MY99 sidur
MY99 sidur
Oskab keegi öelda, 99a mudeli (160kw) siduri andmed (korvi ja ketta läbimõõt)?
Kuni 99a (155kw) peaks olema väiksema siduriga.
Kas punnsilmal (160kw) on täpselt sama sidur?
Mingitel Subarutel veel sama mõõduga sidur?
Ketta mõõt peaks olema 230mm aga kindel pole.
Usa saidid väidavad, et 91-94a legacyl ka smaa mõõduga sidur.
Oskab keegi seda kinnitada?
Kuni 99a (155kw) peaks olema väiksema siduriga.
Kas punnsilmal (160kw) on täpselt sama sidur?
Mingitel Subarutel veel sama mõõduga sidur?
Ketta mõõt peaks olema 230mm aga kindel pole.
Usa saidid väidavad, et 91-94a legacyl ka smaa mõõduga sidur.
Oskab keegi seda kinnitada?
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
Ise siis niipalju vahepeal targemaks saanud, et sidur on 230mm.
Sama sidur sobib ka 2000-2002 160kw punnsilm Imprezzale ja
1998-2002 Turbo Foresterile (125kw?).
Sama sidur sobib ka 2000-2002 160kw punnsilm Imprezzale ja
1998-2002 Turbo Foresterile (125kw?).
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
230mm sidur legacyle ei istu ju.
Vähemalt Sachs-i kataloog rohkem valikuid kettale/korvile kui mu eelmises postis kirjutatud ei pakkunud.
Vähemalt Sachs-i kataloog rohkem valikuid kettale/korvile kui mu eelmises postis kirjutatud ei pakkunud.
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
Ma pole küll kindel, aga mingitest kataloogidest on silma jäänud, et osadel tootjatel on ka ketta või muu mõõtudes vahe sees ühele ja samale autole või mõõdavad erinevatest kohtadest siduri läbimõõtu.
Legacy turbol on orginaalis 225 mm läbimõõduga sidur, aga mõni koht annab ketta läbimõõduks ka 230 mm.
Kusagilt kataloogist on ka ilusti näha, mis aastast sidur muutus. Uuematel on korv ja ketas hoopis teise hinnaga (peaaegu poole kallimad). Ei mäleta kas ka mõõtudes oli vahet.
Legacy turbol on orginaalis 225 mm läbimõõduga sidur, aga mõni koht annab ketta läbimõõduks ka 230 mm.
Kusagilt kataloogist on ka ilusti näha, mis aastast sidur muutus. Uuematel on korv ja ketas hoopis teise hinnaga (peaaegu poole kallimad). Ei mäleta kas ka mõõtudes oli vahet.
Hakkab ka ennast see teema varsti lähemalt huvitama. Äkki keegi teab pakkuda kust võiks hankida mõne kobedama performance korvi normaalse hinnaga Legacy turbole või Impreza GT-le (225 mm.) Väidetavalt läheb ka Mitsu EVO 6 orginaalkorv, mis teatavasti palju rohkem momenti kannatab, aga kas ka üks-ühele ja orginaalketta-survelaagriga, seda ei tea. Äkki keegi teab palju selle hind on ?
Mina üritan endale see nädal CenterForce DualFriction sidurikomplekti ära tellida.
Ilmselt ma Spec-i komplektile paremat hinda ei saa.
CenterForce lubab kannatada 500NM, sellega saab suurema pinu kaste juba laiali lasta
Ilmselt ma Spec-i komplektile paremat hinda ei saa.
CenterForce lubab kannatada 500NM, sellega saab suurema pinu kaste juba laiali lasta
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn