2015 WRX STI
Re: 2015 WRX STI
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: 2015 WRX STI
Lugesin kõik läbi Aga mina tellisin endale Subaru WRX STI GT full options. Kuna tahan ikka Subarut ja Impreza oli lapsepõlve unistus Novembris tuleb ja loodan, et olen selle autoga rahul
Re: 2015 WRX STI
Ega STI ongi vinge aparaat, eriti, kui varem pole omanud.Johnnie kirjutas:Lugesin kõik läbi Aga mina tellisin endale Subaru WRX STI GT full options. Kuna tahan ikka Subarut ja Impreza oli lapsepõlve unistus Novembris tuleb ja loodan, et olen selle autoga rahul
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: 2015 WRX STI
Heh, varem oli Evo 9 ja natuke aega Impreza WRX hawkeye. Aga ikka loodan, et see STI meeldib mulleJP kirjutas:Ega STI ongi vinge aparaat, eriti, kui varem pole omanud.Johnnie kirjutas:Lugesin kõik läbi Aga mina tellisin endale Subaru WRX STI GT full options. Kuna tahan ikka Subarut ja Impreza oli lapsepõlve unistus Novembris tuleb ja loodan, et olen selle autoga rahul
Re: 2015 WRX STI
Stock Evo9 on nagu vanaema ratastool Impreza STi kõrval. Puhtalt emotsiooni poolest mida see auto pakub. Arvamus põhineb puhtalt 100% isiklikel kogemustel.Johnnie kirjutas:Heh, varem oli Evo 9 ja natuke aega Impreza WRX hawkeye. Aga ikka loodan, et see STI meeldib mulleJP kirjutas:Ega STI ongi vinge aparaat, eriti, kui varem pole omanud.Johnnie kirjutas:Lugesin kõik läbi Aga mina tellisin endale Subaru WRX STI GT full options. Kuna tahan ikka Subarut ja Impreza oli lapsepõlve unistus Novembris tuleb ja loodan, et olen selle autoga rahul
Kuigi jah, evo9 juhitavus omadustes on nii mõndagi huvitavat võrreldes STi-ga.
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.
Re: 2015 WRX STI
Evo oli päris ok auto, aga salong oli ebamugav. Ta ei olnud mulle stock. Stage 1 oli tehtud - 240 kW. Siis tuleb ainult oodata
Re: 2015 WRX STI
augusti lõpu seisuga: 7 STI-d,JP kirjutas:Ma arvan, et sa eksid. Olen nõus kihla vedama 6 packi peale, et 2014 ostetakse eestis Golf R/S3 rohkem kui STI-si.Tiit kirjutas: Kes jõuab selle auto osta, see ostab, kes ei jõua, siis põhjuse leiab ikka, et miks ei tasu osta.
Ehk enamus inimesi, kellel on STI jagu raha valivad pigem veel kallima konkureeriva 300HP 4WD auto.
Deal?
P.S Spritmonitoris on ka bensiini Subarute kütusekulu ca 2L suurem, kui ametlik. Imo on see tingitud kiirteel sõitmisest, kus keegi naljalt 90-100km/h ei sõida.
1 audi
4 golfi
septembris tuli juurde
1 s3
oktoobris
3 sti-d
Kaks kuud on veel ees, eks paistab, kuidas aasta lõpeb.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.