müügis impreza modifikatsiooni spets.
Kõlakate järgi ei pidanud see auto mitte 217kw vääriliselt liikuma ja kere pidi ka olema nagu RALLY autodel ikka.
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
Leidsin, et ca aasta tagasi on (vist) sama auto auto24 foorumis teemaks olnud:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/ ... /tid=52257
Sel ajal on kuulutuses küll 200 kkm läbisõit olnud, mitte 143 nagu praegu
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/ ... /tid=52257
Sel ajal on kuulutuses küll 200 kkm läbisõit olnud, mitte 143 nagu praegu
Lubatud vesi-õhk IC mina seal kapoti all küll kusagil ei näe. Ja üldse jätab veidi hooldamata mulje kapoti alt. Osta teise või teab mitmenda omanikuna turbomootoriga autot, millel kapotialla pandud lihtsalt toru otsa koonusfilter, pole ka päris minu lemmikteema. Selliselt pandud filter tõstab sissemineva õhu ja küttesegu temperatuuri oma 20-30-40 kraadi kõrgemaks, kui seda vaja on. Ei ole mitte naljapärast orginaalseades õhu sissevõttu ots kas ees kapotiservajuures või esitiiva seest. Minu arust on see üldse orginaal IC. Selliste KW-de juures ja sellises seades ei pea see mootor küll valule pikalt vastu. Kui teha sellised KW peaks mõtlema ka sellele rohkem, kuidas neid pikema aja vältel säilitada selles mootoris. See auto küll ei jäta sellist muljet.