teab keegi siduritest midagi räääkida

Impreza'ga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
swrt
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 366
Liitunud: N, 24 Nov 2005 14:36:22 +0300

teab keegi siduritest midagi räääkida

#1 Postitus Postitas swrt » N, 02 Nov 2006 15:54:28 +0300

mis firma,vastu pidavus jne stile

Kasutaja avatar
leg200
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 261
Liitunud: L, 11 Sept 2004 01:18:34 +0300
Asukoht: Keila

Re: teab keegi siduritest midagi räääkida

#2 Postitus Postitas leg200 » N, 02 Nov 2006 23:45:42 +0300

STI'le? Mis STI enda siduril viga on? Kuni 350 hj/450 NM peaks päris hea olema.
Subaru Legacy turbo

swrt
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 366
Liitunud: N, 24 Nov 2005 14:36:22 +0300

#3 Postitus Postitas swrt » R, 03 Nov 2006 00:17:52 +0300

asi selles et mariine hinnad ei sobi mulle

Kasutaja avatar
M-Tech
Guru
Postitusi: 704
Liitunud: R, 30 Dets 2005 21:46:53 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

#4 Postitus Postitas M-Tech » R, 03 Nov 2006 01:06:40 +0300

Endale soetasin just CenterForce Dual Friction siduri.
Kannatab 500NM ilusti (nii väidab tootja).
Hind jääb sinna 12,5k kanti terve komplekt (ka laager ja paigaldustarvik).
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn

swrt
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 366
Liitunud: N, 24 Nov 2005 14:36:22 +0300

#5 Postitus Postitas swrt » R, 03 Nov 2006 08:43:59 +0300

kas see mingi plaat lukk sidur või topelt plaadiga ja kuidas kohalt minek on kas tõmbleb ka. kus sellist müüakse

Kasutaja avatar
leg200
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 261
Liitunud: L, 11 Sept 2004 01:18:34 +0300
Asukoht: Keila

#6 Postitus Postitas leg200 » R, 03 Nov 2006 09:26:55 +0300

Mitte originaal kangemad komplektid hakkavad umbes 8 K
Endale ma võtsin sellise

ja sama tootja vähe kangem variant see

Uuemal STI'l on ketas vist 240 mm ja hinnad veel kallimad.
Subaru Legacy turbo

swrt
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 366
Liitunud: N, 24 Nov 2005 14:36:22 +0300

#7 Postitus Postitas swrt » R, 03 Nov 2006 10:02:30 +0300

originaal STI komplekt esinduses maksab 7.5 kilo.jah stil 240 mm aga kuidas vastu on pidanud need performance sidurid.lähevad kergelt kärssama,kuluvad kiiresti ära?
Viimati muutis swrt, R, 03 Nov 2006 10:57:07 +0300, muudetud 1 kord kokku.

Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#8 Postitus Postitas Ar21 » R, 03 Nov 2006 10:15:40 +0300

See Leg 200 poolt pakutu on küll normaalse hinnaga - 4500 kr umbes tuleb ?
Palju pöördemomenti see odavam kannatab ?
Palju saatmine maksab ?
Ise olen ka uurinud ja odavamalt kui 6000 pole komplekti kohanud ja osadel pole ka veel survelaagrit komplektis.

Kui pöördemomenti kannatab rohkem, kui mootoril maksimumis, siis ka kulub kindlasti aeglasemalt ja ka kärssama läheb raskemini, kui orginaal.
Orginaali ära kärssatada pole küll erilist probleemi.

