Impreza kast
Impreza kast
tere
99a impreza 2,5l, 125kW on 2 ukseline variant ainult ühe veaga - kast on automaat.
Mis manuaal kast sellele otsa istub, kas ainult selle 2,5l manuaal või istub ka 2,0T manuaal kast otsa? Oskab keegi vastata? Mure nimelt selles et tahan osta sellist 2 ukselist varianti ja olemas võimalus saada aga automaat kastiga, et kas on võimalik sellele manuaal külge panna ja miilline siis. Kui ainult 2,5l manuaal külge läheb siis on suht kahtlane ettevõtmine sest neid liigub hirmus vähe.
Olen kuulnud ka et automaadil ja manualil on 4wd skeemid erinevad, vastab see tõele?
Andke nõu.
Tänud
99a impreza 2,5l, 125kW on 2 ukseline variant ainult ühe veaga - kast on automaat.
Mis manuaal kast sellele otsa istub, kas ainult selle 2,5l manuaal või istub ka 2,0T manuaal kast otsa? Oskab keegi vastata? Mure nimelt selles et tahan osta sellist 2 ukselist varianti ja olemas võimalus saada aga automaat kastiga, et kas on võimalik sellele manuaal külge panna ja miilline siis. Kui ainult 2,5l manuaal külge läheb siis on suht kahtlane ettevõtmine sest neid liigub hirmus vähe.
Olen kuulnud ka et automaadil ja manualil on 4wd skeemid erinevad, vastab see tõele?
Andke nõu.
Tänud
kui võimalus on osta siis osta juba kohe manual.
http://www.autoplius.lt/pirkejams/skelb ... &id=903526
muide samas kohas liigub ka manual kaste, ka 2.5 omasid
http://www.autoplius.lt/pirkejams/skelb ... &id=903526
muide samas kohas liigub ka manual kaste, ka 2.5 omasid
Automaadil ja manuaalil on erinevad 4WD skeemid tõesti, aga see erinevus on kastiga ühe korpuse sees. Olulisem on hoopis tagumise reduktori erinev ülekandearv, samuti IIRC olid manuaalil ja automaadil erinevad esimesed poolteljed. Kuna automaatkast on elektroonilise juhtimisega, aga manuaal mitte, siis võib ka aju(de) sobitamisega probleeme olla.
Igal juhul soovitaks netis tuhlata, kas keegi on sellist tööd teinud (ükskõik, millise mootoriga Subarul) ja piisavalt põhjaliku kirjelduse üles pannud.
Igal juhul soovitaks netis tuhlata, kas keegi on sellist tööd teinud (ükskõik, millise mootoriga Subarul) ja piisavalt põhjaliku kirjelduse üles pannud.
Õige, sellest on ka pikalt jahutud.tnx kirjutas:Automaadil ja manuaalil on erinevad 4WD skeemid tõesti, aga see erinevus on kastiga ühe korpuse sees.
Ei oska arvata poolasside kohta, tagumise difri ülekande arv on tõepoolest erinev, kas 3.90 või 4.10. Vahe võib sama olla mis vabalthingaval või turbol, kindlasti on ka erinevused sama mudeli väljalaskeaastate lõikes.tnx kirjutas: Olulisem on hoopis tagumise reduktori erinev ülekandearv, samuti IIRC olid manuaalil ja automaadil erinevad esimesed poolteljed.
Auto aju vist ei ole kuidagi seotud atm kasti ajuga. Vähemalt 1gen masinal sai vaadatud 2.0 ja 2.2 ajusid, täpselt 1:1 sobisid, atm masinal oli lisaks siis atm aju, manuaalil seda polnud. Vahe on juhtmestikus ja andurites.tnx kirjutas:Kuna automaatkast on elektroonilise juhtimisega, aga manuaal mitte, siis võib ka aju(de) sobitamisega probleeme olla.
