Ostuabi: Subaru Impreza Turbo '95
Ostuabi: Subaru Impreza Turbo '95
Tere
Silma jäänud selline auto: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=257230
Hooldusraamat korralikult täidetud. Sõitsin ka - tundub korralik.
Äkki keegi jagab infot üldse sellise masina kohta?
Tänud ette
Kaarel
Silma jäänud selline auto: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=257230
Hooldusraamat korralikult täidetud. Sõitsin ka - tundub korralik.
Äkki keegi jagab infot üldse sellise masina kohta?
Tänud ette
Kaarel
seesama, mis eile müüduks kuulutati ?
muidu üldiselt impreza gt kohta peaks siin juba piisavalt materjali leiduma,
konkreetse piiri tagant toodud masina kohta ei oska sulle keegi midagi täpsemalt rääkida..
ei hakka vana nutulaulu "šveitsi" ja läbisõidu kohta kordama, see väike loterii jääb iga värske masina puhul
muidu üldiselt impreza gt kohta peaks siin juba piisavalt materjali leiduma,
konkreetse piiri tagant toodud masina kohta ei oska sulle keegi midagi täpsemalt rääkida..
ei hakka vana nutulaulu "šveitsi" ja läbisõidu kohta kordama, see väike loterii jääb iga värske masina puhul
Kas tegu on siis ikkagi selle GT versiooniga? Mina sain aru, et lihtsalt Impreza Turbo, mitte GT. Aga kui aus olla, siis ega ma väga kursis ei ole Subarutega. Lihtsalt naisele meeldis ja tuleb ära osta.
Sellepärast müüdud, et müüjaga oma kokkulepped juba tehtud, kuid lõpliku tehinguni jõutud pole.
Vastavalt hooldusraamatule on 100 tkm hooldus ilusasti tehtud ja masin ise sõitnud 110 tkm. Niiet aint õlivahetus peaks ees ootama. Uurides ja puurides masinat tundub, et see läbisõit ja hooldusraamat on õige. Või sellisel juhul on väga suurt vaeva võltsimisega nähtud.
Sellepärast müüdud, et müüjaga oma kokkulepped juba tehtud, kuid lõpliku tehinguni jõutud pole.
Vastavalt hooldusraamatule on 100 tkm hooldus ilusasti tehtud ja masin ise sõitnud 110 tkm. Niiet aint õlivahetus peaks ees ootama. Uurides ja puurides masinat tundub, et see läbisõit ja hooldusraamat on õige. Või sellisel juhul on väga suurt vaeva võltsimisega nähtud.
Välismaalt toodud autode puhul on see lootus, et pole kruusarallit saanud, kuna ei ole eriti seal kruusateid (lõunapool).
Minu auto ka Sveitsist pärit ja siiani kõik rohkemal määral autohuvilised (ka teenindused) on mult küsinud, et kust ma nii korraliku eksemplari sain.
Üldjuhul on see joppamise värk.
Kasutatud autot ostes normaalne inimene vaatab auto seisukorda mitte läbisõitu ja aastaarvu.
Minu auto ka Sveitsist pärit ja siiani kõik rohkemal määral autohuvilised (ka teenindused) on mult küsinud, et kust ma nii korraliku eksemplari sain.
Üldjuhul on see joppamise värk.
Kasutatud autot ostes normaalne inimene vaatab auto seisukorda mitte läbisõitu ja aastaarvu.
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
Heh.
Ega ma oma elus esimest autot ei osta - küll aga esimest Subarut. Ei jäänud see auto sellepärast silma, et väike läbisõit, vaid huvi pakub ikkagi turbomootor ja 4wd. Siiani kõik turbokad ja 4wd-d peres Audid olnud, nüüd prooviks lisaks ka Subarut.
Kui ikkagi on tegu GT versiooniga, siis selle kohta sain ma juba otsingust ka infot. Lihtsalt märgistus ajas segadusse.
Ega ma oma elus esimest autot ei osta - küll aga esimest Subarut. Ei jäänud see auto sellepärast silma, et väike läbisõit, vaid huvi pakub ikkagi turbomootor ja 4wd. Siiani kõik turbokad ja 4wd-d peres Audid olnud, nüüd prooviks lisaks ka Subarut.
