Impreza kast

Impreza'ga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
obrok
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 190
Liitunud: K, 06 Sept 2006 22:39:26 +0300
Asukoht: Tartu

Impreza kast

#1 Postitus Postitas obrok » K, 06 Sept 2006 22:42:44 +0300

tere

99a impreza 2,5l, 125kW on 2 ukseline variant ainult ühe veaga - kast on automaat.

Mis manuaal kast sellele otsa istub, kas ainult selle 2,5l manuaal või istub ka 2,0T manuaal kast otsa? Oskab keegi vastata? Mure nimelt selles et tahan osta sellist 2 ukselist varianti ja olemas võimalus saada aga automaat kastiga, et kas on võimalik sellele manuaal külge panna ja miilline siis. Kui ainult 2,5l manuaal külge läheb siis on suht kahtlane ettevõtmine sest neid liigub hirmus vähe.

Olen kuulnud ka et automaadil ja manualil on 4wd skeemid erinevad, vastab see tõele?

Andke nõu.

Tänud

KungLao
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 398
Liitunud: N, 20 Juul 2006 19:33:54 +0300

#2 Postitus Postitas KungLao » N, 07 Sept 2006 00:44:37 +0300

kui võimalus on osta siis osta juba kohe manual.
http://www.autoplius.lt/pirkejams/skelb ... &id=903526

muide samas kohas liigub ka manual kaste, ka 2.5 omasid

Holmes
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 316
Liitunud: N, 16 Sept 2004 21:25:15 +0300

#3 Postitus Postitas Holmes » N, 07 Sept 2006 09:31:01 +0300

Eestis registrisse saada seda paras jama - see 2,5 125kW impreza toodetud USA turule. Või oled juba asja uurinud, et on võimalik?

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

#4 Postitus Postitas vaska » N, 07 Sept 2006 09:35:59 +0300

Holmes kirjutas:Eestis registrisse saada seda paras jama - see 2,5 125kW impreza toodetud USA turule. Või oled juba asja uurinud, et on võimalik?
Kas see enne 97 aastat toodetud masinatele ei rakendunud vist?
Seega oleks võimalik aastatega mängida...
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

tnx
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 338
Liitunud: R, 19 Aug 2005 14:25:57 +0300
Asukoht: tallinn

#5 Postitus Postitas tnx » N, 07 Sept 2006 10:57:41 +0300

Automaadil ja manuaalil on erinevad 4WD skeemid tõesti, aga see erinevus on kastiga ühe korpuse sees. Olulisem on hoopis tagumise reduktori erinev ülekandearv, samuti IIRC olid manuaalil ja automaadil erinevad esimesed poolteljed. Kuna automaatkast on elektroonilise juhtimisega, aga manuaal mitte, siis võib ka aju(de) sobitamisega probleeme olla.
Igal juhul soovitaks netis tuhlata, kas keegi on sellist tööd teinud (ükskõik, millise mootoriga Subarul) ja piisavalt põhjaliku kirjelduse üles pannud.

swrt
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 366
Liitunud: N, 24 Nov 2005 14:36:22 +0300

#6 Postitus Postitas swrt » N, 07 Sept 2006 11:18:46 +0300

huvitav kas see mootor edasi ka astub
Subaru Impreza 2.5RS (coupe) awd - H4 2.5L DOHC (165 hp) 4A + ABS
0 - 60 Time 8.15s
(seconds) 1/4 Mile Time 16.48
1/4 Mile Speed mph 83.8

Kasutaja avatar
b_mon
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 326
Liitunud: E, 16 Mai 2005 15:48:34 +0300

#7 Postitus Postitas b_mon » N, 07 Sept 2006 11:32:07 +0300

no mis sa vabalthingavast tahad

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

#8 Postitus Postitas vaska » N, 07 Sept 2006 11:46:14 +0300

tnx kirjutas:Automaadil ja manuaalil on erinevad 4WD skeemid tõesti, aga see erinevus on kastiga ühe korpuse sees.
Õige, sellest on ka pikalt jahutud.
tnx kirjutas: Olulisem on hoopis tagumise reduktori erinev ülekandearv, samuti IIRC olid manuaalil ja automaadil erinevad esimesed poolteljed.
Ei oska arvata poolasside kohta, tagumise difri ülekande arv on tõepoolest erinev, kas 3.90 või 4.10. Vahe võib sama olla mis vabalthingaval või turbol, kindlasti on ka erinevused sama mudeli väljalaskeaastate lõikes.
tnx kirjutas:Kuna automaatkast on elektroonilise juhtimisega, aga manuaal mitte, siis võib ka aju(de) sobitamisega probleeme olla.
Auto aju vist ei ole kuidagi seotud atm kasti ajuga. Vähemalt 1gen masinal sai vaadatud 2.0 ja 2.2 ajusid, täpselt 1:1 sobisid, atm masinal oli lisaks siis atm aju, manuaalil seda polnud. Vahe on juhtmestikus ja andurites.
tnx kirjutas:Igal juhul soovitaks netis tuhlata, kas keegi on sellist tööd teinud (ükskõik, millise mootoriga Subarul) ja piisavalt põhjaliku kirjelduse üles pannud.
Linkide teema esimeses postituses on piisavalt foorumitele linke, kus iseehitajad seda ka teinud on. Ehedaks näiteks on http://www.surrealmirage.com/subaru/swap
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

obrok
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 190
Liitunud: K, 06 Sept 2006 22:39:26 +0300
Asukoht: Tartu

