasin kui oma esimese Subaru ostsin.Andruzka kirjutas:4. Roostekindlus, vaja terve auto üle värvida
MY99 on jah teised pidurid, sellepärast ei kurdagi. Taga juba ka ventileeritavad kettad.
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
Frontaalne intercooler kõike muud samaks jättes jälle suurendab turbolag´i, kuna torud on hoopis pikemad. Aga jah, eks max. võimsust annab juurde.
Väga kergel hoorattal samuti oma head ja vead. Läheb küll pöördesse kiiremini, aga sama kiiresti lähevad ka pöörded maha ja halveneb käiguga pidurdamine, mis libedama pinna peal oluline.
Väga kergel hoorattal samuti oma head ja vead. Läheb küll pöördesse kiiremini, aga sama kiiresti lähevad ka pöörded maha ja halveneb käiguga pidurdamine, mis libedama pinna peal oluline.
Mis ta siis ütlema peaks - kui mootori pöörlemise inerts on väiksem, siis ka pidurdab käiguga kehvemini. Lihtsalt auto massi inerts on suurem, kui mootori väntvõlli pöörlemise inerts. See ongi sportsarjades piirajaks, et säiliks ka mingi käiguga pidurdamise omadused. Ei ole igalpool niimoodi, et mida kergem hooratas, seda parem. Sirgeltkiirendamise juures, kus tähtis ainult see, et hoo võimalikult kiiresti ülesse saaks ja kurvide läbimine ja pidurdamine pole olulised võib loomulikult panna maksimaalselt kerge hooratta. Pealegi ei saa 1:1-le võrrelda erinevate mootorite hoorattaid. Kui ühel on hooratas kergem, siis võibolla väntvõll ise on jälle raskem ja vastupidi.