Linkide teema esimeses postituses on piisavalt foorumitele linke, kus iseehitajad seda ka teinud on. Ehedaks näiteks on http://www.surrealmirage.com/subaru/swaptnx kirjutas:Igal juhul soovitaks netis tuhlata, kas keegi on sellist tööd teinud (ükskõik, millise mootoriga Subarul) ja piisavalt põhjaliku kirjelduse üles pannud.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Asi tegelt selline, et mulle väga meeldib see 2 ukseline variant, ja tulevikus oleks tahtmien osta avariiline uuem WRX/STI ja tolle tehnika sellele kaheukselisele ümber tõsta.
Või tundub selline plaan utoopiline?
Neid kaheukselisi euroopa turule ju ei tehtud (minu teada), ainult jaapan ja usa. parandaga ja rõõmustage mind kui ma valesti olen aru saanud.
Mul on 5 ukseline juba kord olnud. Nüüd on käes jälle autovahetamise aeg ja sihiks on võetud impreza aga tahaks hirmsasti kaheukselist. Muidugi kui see idee WRX/STI tehnika ümber tõstmine kõige geniaalsemate killast ei ole, siis peab muidugi 4 ukselisega rahulduma.
Või tundub selline plaan utoopiline?
Neid kaheukselisi euroopa turule ju ei tehtud (minu teada), ainult jaapan ja usa. parandaga ja rõõmustage mind kui ma valesti olen aru saanud.
Mul on 5 ukseline juba kord olnud. Nüüd on käes jälle autovahetamise aeg ja sihiks on võetud impreza aga tahaks hirmsasti kaheukselist. Muidugi kui see idee WRX/STI tehnika ümber tõstmine kõige geniaalsemate killast ei ole, siis peab muidugi 4 ukselisega rahulduma.
Ka UK ja euroopa on saanud tähisega 22B kupeesid ... neid tehti märgatavalt vähem ja hind oli krõbedam, seega neid tänaval väga ei näe. Kui ümber tegema hakata siis eeldab see mõningaid teadmisi ja sigasuures koguses tahet. Nagu sublegi ja m-techi pealt näha, siis saab kõike teha kui huvi on.obrok kirjutas:Neid kaheukselisi euroopa turule ju ei tehtud (minu teada), ainult jaapan ja usa. parandaga ja rõõmustage mind kui ma valesti olen aru saanud.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Et euroopasse tehti neid ka siis. Nende hinnad võivad siis ikka väga väga krõbedad ikka olla. Ma pole turbo kupeed müügilgi näinud, mobile.de-s. Rääkimata siis eestis.
No päris m-techi mõõtu ma nüüd küll välja ei anna, a kui sa ütled et ikka siga suurt tahet vaja on siis nagu tekib väike kõhklus. Seda ma saan aru et kõik kasti ja reduktori ja mootori kinnitused uued tulevad, et ülekandevõllid ei istu ilma kaasa aitamiseta külge jne. sellega ma olen juba arvestanud.
Aga kui kupeed tahta ja euroopas ainult usa variante müügil kohtab siis ega suur muud vist üle jää.
Või on veel ettepanekuid kuidas saada turbo mootoriga kupee?
No päris m-techi mõõtu ma nüüd küll välja ei anna, a kui sa ütled et ikka siga suurt tahet vaja on siis nagu tekib väike kõhklus. Seda ma saan aru et kõik kasti ja reduktori ja mootori kinnitused uued tulevad, et ülekandevõllid ei istu ilma kaasa aitamiseta külge jne. sellega ma olen juba arvestanud.
Aga kui kupeed tahta ja euroopas ainult usa variante müügil kohtab siis ega suur muud vist üle jää.
Või on veel ettepanekuid kuidas saada turbo mootoriga kupee?
Jah Mariines oli tõesti mõni aasta tagasi see valge kupee STi müügis. Kuid kui ma eksi, siis ka see oli algupäraselt maaletuues parempoolse rooliga. Sinna pandi kah ümberehitamise käigus küllalt korralikult raha sisse. Meilt rändas see auto minuteada põhjanaabrite juurde.
Muidu oli päris edev teine Muidugi hind oli kah küllalt vastav
Muidu oli päris edev teine Muidugi hind oli kah küllalt vastav