Duster kirjutas:Sportlikku ja kirvest rehvi, millel oleks mega omadused suvel ning lumes, ei ole tänini veel toodetud. See arutlus on täiesti mõtetu mu meelest. Osta mingid suvalised keskklassi rehvid, millel m+s märgis peal ja kõik peaks olema happy. Rinkale vast minekuplaani pole, lumega ammugi mitte ning valida tuleks mingi muu parameetri kui sportlik järgi.
Pole ju keeruline hoomata, et see olematu mustriga "tänavaslikk" tähendab seda, et kui ükshetk lumi maha peaks tulema, siis võib osutuda isegi rehvivahetusse sõitmine omaette ülesandeks.
Kuidas see olematu mustriga "tänavaslikk" töötab näiteks +5 ja paduvihm/mõne miinuskraadi juures/esimese lumega tavaliselt kaasnev jäide? Ilmselgelt pole see antud rehvi loomulik töökeskkond. Meenutagem eelmist "talve", mina sõitsin igastahes detsembri alguses veel suverehviga. Hea rehv kannatab ilusti ära need esimesed sadamised ja sulamised, pole põhjust kohe naela alla laksama hakata.
Üks võõrkeelne ütlus on selline: "Read the f*ck*ng correspondence."
Ilmselgelt on esimeses postituses välja toodud rehvide puhul tegemist siiski tavalise tänavarehviga, milledel võiksid olla keskmisest paremad sõiduomadused tavatingimustes. Esialgne nimekiri sisaldab ju antud kriteeriumitele vastavat nimekirja?
Teema esimene leht on kuld, täpselt seda, mida teada tahtsin (isiklikku arvamust ja informatiivset juttu), aga teisel lehel hakkab jahu sekka tulema juba. Keskmise Subarumehe tähelepanuvõime saab otsa?