Kui ikkagi on tegu GT versiooniga, siis selle kohta sain ma juba otsingust ka infot. Lihtsalt märgistus ajas segadusse.
Ühe asja unustasin mainida, et kui tahad autot tiptop korras pidevalt hoida, siis peab rahakott suhtkoht puuga seljas olema.
Vähemalt minul on seda auto hoolduse ja pisivigade pealt näha.
Kõik originaalvaruosad on esinduses kõvasti üle hinnatud (ei saagi siiani Mariine müügi poliitikast aru).
Vähemalt minul on seda auto hoolduse ja pisivigade pealt näha.
Kõik originaalvaruosad on esinduses kõvasti üle hinnatud (ei saagi siiani Mariine müügi poliitikast aru).
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
Üks küss siiski tekkis veel. Nimelt lugedes foorumit olen aru saanud, et selline Impreza ei hiilga just heade piduritega? Ja kas see vastab ka tõele, et kui väga korralik talverehv all pole, siis kipub kurvidest otse sõitma?
Kui sellised variandid tõele vastavad, siis natukene nagu kardan sellist autot naisele osta...
PS.
Sinu auto, M-Tech, siis minu arusaamade kohaselt samast allikast pärit mis minu poolt välja valitud masin...
Loodame, et saab sama korralik eksemplar... ptui-ptui-ptui
Kui sellised variandid tõele vastavad, siis natukene nagu kardan sellist autot naisele osta...
PS.
Sinu auto, M-Tech, siis minu arusaamade kohaselt samast allikast pärit mis minu poolt välja valitud masin...
Loodame, et saab sama korralik eksemplar... ptui-ptui-ptui
Peaks olema jah algselt sama inimese toodud, lihtsalt üks omanik oli veel vahel.
Korraliku talverehviga peaks sõita normaalne olema.
Pastla rehviga tuleb külg natuke enne ette lasta ehk siis tegu on SÕITJALE mõeldud autoga.
Mõistlikult sõites ei tohiks tegelikult mingeid probleeme tekkida, pidurid on tänavasõiduks ka vanal mudelil täiesti piisavad.
Need kes piduri muret kurdavad kasutavad autot ilmselt sihtotstarbeliselt.
Korraliku talverehviga peaks sõita normaalne olema.
Pastla rehviga tuleb külg natuke enne ette lasta ehk siis tegu on SÕITJALE mõeldud autoga.
Mõistlikult sõites ei tohiks tegelikult mingeid probleeme tekkida, pidurid on tänavasõiduks ka vanal mudelil täiesti piisavad.
Need kes piduri muret kurdavad kasutavad autot ilmselt sihtotstarbeliselt.
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
Kui su naine just rallisõitja pole (ja kui oleks ilmselt sul sellist küsimust ei tekiks), siis ei saa tal mingeid probleeme olema ka libedal selle autoga. Ehk neid saab olema vähem, kui ükskõikmilline esi- või tagaveolisega. Raskete V6 mootoritega Audi Quattrotel on selline tendens hoopis selgemini tuntav. Selleks peab üüratuid kiirusi arendama, et ta kurvis alajuhitavaks läheks. Ja see pole mingi erandlik nähtus, iga suvaline esiveoline läheb samuti alajuhitavaks, kui kurviraadius, valitud kiirus ja rehvide haakuvus ei lähe omavahel kokku.
GT= Turbo
see sõltub turust, kus autot müüakse.
Mis naisele ostmisse puutub siis ilmselt sõltub see sellest, kui kaua tal load on olnud, õigemini kui palju tal libeda kogemust on. Minu praktika ütleb, et nad alahindavad auto pidamist libedal teel. Aga seda teevad enamused, kes värskelt 4wd rooli satuvad. Alajuhitavaks muutubki selle pärast, et kurvi minnakse liiga optimistlikut.
see sõltub turust, kus autot müüakse.
Mis naisele ostmisse puutub siis ilmselt sõltub see sellest, kui kaua tal load on olnud, õigemini kui palju tal libeda kogemust on. Minu praktika ütleb, et nad alahindavad auto pidamist libedal teel. Aga seda teevad enamused, kes värskelt 4wd rooli satuvad. Alajuhitavaks muutubki selle pärast, et kurvi minnakse liiga optimistlikut.