teab keegi siduritest midagi räääkida
teab keegi siduritest midagi räääkida
mis firma,vastu pidavus jne stile
Re: teab keegi siduritest midagi räääkida
STI'le? Mis STI enda siduril viga on? Kuni 350 hj/450 NM peaks päris hea olema.
Subaru Legacy turbo
Endale soetasin just CenterForce Dual Friction siduri.
Kannatab 500NM ilusti (nii väidab tootja).
Hind jääb sinna 12,5k kanti terve komplekt (ka laager ja paigaldustarvik).
Kannatab 500NM ilusti (nii väidab tootja).
Hind jääb sinna 12,5k kanti terve komplekt (ka laager ja paigaldustarvik).
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
originaal STI komplekt esinduses maksab 7.5 kilo.jah stil 240 mm aga kuidas vastu on pidanud need performance sidurid.lähevad kergelt kärssama,kuluvad kiiresti ära?
Viimati muutis swrt, R, 03 Nov 2006 10:57:07 +0300, muudetud 1 kord kokku.
See Leg 200 poolt pakutu on küll normaalse hinnaga - 4500 kr umbes tuleb ?
Palju pöördemomenti see odavam kannatab ?
Palju saatmine maksab ?
Ise olen ka uurinud ja odavamalt kui 6000 pole komplekti kohanud ja osadel pole ka veel survelaagrit komplektis.
Kui pöördemomenti kannatab rohkem, kui mootoril maksimumis, siis ka kulub kindlasti aeglasemalt ja ka kärssama läheb raskemini, kui orginaal.
Orginaali ära kärssatada pole küll erilist probleemi.
Palju pöördemomenti see odavam kannatab ?
Palju saatmine maksab ?
Ise olen ka uurinud ja odavamalt kui 6000 pole komplekti kohanud ja osadel pole ka veel survelaagrit komplektis.
Kui pöördemomenti kannatab rohkem, kui mootoril maksimumis, siis ka kulub kindlasti aeglasemalt ja ka kärssama läheb raskemini, kui orginaal.
Orginaali ära kärssatada pole küll erilist probleemi.
Transa oli vist kuskil 2 K, sidur ise jah soodne. Ilmselt on ta muudetud originaal - punaseks värvitud ja loodetavasti ka teised hõõrdkatted ning korvi survejõudu vähe tõstetud. Kui raha vähe rohkem siis tasuks ilmselt STI oma eelistada, 7,5 pole üldse paha hind, ma arvasin et vähemalt 10 K on.
Subaru Legacy turbo
Uurisin ise ka sealt. Seal nagu midagi seletavad 350 hj või midagi sellist.
Kui hobujõudu niipalju kannatab siis, peaks ka pöördemomenti kannatama TUNDUVALT rohkem, kui orginaal.
Loogika järgi võttes siis vast isegi oma 100 n/m rohkem orginaalist ja seda on piisavalt, kui pole oluliselt mootorisvõimsust tõstetud. Ja asi peaks kestma tuntavalt paremini orginaalist.
Ise nagu mõtlen, et ketas ja survelaager võivad jääda uued n.ö. standard asjad, aga parema pöördemomendi taluvusega korvi võiks panna.
Sest just esmajärjekorras korvi nõrkus on see, mis siduri kärssama ajab ja ära kulutab kiiresti.
Ja STI standarsidur on seal ju hoopis hea hinnaga, midagi 2800 kr. Siin ei saa isegi tavalise 2,0 T standard b-osa sidurikomplekti nii odavalt kätte. Aga saatmine muidugi otsa.
Kui hobujõudu niipalju kannatab siis, peaks ka pöördemomenti kannatama TUNDUVALT rohkem, kui orginaal.
Loogika järgi võttes siis vast isegi oma 100 n/m rohkem orginaalist ja seda on piisavalt, kui pole oluliselt mootorisvõimsust tõstetud. Ja asi peaks kestma tuntavalt paremini orginaalist.
Ise nagu mõtlen, et ketas ja survelaager võivad jääda uued n.ö. standard asjad, aga parema pöördemomendi taluvusega korvi võiks panna.
Sest just esmajärjekorras korvi nõrkus on see, mis siduri kärssama ajab ja ära kulutab kiiresti.
Ja STI standarsidur on seal ju hoopis hea hinnaga, midagi 2800 kr. Siin ei saa isegi tavalise 2,0 T standard b-osa sidurikomplekti nii odavalt kätte. Aga saatmine muidugi otsa.
ise sai siis tellitud EXEDY STAGE 1 RACING CLUTCH
Torque Increase 25%more
Clamp Load 2310
Disc OD 240mm
Spline Teeth / Major Dia 24T / 25.2mm
selline siis:
http://www.kurumamotoring.com/image/exedy/organic4.jpg
hinnaks siis 4600 +saatekulu 1000 kuskil.pole paha.
ja stage 2 omal oli Torque Increase 47% more
stage 3 ei hakanud uurimagi läheb liiga kulukaks
Torque Increase 25%more
Clamp Load 2310
Disc OD 240mm
Spline Teeth / Major Dia 24T / 25.2mm
selline siis:
http://www.kurumamotoring.com/image/exedy/organic4.jpg
hinnaks siis 4600 +saatekulu 1000 kuskil.pole paha.
ja stage 2 omal oli Torque Increase 47% more
stage 3 ei hakanud uurimagi läheb liiga kulukaks
Viimati muutis swrt, R, 03 Nov 2006 11:16:47 +0300, muudetud 1 kord kokku.
Subarule pidi üsna lihtsasti saama sobitada ka EVO6'e korvi, mille survejõud on suurem kui originaalil ja orig. ketta ja survelaagriga saab sedasi päris vastupidava komplekti. Soomes on sedasi nii mõningi teinud. Kunagi maksis EVO6 korv ~180 EUR, praegustest hindadest ei tea midagi.
Need pole STI komplektid mis sa sealt vaatasid, pigem et sama korv istub ka STI'le (vanemad mudelid), aga vastupidavus on muidugi kaheldav.
Need pole STI komplektid mis sa sealt vaatasid, pigem et sama korv istub ka STI'le (vanemad mudelid), aga vastupidavus on muidugi kaheldav.
Subaru Legacy turbo