pikk käivitus
pikk käivitus
tervist auto käivitub pikkalt.arvan ise et äkki tagasi voolu klapp ei pea.aga kus asub tagasi voolu klapp?
lekke viga ei ole siis oleks loik ja haisu järgi tuvastanud juba
lekke viga ei ole siis oleks loik ja haisu järgi tuvastanud juba
Re: pikk käivitus
Ma olen selles suht võhik, aga siis võik ju kõrgematel pööretel suisa nälga jääda..ardo555 kirjutas:tervist auto käivitub pikkalt.arvan ise et äkki tagasi voolu klapp ei pea.aga kus asub tagasi voolu klapp?
lekke viga ei ole siis oleks loik ja haisu järgi tuvastanud juba
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: pikk käivitus
Nälga jääb siis, kui see klapp on päris jehhat tõmmanud, aga kui see kuulike lihtsalt ovaalseks kulunud, või mingi kübe vahel, siis laseb lihtsalt surve seismisega maha. Enamasti asub see klapp pensupumbas endas.
Üle tasuks vaadata veel rõhuregulaator, enne kui pumba kallale minna. Ehk on regulaatori membraan õhtal, ja laseb sealt hoopis rõhu maha. (ühesõnaga,mõõda küttesurve ära) ja Vaata, kui kiirelt surve langeb, kui auto seisma jätta.
Üle tasuks vaadata veel rõhuregulaator, enne kui pumba kallale minna. Ehk on regulaatori membraan õhtal, ja laseb sealt hoopis rõhu maha. (ühesõnaga,mõõda küttesurve ära) ja Vaata, kui kiirelt surve langeb, kui auto seisma jätta.
Nahatan ka roole aegajalt : http://s879.photobucket.com/user/Rom_Ko ... g.html?o=6
Info: romm.koma@gmail.com
Info: romm.koma@gmail.com
Re: pikk käivitus
Kui süüte sisse paned hakkab pump ju kohe lööma, kui mitu korda süüdet keerata siis peaks ju teoreetiliselt surve üles saama ja peaks koheselt käivituma?
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: pikk käivitus
Võiks mainida, et milline auto ka...
Üleüldiselt tagasivoolu klappi ei usu eriti, küttesurve regulaator võib olla, kuid see võiks olenemata oma töökorrast käivituseks piisava koguse ikkagi läbi lasta. Mina süüdistaks pigem mootori temperatuuri andurit või halba süütamist. Kui minu masinal kõik pensuvoolikud mõralised olid ja lausa lekkisid, siis vajus ka küttesurve ära, kuid käivitusse see mingit mõju ei avaldanud. Massijuhtmed võiks ka üle vaadata.
Üleüldiselt tagasivoolu klappi ei usu eriti, küttesurve regulaator võib olla, kuid see võiks olenemata oma töökorrast käivituseks piisava koguse ikkagi läbi lasta. Mina süüdistaks pigem mootori temperatuuri andurit või halba süütamist. Kui minu masinal kõik pensuvoolikud mõralised olid ja lausa lekkisid, siis vajus ka küttesurve ära, kuid käivitusse see mingit mõju ei avaldanud. Massijuhtmed võiks ka üle vaadata.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
- djxpsubaru
- Guru
- Postitusi: 974
- Liitunud: K, 27 Veebr 2008 19:21:58 +0300
- Asukoht: Kose
Re: pikk käivitus
tegu gt 155kw
hommikuti (või kui üle 1tunni seisnud )auto on umbes 10sekundit ja siis läheb käima aga kui sõitust tulen suretan välja siis läheb koheselt käima.muidugi kiirendamisel jääks nagu kütus väheks puterdab korras siis jälle tõmba edasi nii vahest mittu korda iga kolmanda käiguni. 3500-4000 pöörde juures
hommikuti (või kui üle 1tunni seisnud )auto on umbes 10sekundit ja siis läheb käima aga kui sõitust tulen suretan välja siis läheb koheselt käima.muidugi kiirendamisel jääks nagu kütus väheks puterdab korras siis jälle tõmba edasi nii vahest mittu korda iga kolmanda käiguni. 3500-4000 pöörde juures
Re: pikk käivitus
Seljuhul alustaks tavalisest hooldusest, küünlad ja küttefilter ära vahetada, peale seda vaadata, mis toimub.
Nahatan ka roole aegajalt : http://s879.photobucket.com/user/Rom_Ko ... g.html?o=6
Info: romm.koma@gmail.com
Info: romm.koma@gmail.com