Kasutaja avatar
leg200
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 261
Liitunud: L, 11 Sept 2004 01:18:34 +0300
Asukoht: Keila

#9 Postitus Postitas leg200 » R, 03 Nov 2006 10:17:00 +0300

Mul kogemus puudub, pole jõudnud veel külge kruvida. Aga ei usu et vähem kestavad kui originaal.
Subaru Legacy turbo

Kasutaja avatar
leg200
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 261
Liitunud: L, 11 Sept 2004 01:18:34 +0300
Asukoht: Keila

#10 Postitus Postitas leg200 » R, 03 Nov 2006 10:27:40 +0300

Transa oli vist kuskil 2 K, sidur ise jah soodne. Ilmselt on ta muudetud originaal - punaseks värvitud :D ja loodetavasti ka teised hõõrdkatted ning korvi survejõudu vähe tõstetud. Kui raha vähe rohkem siis tasuks ilmselt STI oma eelistada, 7,5 pole üldse paha hind, ma arvasin et vähemalt 10 K on.
Subaru Legacy turbo

Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#11 Postitus Postitas Ar21 » R, 03 Nov 2006 10:42:32 +0300

Uurisin ise ka sealt. Seal nagu midagi seletavad 350 hj või midagi sellist.
Kui hobujõudu niipalju kannatab siis, peaks ka pöördemomenti kannatama TUNDUVALT rohkem, kui orginaal.
Loogika järgi võttes siis vast isegi oma 100 n/m rohkem orginaalist ja seda on piisavalt, kui pole oluliselt mootorisvõimsust tõstetud. Ja asi peaks kestma tuntavalt paremini orginaalist.
Ise nagu mõtlen, et ketas ja survelaager võivad jääda uued n.ö. standard asjad, aga parema pöördemomendi taluvusega korvi võiks panna.
Sest just esmajärjekorras korvi nõrkus on see, mis siduri kärssama ajab ja ära kulutab kiiresti.

Ja STI standarsidur on seal ju hoopis hea hinnaga, midagi 2800 kr. Siin ei saa isegi tavalise 2,0 T standard b-osa sidurikomplekti nii odavalt kätte. Aga saatmine muidugi otsa.

swrt
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 366
Liitunud: N, 24 Nov 2005 14:36:22 +0300

#12 Postitus Postitas swrt » R, 03 Nov 2006 10:54:54 +0300

ise sai siis tellitud EXEDY STAGE 1 RACING CLUTCH
Torque Increase 25%more
Clamp Load 2310
Disc OD 240mm
Spline Teeth / Major Dia 24T / 25.2mm
selline siis:
http://www.kurumamotoring.com/image/exedy/organic4.jpg
hinnaks siis 4600 +saatekulu 1000 kuskil.pole paha.
ja stage 2 omal oli Torque Increase 47% more
stage 3 ei hakanud uurimagi läheb liiga kulukaks
Viimati muutis swrt, R, 03 Nov 2006 11:16:47 +0300, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
leg200
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 261
Liitunud: L, 11 Sept 2004 01:18:34 +0300
Asukoht: Keila

#13 Postitus Postitas leg200 » R, 03 Nov 2006 10:56:47 +0300

Subarule pidi üsna lihtsasti saama sobitada ka EVO6'e korvi, mille survejõud on suurem kui originaalil ja orig. ketta ja survelaagriga saab sedasi päris vastupidava komplekti. Soomes on sedasi nii mõningi teinud. Kunagi maksis EVO6 korv ~180 EUR, praegustest hindadest ei tea midagi.

Need pole STI komplektid mis sa sealt vaatasid, pigem et sama korv istub ka STI'le (vanemad mudelid), aga vastupidavus on muidugi kaheldav.
Subaru Legacy turbo

Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#14 Postitus Postitas Ar21 » T, 09 Jaan 2007 10:52:49 +0300

Venemaal (peaks ise järgi minema) EVO 4,5,6 orginaalkorv ~2700 kr.

On keegi kursis läheb 1:1-le. On nagu juttu onud, et natuke tuleb midagi muuta, aga mida ja kui palju ?

Kasutaja avatar
leg200
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 261
Liitunud: L, 11 Sept 2004 01:18:34 +0300
Asukoht: Keila

#15 Postitus Postitas leg200 » T, 09 Jaan 2007 11:59:41 +0300

Muudatused tulevad sellest, et EVO korv on vähe paksem kui originaal. Töösilindri vart tuleb jätkata u 15-20 mm. Ja tagastusvedru pikkust tuli vist ka sättida, et survelaagrer õigele kohale jääks. Nii vähemalt mulle 1 kodanik kunagi seletas kes omal vahetas.
Subaru Legacy turbo

Vasta