Impreza 1999 gt 160kW
Impreza 1999 gt 160kW
Hei neliku sõbrad!
Küsimus siis selline, kui panna 160 kW-le peale chip mis pidi selle vist tegema 180 kW peale.
kas on väga hull mootori lõhkumine?
Lähi tulevikus kindlasti ei ole mõttes kuna olen autot alles kasutanud umbes 3 kuud aga kunagi sai
isa 07 aasta sti-ga ringi kärutatud millel oli 275kw aga siis jäi endal mõistusest väheks !
Aga kunagi tahaks ikkagi natuke rohkem !
Küsimus siis selline, kui panna 160 kW-le peale chip mis pidi selle vist tegema 180 kW peale.
kas on väga hull mootori lõhkumine?
Lähi tulevikus kindlasti ei ole mõttes kuna olen autot alles kasutanud umbes 3 kuud aga kunagi sai
isa 07 aasta sti-ga ringi kärutatud millel oli 275kw aga siis jäi endal mõistusest väheks !
Aga kunagi tahaks ikkagi natuke rohkem !
Re: Impreza 1999 gt 160kW
Kas sa mõtled auto ümberkirjutamist või mingit suvalise softiga lisakivi ajusse? Kui viimast, siis soovitaksin teha nii nagu ülejäänud klassiku omanikud, veidi parem downpipe,vahejahuti ning turborõhku sutsu peale, oluliselt turvalisem lahend, kui suvaline soft.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Impreza 1999 gt 160kW
Oled sa kindel, et seal juba midagi tehtud pole? Tehase seades on neid autosid ikka väga vähe liikvel.
Laena OBD kellegilt, 0,9bar on stock ja 1,1bar 180kw
Aga vähemalt Prodrive mapiga ei mäleta küll, et kellegil oleks 180kw juures probleeme olnud. Enda classic püsis 180T km ühes tükis, nii mootor kui kast.
Downpipe annab kindlasti märgatavalt juurde, TMIC vaheta, kui ribid plokeerunud, mingit jõulisa sa 180kw setupi juures sealt ei saa, imho. (küll võib seal palju kadunud hobuseid olla, kui seda pole aegade algusest puhastatud). Küll aga võib stock y pipe jääda selle õhumahu juures natuke jalgu.
Laena OBD kellegilt, 0,9bar on stock ja 1,1bar 180kw
Aga vähemalt Prodrive mapiga ei mäleta küll, et kellegil oleks 180kw juures probleeme olnud. Enda classic püsis 180T km ühes tükis, nii mootor kui kast.
Downpipe annab kindlasti märgatavalt juurde, TMIC vaheta, kui ribid plokeerunud, mingit jõulisa sa 180kw setupi juures sealt ei saa, imho. (küll võib seal palju kadunud hobuseid olla, kui seda pole aegade algusest puhastatud). Küll aga võib stock y pipe jääda selle õhumahu juures natuke jalgu.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: Impreza 1999 gt 160kW
Omast käest vöin öelda et 160kw masinale korralik downpipe, cooler ja Y-pipe annavad söidus korralikult tunda. Minul juhtus selline lugu et 1,1bar röhu juures sai vahetatud küünlad ja tulemuseks oli see et mootor hakkas ergemalt käima ja kell hakkas 1,25-1,3bar näitama ja saabus fuel cut külla. Ajuga pole 160kw masinal vist eesti piires väga midagi peale hakata.
Impreza GT kaubalift. ja möned veel.
Re: Impreza 1999 gt 160kW
Tänud vastuste eest mehed !
Turbo ikkagi puhub 0,9 bari ja ainult väljalase on ära vahetatud.
Eks annan tagasisidet kui peaks lähiajal rohkem jõudu tagaajama hakkama !
Turbo ikkagi puhub 0,9 bari ja ainult väljalase on ära vahetatud.
Eks annan tagasisidet kui peaks lähiajal rohkem jõudu tagaajama hakkama !
Re: Impreza 1999 gt 160kW
0,9 bar on stock ja sealt 1,1 on möistlik suurus mille peale toda tösta ehk et vaja uus tüüse lihtsalt vahele kruvida.
Impreza GT kaubalift. ja möned veel.
Re: Impreza 1999 gt 160kW
Ma usun, et paned korraliku y pipe ja kui raha on siis ka downpipe ja suht väikese raha eest nipponis Ecutec või mmm sporti, ma usun, et neil seal vanast ajast prodrive softi vast ikka kuskil vedeleb.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: Impreza 1999 gt 160kW
160kw klassikule ei saa niisama lihtsalt ajule ligi nii palju kui ma olen arusaanud.
Impreza GT kaubalift. ja möned veel.
Re: Impreza 1999 gt 160kW
155kw ei saalamp55 kirjutas:160kw klassikule ei saa niisama lihtsalt ajule ligi nii palju kui ma olen arusaanud.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: Impreza 1999 gt 160kW
Ennist ei saadud nipponis jah 160kw'stele ligi ja sinna hulka kuulusid ka 130kw forekad, need ajad peaks nüüdseks möödas olema, niiet minge küsige.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Impreza 1999 gt 160kW
Mis täpsemalt tehti ?Marto kirjutas:Mina olen enda asjaga väga rahul igatahes mis seal tehti