2015 WRX STI
Re: 2015 WRX STI
said tiiru ka teha? huvitav on see et ma evoga silberi klent tuli samasugune kiri et olete ooodatud proovisõidule
- Tarmo
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: K, 25 Sept 2013 16:57:41 +0300
- Asukoht: Tallinn-Tabasalu
- Kontakt:
Re: 2015 WRX STI
Tiirutamine algab järgmisest nädalast, eile said soovijad proovisõidule registreerida. Minu arvates on ainult suht pointless STI-ga Tallinnas proovisõitu teha - et mida siis nagu proovida on (50-70-90-110). Auto24ring oleks teine asi, kuigi siis valiksin proovisõiduks juba BRZ.swrt kirjutas:said tiiru ka teha? huvitav on see et ma evoga silberi klent tuli samasugune kiri et olete ooodatud proovisõidule
Ma arvan, et Subaru omad on Silberautosse sisse häkkinud ja Evo-meest kontaktid pihta pannud...
Legacy TD 2013
Focus RS 2018
Focus RS 2018
Re: 2015 WRX STI
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: 2015 WRX STI
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: K, 31 Dets 2008 00:04:11 +0300
- Asukoht: tallinn
Re: 2015 WRX STI
Sain täna tööl pisikese tiiru teha uue STI-ga. Väga hea tundus ja sisu meeldis mulle näiteks oluliselt rohkem,kui 2011 STI-l. Pole sellele uuel häda miskit
- airfrance1
- Guru
- Postitusi: 671
- Liitunud: K, 10 Nov 2010 21:21:21 +0300
- Kontakt:
Re: 2015 WRX STI
Sai ka ise aega parajaks tehes natuke ühte uut isendit uuritud. Sisse istudes suuri emotsioone hetkel kahjuks ei kaasnenud, ootan kui proovisõidu aparaat numbrid külge saab, seejärel oleks adekvaatsem mingit edasist hinnangut anda.
Shwax Autospa, kõik autode iluhooldus teenused! KÜSI PAKKUMIST!
Impreza WRX/STi Wagon MY06
Mitteametlik ametlik Subaruklubi fotograaf
Impreza WRX/STi Wagon MY06
Mitteametlik ametlik Subaruklubi fotograaf
Re: 2015 WRX STI
Tegin ka uuega väikese tiiru linnavahel ja korraks ka linnast väljas. Minu tagasihoidlikud tähelepanekud võrreldes 2011 a mudeliga:
Vedrustus tuntavalt jäigem, kurvis kaldumist palju vähem. Ringrajal oleks uuega ilmselt palju parem tunne..
Kompuutrid-ekraanid on täiendatud- näeb turborõhku, rataste asendeid jne
Sisu on kandilisem ja minu arvates koledam kui eelmine
Välimus samuti kuidagi selline.. ei see ega teine
Pereautona kasutatavat eelmist mudelit välja ei hakka vahetama, kui aga peaks juhtuma, et on vaja tühja koha peale uus lõbus sedaan osta, siis kindlasti tasub seda kaaluda..
Vedrustus tuntavalt jäigem, kurvis kaldumist palju vähem. Ringrajal oleks uuega ilmselt palju parem tunne..
Kompuutrid-ekraanid on täiendatud- näeb turborõhku, rataste asendeid jne
Sisu on kandilisem ja minu arvates koledam kui eelmine
Välimus samuti kuidagi selline.. ei see ega teine
Pereautona kasutatavat eelmist mudelit välja ei hakka vahetama, kui aga peaks juhtuma, et on vaja tühja koha peale uus lõbus sedaan osta, siis kindlasti tasub seda kaaluda..
Re: 2015 WRX STI
Nägin ka lives ära lõpuks. Väga õnnestunud asi minuarust.
Varuosad, Motul/Castrol õlid.
Re: 2015 WRX STI
Sai ka üks tiir tehtud.
Plussidest
Välimus on minu arust väga kena.
Sisu on ikka suur samm edasi, kannatab väga hästi võrdlust konkurentidega.
Ruumikas.
Rool on mõnusast materjalist, suuruse ja kiirusega, natuke tahab isegi harjumist suurel kiirusel.
Kere on kohe tuntavalt väga jäik (Levorgile hea algus).
Sidur väga lihtne.
Miinustest
Mootor on kuidagi igav, töötab küll väga sujuvalt ja ühtlaselt aga iseloomu pole. Kulminatsioon on puudu, nagu ka 45hp.
