Ostuabi tavaline WRX või STI
Ostuabi tavaline WRX või STI
Tere! Kuna pole varem subaruga kokkupuuteid olnud küsiks targematel nõu:) Pikemat aega jälginud Imprezasid kuulutustes ja nii kadedaks ajab kui lumistel talveõhtutel selliste omanikud akna alt mööda põristavad nii, et naeratus neil kõrvuni:D
Siit siis küsimused mis on wrx ja sti olulisemad erinevused? Nii palju kui googeldasin siis ise lugesin välja, et erinevus on mootoris, diffrites, 6k käigukast ja pidurid vist? Mis veel? Kas tavalise wrx-iga saab üldse niimodi hullata? Kas nelivedu toimetab sama moodi? Jõus pole ilmselt nii suurt küsimust kuna turbokal saab seda nagunii sinna juurde kasvatada aga olulisem oleks auto juhitavus.
Kuna rahkott pole väga paks siis ei ole just palju valikuid minu jaoks aga kas tavaline wrx oleks mõistlik ja kas pakub piisavalt sõidurõõmu?
Ärge palun kohe maa alla mind trampige siis
Siit siis küsimused mis on wrx ja sti olulisemad erinevused? Nii palju kui googeldasin siis ise lugesin välja, et erinevus on mootoris, diffrites, 6k käigukast ja pidurid vist? Mis veel? Kas tavalise wrx-iga saab üldse niimodi hullata? Kas nelivedu toimetab sama moodi? Jõus pole ilmselt nii suurt küsimust kuna turbokal saab seda nagunii sinna juurde kasvatada aga olulisem oleks auto juhitavus.
Kuna rahkott pole väga paks siis ei ole just palju valikuid minu jaoks aga kas tavaline wrx oleks mõistlik ja kas pakub piisavalt sõidurõõmu?
Ärge palun kohe maa alla mind trampige siis
Re: Ostuabi tavaline WRX või STI
Vaata foorumist otsinguga WRX STI teemasid, neid suht palju leierdatud ja peaks vastused saama.
Julgen soovitada esmalt heas korras GT-d/WRXi nö. esimeseks talveks. Edu!
Julgen soovitada esmalt heas korras GT-d/WRXi nö. esimeseks talveks. Edu!
nelivedu auto ilu
Re: Ostuabi tavaline WRX või STI
Lühidalt vastus sinu küsimusele - Jah WRX/GT pakub piisavalt ja rohkemgi veel sõidurõõmu ning saab samamoodi kenasti hullatud.
Kuna nagu mainisid, et rahakott paks ei ole siis WRX on väga õige valik. Nagu aimata oskad siis võimsam-kallim versioon (STI) vajab ka suuremat rahakotti.
Anna aga minna ning võta WRX ligi, sa ei kahetse
Kuna nagu mainisid, et rahakott paks ei ole siis WRX on väga õige valik. Nagu aimata oskad siis võimsam-kallim versioon (STI) vajab ka suuremat rahakotti.
Anna aga minna ning võta WRX ligi, sa ei kahetse
Re: Ostuabi tavaline WRX või STI
No hetkel on paar punnsilma silma hakkanud toon näiteks http://www.auto24.ee/used/1900847 On midagi mida just wrx-i puhul vaatama minnes pinksamalt jälgima/kuulama peaks? Kallis see pidamine üldiselt on kui pole päris käest ära lastud? Mainin ka seda, et ei kavatse pühapäeva autona algul kasutada vaid talvel pigem igapäeva liikurina.cccve kirjutas:Lühidalt vastus sinu küsimusele - Jah WRX/GT pakub piisavalt ja rohkemgi veel sõidurõõmu ning saab samamoodi kenasti hullatud.
Kuna nagu mainisid, et rahakott paks ei ole siis WRX on väga õige valik. Nagu aimata oskad siis võimsam-kallim versioon (STI) vajab ka suuremat rahakotti.
Anna aga minna ning võta WRX ligi, sa ei kahetse
Re: Ostuabi tavaline WRX või STI
Jälgida võiksid käigukasti töökorda, need viiesedjust kõige tugevamad pole. Roostet jälgi, tagumised amordikannud seest poolt, seda sa muidugi teada ei saa platsilt, et kas ja kui palju õli võtab mootor. Kontrolli õli ja jahutusvedelikud üle, et segunenud poleks. Ülejäänud sillad ja asjad peaksid üsna vastupidavad olema ja mitte hingehinnaga.
Ratta laagreid võiksid ka loksutada.
Ratta laagreid võiksid ka loksutada.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Ostuabi tavaline WRX või STI
[/quote] No hetkel on paar punnsilma silma hakkanud toon näiteks http://www.auto24.ee/used/1900847 On midagi mida just wrx-i puhul vaatama minnes pinksamalt jälgima/kuulama peaks? Kallis see pidamine üldiselt on kui pole päris käest ära lastud? Mainin ka seda, et ei kavatse pühapäeva autona algul kasutada vaid talvel pigem igapäeva liikurina.[/quote]
antud masin tundub salongi järgi suht halvasti koheldud olevat (kui kõrvutada sarnast massinat Võrus müüdavaga-mis on ilmselgelt uut värvi saand aga siiski) või siis odol miinus 150tkm
Oma WRXil oli 320tkm kellal ja nägi kordi kenam seest. Aga eks oma silm on kuningas, Tartust Võrru pole teab mis pikk maa, kui sinna juba vaatama lähed.
Edu!
antud masin tundub salongi järgi suht halvasti koheldud olevat (kui kõrvutada sarnast massinat Võrus müüdavaga-mis on ilmselgelt uut värvi saand aga siiski) või siis odol miinus 150tkm
Oma WRXil oli 320tkm kellal ja nägi kordi kenam seest. Aga eks oma silm on kuningas, Tartust Võrru pole teab mis pikk maa, kui sinna juba vaatama lähed.
Edu!
nelivedu auto ilu