pikk käivitus

Impreza'ga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
ardo555
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 119
Liitunud: K, 29 Okt 2014 18:21:27 +0300

pikk käivitus

#1 Postitus Postitas ardo555 » N, 22 Jaan 2015 12:55:59 +0300

tervist auto käivitub pikkalt.arvan ise et äkki tagasi voolu klapp ei pea.aga kus asub tagasi voolu klapp?
lekke viga ei ole siis oleks loik ja haisu järgi tuvastanud juba

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

Re: pikk käivitus

#2 Postitus Postitas JP » N, 22 Jaan 2015 14:11:16 +0300

ardo555 kirjutas:tervist auto käivitub pikkalt.arvan ise et äkki tagasi voolu klapp ei pea.aga kus asub tagasi voolu klapp?
lekke viga ei ole siis oleks loik ja haisu järgi tuvastanud juba
Ma olen selles suht võhik, aga siis võik ju kõrgematel pööretel suisa nälga jääda..
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition

Kasutaja avatar
Junga
Subaruaff
Postitusi: 69
Liitunud: N, 17 Okt 2013 12:54:01 +0300
Asukoht: Tartu

Re: pikk käivitus

#3 Postitus Postitas Junga » N, 22 Jaan 2015 14:30:12 +0300

Nälga jääb siis, kui see klapp on päris jehhat tõmmanud, aga kui see kuulike lihtsalt ovaalseks kulunud, või mingi kübe vahel, siis laseb lihtsalt surve seismisega maha. Enamasti asub see klapp pensupumbas endas.

Üle tasuks vaadata veel rõhuregulaator, enne kui pumba kallale minna. Ehk on regulaatori membraan õhtal, ja laseb sealt hoopis rõhu maha. (ühesõnaga,mõõda küttesurve ära) ja Vaata, kui kiirelt surve langeb, kui auto seisma jätta.

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

Re: pikk käivitus

#4 Postitus Postitas JP » N, 22 Jaan 2015 16:16:08 +0300

Kui süüte sisse paned hakkab pump ju kohe lööma, kui mitu korda süüdet keerata siis peaks ju teoreetiliselt surve üles saama ja peaks koheselt käivituma?
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: pikk käivitus

#5 Postitus Postitas Duster » N, 22 Jaan 2015 20:56:24 +0300

Võiks mainida, et milline auto ka...
Üleüldiselt tagasivoolu klappi ei usu eriti, küttesurve regulaator võib olla, kuid see võiks olenemata oma töökorrast käivituseks piisava koguse ikkagi läbi lasta. Mina süüdistaks pigem mootori temperatuuri andurit või halba süütamist. Kui minu masinal kõik pensuvoolikud mõralised olid ja lausa lekkisid, siis vajus ka küttesurve ära, kuid käivitusse see mingit mõju ei avaldanud. Massijuhtmed võiks ka üle vaadata.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Kasutaja avatar
djxpsubaru
Guru
Postitusi: 974
Liitunud: K, 27 Veebr 2008 19:21:58 +0300
Asukoht: Kose

Re: pikk käivitus

#6 Postitus Postitas djxpsubaru » N, 22 Jaan 2015 21:12:51 +0300

Kui "pikk" see käivitus on siis ?

ardo555
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 119
Liitunud: K, 29 Okt 2014 18:21:27 +0300

Re: pikk käivitus

#7 Postitus Postitas ardo555 » R, 23 Jaan 2015 00:06:08 +0300

tegu gt 155kw
hommikuti (või kui üle 1tunni seisnud )auto on umbes 10sekundit ja siis läheb käima aga kui sõitust tulen suretan välja siis läheb koheselt käima.muidugi kiirendamisel jääks nagu kütus väheks puterdab korras siis jälle tõmba edasi nii vahest mittu korda iga kolmanda käiguni. 3500-4000 pöörde juures

Kasutaja avatar
Junga
Subaruaff
Postitusi: 69
Liitunud: N, 17 Okt 2013 12:54:01 +0300
Asukoht: Tartu

Re: pikk käivitus

#8 Postitus Postitas Junga » R, 23 Jaan 2015 10:30:03 +0300

Seljuhul alustaks tavalisest hooldusest, küünlad ja küttefilter ära vahetada, peale seda vaadata, mis toimub.

Vasta