Rehvimüra on jätkuvalt väga suur (ok sellega lepiks ja selle vastu on ka rohtu)
Kuidas on võimalik, et armatuurist tuleb samast kohast juba väikest naginat, kust minu 7 aastat vana auto algusest saadik nagiseb? Et nagu 7a pole suudetud laialt tuntud probleemile lahendust leida?
Üks kahest, kas ma olen vanaks jäänud või on selle auto vedrustus talumatult jäigaks keeratud. Samas vana Type R-ga sõites nagu probleemi pole.
Üldiselt oleks tegemist ideaalses suuruses pereautoga, kui amorte saaks reguleerida. Tundub, et minu jaoks on Impreza aeg otsa saanud.
P.S 30km peale saime kütusekuluks 15,5
Plussidest
Välimus on minu arust väga kena.
Sisu on ikka suur samm edasi, kannatab väga hästi võrdlust konkurentidega.
Ruumikas.
Rool on mõnusast materjalist, suuruse ja kiirusega, natuke tahab isegi harjumist suurel kiirusel.
Kere on kohe tuntavalt väga jäik (Levorgile hea algus).
Sidur väga lihtne.
Miinustest
Mootor on kuidagi igav, töötab küll väga sujuvalt ja ühtlaselt aga iseloomu pole. Kulminatsioon on puudu, nagu ka 45hp.
Rehvimüra on jätkuvalt väga suur (ok sellega lepiks ja selle vastu on ka rohtu)
Kuidas on võimalik, et armatuurist tuleb samast kohast juba väikest naginat, kust minu 7 aastat vana auto algusest saadik nagiseb? Et nagu 7a pole suudetud laialt tuntud probleemile lahendust leida?
Üks kahest, kas ma olen vanaks jäänud või on selle auto vedrustus talumatult jäigaks keeratud. Samas vana Type R-ga sõites nagu probleemi pole.
Üldiselt oleks tegemist ideaalses suuruses pereautoga, kui amorte saaks reguleerida. Tundub, et minu jaoks on Impreza aeg otsa saanud.
P.S 30km peale saime kütusekuluks 15,5
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: 2015 WRX STI
Tase oleks see, kui esiistmete kronsad ka paari aastaga mädanema hakkaks. Se ju subaru kaubamärk
Varuosad, Motul/Castrol õlid.
Re: 2015 WRX STI
Mõttetu auto. Erinevalt Legacy-st ei ulatu vasak küünarnukk uksepolstrile toetuma.
See selleks. Mõnusalt jäigalt on tee küljes kinni küll. Kiiruse kogumine on sujuv, natuke isegi liiga sujuv. Ootasin natuke äkilisemat, aga pole hullu - lubatud kiirus tuleb liigagi ruttu kätte
Kas ma ostaks selle? - Ilmselt mitte, mul on töötamiseks juhtimisõigust vaja, aga sellisega seda pikalt ei jätkuks. Ilmselt esimese päevaga jõuaks platele.
See selleks. Mõnusalt jäigalt on tee küljes kinni küll. Kiiruse kogumine on sujuv, natuke isegi liiga sujuv. Ootasin natuke äkilisemat, aga pole hullu - lubatud kiirus tuleb liigagi ruttu kätte
Kas ma ostaks selle? - Ilmselt mitte, mul on töötamiseks juhtimisõigust vaja, aga sellisega seda pikalt ei jätkuks. Ilmselt esimese päevaga jõuaks platele.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: 2015 WRX STI
Mingi 50 jõudu ja sada väänet saab sinna lihtsalt juurde ainult seadistusega aga jah, vedrustust võiks tõesti sättida saada. Eks tuleb golf r400 ära oodata ja siis saab edasi vaadata.
Re: 2015 WRX STI
Eks see fänni auto ole. Praktilist väärtust annab otsida. Üks tähelepanek hääle kohta ka - kitsal tänaval teeb bokserdiisel oluliselt mahlasemat häält kui WRX STI (tehaseseades siis)
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: 2015 WRX STI
Eks STI olegi pigem fänni auto või siis raja/ralli suunitlusega. Ise muidugi olen autot ainult väljast näinud ning sõitnud pole, kuid hetkel ikkagi ei ostaks, kuna olemasolevale STI-le on liiga palju nodi juba kokku soetatud ning uuema mudelile nendest enamus ei sobi.Tiit kirjutas:Eks see fänni auto ole. Praktilist väärtust annab otsida. Üks tähelepanek hääle kohta ka - kitsal tänaval teeb bokserdiisel oluliselt mahlasemat häält kui WRX STI (tehaseseades siis)
Masin ise on piisavalt ilus, et õige fänn selle endale soetaks ning seda ka otstarbekalt kasutaks.
A Subaru is not just for Christmas, it's for life
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)