#9 Postitus Postitas obrok » N, 07 Sept 2006 16:53:12 +0300

Asi tegelt selline, et mulle väga meeldib see 2 ukseline variant, ja tulevikus oleks tahtmien osta avariiline uuem WRX/STI ja tolle tehnika sellele kaheukselisele ümber tõsta.
Või tundub selline plaan utoopiline?
Neid kaheukselisi euroopa turule ju ei tehtud (minu teada), ainult jaapan ja usa. parandaga ja rõõmustage mind kui ma valesti olen aru saanud.

Mul on 5 ukseline juba kord olnud. Nüüd on käes jälle autovahetamise aeg ja sihiks on võetud impreza aga tahaks hirmsasti kaheukselist. Muidugi kui see idee WRX/STI tehnika ümber tõstmine kõige geniaalsemate killast ei ole, siis peab muidugi 4 ukselisega rahulduma.

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

#10 Postitus Postitas vaska » N, 07 Sept 2006 17:10:55 +0300

obrok kirjutas:Neid kaheukselisi euroopa turule ju ei tehtud (minu teada), ainult jaapan ja usa. parandaga ja rõõmustage mind kui ma valesti olen aru saanud.
Ka UK ja euroopa on saanud tähisega 22B kupeesid ... neid tehti märgatavalt vähem ja hind oli krõbedam, seega neid tänaval väga ei näe. Kui ümber tegema hakata siis eeldab see mõningaid teadmisi ja sigasuures koguses tahet. Nagu sublegi ja m-techi pealt näha, siis saab kõike teha kui huvi on.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

obrok
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 190
Liitunud: K, 06 Sept 2006 22:39:26 +0300
Asukoht: Tartu

#11 Postitus Postitas obrok » N, 07 Sept 2006 17:50:01 +0300

Et euroopasse tehti neid ka siis. Nende hinnad võivad siis ikka väga väga krõbedad ikka olla. Ma pole turbo kupeed müügilgi näinud, mobile.de-s. Rääkimata siis eestis.
No päris m-techi mõõtu ma nüüd küll välja ei anna, a kui sa ütled et ikka siga suurt tahet vaja on siis nagu tekib väike kõhklus. Seda ma saan aru et kõik kasti ja reduktori ja mootori kinnitused uued tulevad, et ülekandevõllid ei istu ilma kaasa aitamiseta külge jne. sellega ma olen juba arvestanud.
Aga kui kupeed tahta ja euroopas ainult usa variante müügil kohtab siis ega suur muud vist üle jää.

Või on veel ettepanekuid kuidas saada turbo mootoriga kupee?

swrt
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 366
Liitunud: N, 24 Nov 2005 14:36:22 +0300

#12 Postitus Postitas swrt » N, 07 Sept 2006 17:52:12 +0300

1998 aastal ehitati impreza 22-B STi ainult inglismaale,tehti neid 400 tükki ja hinnad on kuskil 60000 euri kanti

Kasutaja avatar
vallo
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 159
Liitunud: R, 04 Mär 2005 12:14:31 +0300
Asukoht: Tallinn/Kiili vald

#13 Postitus Postitas vallo » N, 07 Sept 2006 19:56:46 +0300

Mina olen mariine ees küll ühte valget kaheukselist turbo imprezat näinud.
Seda küll aastal 99.

Holmes
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 316
Liitunud: N, 16 Sept 2004 21:25:15 +0300

#14 Postitus Postitas Holmes » N, 07 Sept 2006 20:03:41 +0300

Jah Mariines oli tõesti mõni aasta tagasi see valge kupee STi müügis. Kuid kui ma eksi, siis ka see oli algupäraselt maaletuues parempoolse rooliga. Sinna pandi kah ümberehitamise käigus küllalt korralikult raha sisse. Meilt rändas see auto minuteada põhjanaabrite juurde.
Muidu oli päris edev teine :D Muidugi hind oli kah küllalt vastav :twisted:

Holmes
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 316
Liitunud: N, 16 Sept 2004 21:25:15 +0300

#15 Postitus Postitas Holmes » N, 07 Sept 2006 20:04:58 +0300

Ja üks variant veel - küsi äkki Markko tahab oma kupeest loobuda :D

Vasta