HUVITAV AGA LIIGUB
Mis see normaalne hind siis oleks? See peaks ju closed-deck plokk ka olema...Subleg kirjutas:See on väga kallis hind sellise mootori eestAr21 kirjutas:ES-tuning müüd kõige vanemat jaapani siseturu Subaru 2,0T 27 000 kr.-ga. Läbisõit oli vist 60 000 km. ja see on vesi-õhk IC-ga.
Ka mingi garantii on vist.
u 16 K eest saab nt siit täiskomplektse mootori. Transa tuleb muidugi juurde mille minimaalset hinda ma ei tea, aga vast õnnestub midagi suht mõistlikuse piires sebida.
Kohalikes romulates küsiti '94 Impreza mootori eest 15 K mõnda aega tagasi. Aga tihtipeale pole tervet mootorit vajagi vaid ainult plokki mille saab veelgi odavamalt.
Kohalikes romulates küsiti '94 Impreza mootori eest 15 K mõnda aega tagasi. Aga tihtipeale pole tervet mootorit vajagi vaid ainult plokki mille saab veelgi odavamalt.
Subaru Legacy turbo
Hind on seal muidugi hea, aga kas e-bays pole tihti tegemist oksjoniga.
Kuulutuses on ka öeldud, et postiga saadetakse ainult UK piires.
Ja vaevalt, et saatmise organiseerimine Eestisse ja üldse selle mootori ostmine sealt tulevad kokku alla 10 tuh. meie raha, mootorihinnale lisaks.
Nii, et enam - vähem sama hind. Või kuidas ?
Kuulutuses on ka öeldud, et postiga saadetakse ainult UK piires.
Ja vaevalt, et saatmise organiseerimine Eestisse ja üldse selle mootori ostmine sealt tulevad kokku alla 10 tuh. meie raha, mootorihinnale lisaks.
Nii, et enam - vähem sama hind. Või kuidas ?
Aga jah, räägivad seal ka 30 000 miilist s.o 48 000 km ja ka mingist garantiist - 3 kuud või midagi sellist.
Huvitav, mis põhjusel nad neid mootorieod niimoodi üldse vahetavad ja müüvad. Panevad endale veel parema ja kangema peale ? Või mingite kerepaukudega autode pealt ?
Kui sul transakulud selguvad anna teistele ka teda, huvitab ennastki, et palju see transa sealt siis tuleks ?
Kas sul oli varjant, et saatmine oli ka mujale kui ainult UK-sse ?
Huvitav, mis põhjusel nad neid mootorieod niimoodi üldse vahetavad ja müüvad. Panevad endale veel parema ja kangema peale ? Või mingite kerepaukudega autode pealt ?
Kui sul transakulud selguvad anna teistele ka teda, huvitab ennastki, et palju see transa sealt siis tuleks ?
Kas sul oli varjant, et saatmine oli ka mujale kui ainult UK-sse ?
Eks nad Jaapanist neid rongi alla jäänud isendeid sisse tarivad, ju siis saavad hea hinnaga kätte.
Mujale saatmine on kokkuleppe küsimus, osad kodanikud on lihtsalt liiga laisad uurimaks transa hindasid mujale. Aga minul oli jah postage worldwide niiet selles suhtes lihtsam. Aga eks ma annan teada, kui asi konkreetsem.
Mujale saatmine on kokkuleppe küsimus, osad kodanikud on lihtsalt liiga laisad uurimaks transa hindasid mujale. Aga minul oli jah postage worldwide niiet selles suhtes lihtsam. Aga eks ma annan teada, kui asi konkreetsem.
Subaru Legacy turbo
Väike vaheküsimus: mida see vahetus RA kasti vastu paremaks teeb?leg200 kirjutas:See on seal "osta kohe" hind, ei mingit oksjonit. Transa osas ei tea, aga varsti olen targem - broneerisin omale '99 Impreza Type RA kasti koos tagadifri ja poolassidega (4.444 peaülekanne), täna peaks transa hind selguma.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Kõik R (kupee) ja RA'd (sedaan) on Jaapani siseturu mudelid, pmtl võrreldavad praeguse Spec C'ga. Nt MY99 Type RA on tava mudelist kergem (väidetavalt u 60 kg), tuleb tehasest ilma ABS, kondi jm jurata ja kõikidel neil on kastid tihedamate ülekannetega ja aeglasema peaülekandega (4.444) kui EU versioonid. RA = "race altered" ehk siis baasautod rallika ehitamiseks.
Neist omakorda on veel ka STI versioonid + sekka mõned erimudelid ehk kokkuvõttes üsna segane värk
Üsna hea ülevaate saab SIIT
Neist omakorda on veel ka STI versioonid + sekka mõned erimudelid ehk kokkuvõttes üsna segane värk
Üsna hea ülevaate saab SIIT
Subaru Legacy turbo
Vastuseks uskumatutule TOOMASELE olen liikunud selle mootoriga juba mitmendat kuud veel ei ole laiali läinud.Kui keegi tunneb huvi kuis liigub ja mis selleks teha tuleb ,nii lihtsalt ,kui algul sai kirjeldatud see asi ka ei käi. ISE olen ka päris mitu aastat muttrivillu olnud muidugi mitte MARIINES siis minu tel .55 639 669
täielik vedamine